Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > Fantasy, szerepjátékok
Register Stats Members List Today's Posts

Fantasy, szerepjátékok Fantasy, RPG, szerepjáték

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-03-2007, 18:35
Massza Rex Massza Rex is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Férfiasság fejlesztő (karlánc)
Minden éjjel, egész éjjel.

Fognövesztés (nyaklánc)
A varázslattal a kihúzott fog kinöveszthető, vagy a régi rozzant darabból ép fog kerekedik egy hét alatt.

Meditációt elősegítő fejpánt
Viselőjének a meditáció 2x hatékonyabb. Azaz ugyanannyi idő alatt 2x annyi pszi pont nyerhető vissza segítségével.

Álruhák Kalapja
Viselője megváltoztathatja egy gondolati parancs segítségével ruházatát. (illetve annak kinézetét csak, mivel illúzióról van szó). Naponta 3x, hatóidő 1 óra.

Ügyesség Kesztyűi
A kesztyű bonuszai: +1-4 Ügyesség

Örökké Égő Tábortűz
A tárgy kiindulási állapota egy rúnákkal díszített fahasáb. Ha valaki kimondja a parancsszót tábortűz erejű őstűz keletkezik (fahasáb központtal). A újabb parancsszó segítségével lehet kioltani (illetve ősvíz segítségével, de akkor akár végleg is). Alapesetben 8 óráig ég, majd 16 óra múlva töltődik fel újra.

Életvédő amulett
Ez az amulett ellenállóvá teszi viselőjét az életerővel manipuláló támadások ellen, szám szerint 20 Sp-ig semlegesíti azokat.

Érzelmek amuletje
A viselője naponta egyszer képes érzelmét 10E-s nagyságban kisugároznia. A viselőjének éreznie kell, amit ki akar sugározni. A hatása 1 óra.

Udul szeme
Viselője ha bekapcsolja, akkor k6*10percre IQ eséllyel átlát az illúziókon.

Barátságkötő –fülbevaló
Tulajdonosa szépségének 10 feletti része erősségű szeretet+vágy a viselő iránt asztrális hatást tud hetente egyszer létrehozni.

Istenek ideje - karkötő
A viselője 1 ÉP felajánlása (sötét mágia, ezért a gyógyulása dupla idő, illetve a gyógyítása is dupla manapont igényű) esetén 1 körre felgyorsul, így ké 5, té 10 és vé 10 értékekkel nő, támadásainak száma fegyverenként eggyel nő. További ÉP-k felajánlásával mind az időtartam, mind a gyorsulásból fakadó előnyök növelhetőek, de egyszerre csak max az aktuális Ép-k 1/4 –vel.

Szentjánosbogár - bross
Apró szentjánosbogarat mintázó ékszer, amely naponta 3 szor k3*5percre 3 E-s fényt 3 méter, vagy 1 szer k3 szor 10 percre 3 E-s 6 méter távolságig biztosít viselőjének fényaurát. Ha viselője ismeri a pszít mesterfokon, akkor 1 pszi pontért az adott időtartamban 5 méter távolságig irányíthatja a bogarat folyamatos koncentrálással. (harc, megerőltető tevékenység kizárva)

Kukkolók üvege – lornyon
Viselője, ha előtte felrajzolta a lornyon mását valamilyen sima felületre, akkor attól max 15 méter távolságig a lornyonon keresztül láthatja a történéseket ( éjszakára 5 méter infra). AF pszi kell hozzá, illetve amennyi ideig használta a lornyont, 3 szor annyi ideig nem képes pszit használni.

Hajnövesztés (fülbevaló)
A haj néhány nap alatt kiserken, ősz hajszálak ismét régi színben pompáznak majd. (naponta 1cm nő a haj)

Fénylő nyomok (mágikus lámpa)
20 méteren belüli nyomok felfénylenek, de csak az alkalmazó látja őket. 1d6 óra ideig hat.

Agyelszívás (pálca)
Az alkalmazó célpontjától kölcsönvesz egy képzettséget (meg kell nevezni, ha nincs ilyen neki, akkor semmi sem történik) egy napra (24 óra), aki ezen ideig kénytelen azt nélkülözni.

Méregpálca
Ha a pálcával megkavarnak egy italt, vagy ételt, a pálca megcsípi az ember ujját, ha mérget érez.

A gonosz jelenlétét jelző hatlábú egér
az egereket garantáltan távoltartó macskaforma

Látómedál
A medál a természetes látásra van hatással, felhasználójának - amíg a gyűrű aktív, 1 óra / nap - a látása 2x élesebb lesz az alapállapotnál.

Pyarron egyházi negyedének két legnagyobb harangja a negyed kapujának kétoldalán, egy egy toronyban foglalnak helyet, a jobboldali Dreinának, a bal Krádnak van szentelve. Csak ritkán szólaltatják meg.
Együttes megszólaltatásuk: azonnal elpusztítja az összes élőholtat, a közdémonokat saját síkjukra űzi, a démonhercegek harcértékeit és varázstudományát jelentősen csökkenti. A boszorkánymesterek és nem piarronita papok mágiái 75%-ban nem jönnek létre, ha a dobás 01, ezek a varázshasználók elméjük minden manapontját elvesztik. Ezen kívül a harangzúgás alatt minden piarroni pap fele manapontból varázsolhat Áldást, gyógyítást, fanatizálást. A piarronita hitű fegyverforgatók jelentős harcértékmódosítót kapnak, ellenségeik levonásokat...

A vénasszony belékarcolja a tányér aljába a kétszarvúkutya meg a piócadémon jelét, és akkor az abban a tányérban lévő fertőző/mérgezett cuccok elfogyasztásakor +1 ellenállás a fogyasztónak

Sra'Toh Könnye
Egy apró, könnycsepp formájű drágakő, mely kékesen irizáló színben játszik. Tapintásra enyhén nedves, hűvös. Csiszolása oly finom, hogy egészen nyilvánvaló: nem emberi kezek készítették. Egykori viselője egy démont kényszerített egyezségre, hogy megalkothassa ezt a relikviát. Használatához valamelyik szembe kell illeszteni, ahol elhalványul, és enyhe szúrós érzés kíséretében szétfolyik. Viselője képessé válik látni a testetlen szellemlényeket, lelkeket, és kísérteteket, mindezt 66 m sugarú körben. Enyhe mellékhatása, hogy minden napkeltekor hordozója szellemi energiáiból merít saját fennmaradásához. Ez gyakorlatilag 5 Yp-nak felel meg. Ezen kívül, ha 20-es körzetében takaratlanul (azaz csak, ha szabad szemmel is látná egyébként) szellem tartózkodik, kékes könnyeket hullajt.

pld sivatagban igencsak hasznis lehet egy pici iránytű, ami a legközelebbi forrás helyét mutatja meg

Nar'Athiel diadémje
Az ékszer egy ezüst levélkoszorú, melyet apró smaragdok ékítenek. Egykor tulajdonosa egy elf hercegnő volt, s csak találgatásokba bocsátkozhatunk, hogy miként került a külvilágba.
Az ékszer viselője, megérzia a Természet rezdüléseit, képes olvasni az állatok tekintetéből, melyek minden körülmények között bizalommal viseltetnek iránta. Mindezeken túl, ha a hordozó veszélybe kerül, a természet (környező fák, állatok) lehetőségük szerint a segítségére kelnek.
Hogy a varázsholmit eredetileg mi célból készítették, nem ismeretes, valószínű, hogy a felsorolt hatások pusztán csak mellékes megnyílvánulások, eredeti hatalmából nem sokat sejtetnek.
(játéktechnikai megjegyzés: a varázstárgy viselője megérzi, ha 100m-en belül valaki szándékosan kárt tesz a természetben, képes meríteni az állatok emlékeiből - bár ezek sosem lehetnek összetettebbek, mint felületes benyomások.)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 04-03-2007, 18:57
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Huh... van mit olvasni...
Szerintem ebben a témában csak fantázia kérdése, hogy ki milyen varázstárgyat talál ki (szinte nincs lehetetlen).

Nálunk pl a harcosunk (igaz nem Magusban, de szerintem ez a tárgy nem világfüggő) egy olyan láncinget kapott, amiben nem éhezik meg, és nem szomjazik meg valamint "légkondis" is (hidegtől, és melegtől is véd, ezen hatások mágikus változatával szemben is ellenálló).

Magusban KM-ként egy mindenhájjal megkent dzsad kereskedővel igyekeztem valami ócskaságot rásózni a mindenképp varázstárgyra áhítozó JK-ra. Mindenáron olyan amulettet szeretet volna, ami előre jelzi a veszélyt. Valamiért mégsem akarta megvenni azt, ami 1 másodperccel előre jelez, pedig Juszuf (nem, nem rokona az itteni Juszufnak) igen szorgalmasan igyekezett meggyőzni a kedves vevőt... A srác a mai napig emlegeti Juszufot ha valamelyik karija a piacra téved...
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/

Last edited by Chris; 04-03-2007 at 19:06..
Reply With Quote
  #3  
Old 05-21-2007, 10:48
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default esetleges mese?

Sziasztok!

Nagyon régóta szeretnék egy olyan magus sztorit végigjátszani, ami nem kész karikkal kezd, hanem ifjú suhancokkal, akik mesélés közben szerzik meg minden tudásukat. Aziránt érdeklődök, hogy egy ilyen játékra lenne-e másik jelentkező is

Rengeteg ötletem van, de mivel nemigen jöttek össze az eddigi meséléseim (élőben kicsit türelmetlen voltam...) inkább játékosként vennék részt benne, de amennyiben nem akadna más őrült akár megis próbálnám levzetni a dolgot

Vélemények?
__________________
Steve`sfield (#324643)
Reply With Quote
  #4  
Old 05-21-2007, 11:58
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Nagyon régóta szeretnék egy olyan magus sztorit végigjátszani, ami nem kész karikkal kezd, hanem ifjú suhancokkal, akik mesélés közben szerzik meg minden tudásukat.
Vagyis egy életút játék 1. vagy 0. szinttől
Az ötlet jó, tetszik
Jelentkeznék is rá akár játékosnak, akár mesélőnek, de úgy érzem a jelenlegi 3 netes mese épp elég...

Remélem sikerül összetoboroznod egy partit és egy mesélőt is
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/
Reply With Quote
  #5  
Old 05-24-2007, 10:08
Massza Rex Massza Rex is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Az ötlet jó, anno én is meséltem ilyet, de sajna van egy igen durva kerékkötője:

A karakterek lelkének fejlődése. A képzettségek szépen beérnek, de nagyon nehéz a lelki fejlődést is mellé rakni, hogy párhuzamosan, egymást indokolva alakuljanak ki.

példa:
Az egyszerű kovácsból amint harcossá érik. Látszólag könnyű "történet", de mégsem. Vagy túl korán megérik a harcos szellem (még a képzettségek előtt), vagy túl későn.

Persze lehet, hogy csak nálunk jött ez ki, mert én szabálybéla vagyok, szal egy képzettség csak úgy ne ugorjon be, tessék szépen hónapok alatt megtanulni. Viszont néhány hónap alatt rengeteg dolog történhet, főleg ha keresik a bajt, vagy ha lesír róluk, hogy naivak, lúzerek

Last edited by Massza Rex; 05-24-2007 at 10:12..
Reply With Quote
  #6  
Old 05-24-2007, 10:18
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nem Mókus, de az egyik játékban egy nulladik szintű nemes kisasszonykával, álltam be egy partiba, ami már vagy 4-5 szintnél tartott. Szörnyek jöttek, nő sikoltozva a nemes lovag hátamögé bújt, és onnan pislogott, hogy mi van... Este táborozás "én nem tudok tüzet rakni" meg "én nem tudok főzni" és "kényelmetlen a földön aludni"... A lényeg hogy a hős nemes lovagon kívül mindenkinek az agyára ment. Elméletileg majd valamikor druida lesz szegénykémből, kíváncsi vagyok hogyan hozza össze ezt a DM...
Szal vicces az a nullik szint, pláne egy nem kezdő csapattal...
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/
Reply With Quote
  #7  
Old 05-24-2007, 16:45
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Massza Rex View Post
Az ötlet jó, anno én is meséltem ilyet, de sajna van egy igen durva kerékkötője:

A karakterek lelkének fejlődése. A képzettségek szépen beérnek, de nagyon nehéz a lelki fejlődést is mellé rakni, hogy párhuzamosan, egymást indokolva alakuljanak ki.

példa:
Az egyszerű kovácsból amint harcossá érik. Látszólag könnyű "történet", de mégsem. Vagy túl korán megérik a harcos szellem (még a képzettségek előtt), vagy túl későn.

Sokat gondolkodtam rajta, az abszolút kezdés még gyerekként lenne, innen onnan összefogdosott rabszolgajelöltek szökésétől elindulva tapasztalati úton nőnének fel. Persze nem dorani tűzvarázsló kerül ki a végén, de érdekes lehet végigjátszani hogy a csenő hajlamú kislány hogyan válik félelmetes tolvajjá, és hogy a kardot el nem bíró suhanc hogyan lesz félelmetes harcos, nem beszélve egy két egzotikus gondolatról...
__________________
Steve`sfield (#324643)
Reply With Quote
  #8  
Old 05-24-2007, 17:27
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Hmm játékosként beszállnék én is, bár nagyon kezdőként, mert nagyon régen játszottam és akkor se sokat
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #9  
Old 06-05-2007, 13:54
naramis naramis is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Bcs
Posts: 117
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Steve View Post
Sokat gondolkodtam rajta, az abszolút kezdés még gyerekként lenne, innen onnan összefogdosott rabszolgajelöltek szökésétől elindulva tapasztalati úton nőnének fel. Persze nem dorani tűzvarázsló kerül ki a végén, de érdekes lehet végigjátszani hogy a csenő hajlamú kislány hogyan válik félelmetes tolvajjá, és hogy a kardot el nem bíró suhanc hogyan lesz félelmetes harcos, nem beszélve egy két egzotikus gondolatról...
Szerintem ez a fajta játék nagyon élvezetes, de a mesélőnek kínhalál...
Reply With Quote
  #10  
Old 06-05-2007, 13:50
naramis naramis is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Bcs
Posts: 117
Activity: 0%
Longevity: 93%
Talking

Quote:
Originally Posted by Massza Rex View Post
Az ötlet jó, anno én is meséltem ilyet, de sajna van egy igen durva kerékkötője:

A karakterek lelkének fejlődése. A képzettségek szépen beérnek, de nagyon nehéz a lelki fejlődést is mellé rakni, hogy párhuzamosan, egymást indokolva alakuljanak ki.
Javasolnám az "időpörgetést".

Ha nem jáccatod le mindennapjaikat akkor nem fejlődnek túl gyorsan egyikirányba sem
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 09:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu