Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

View Poll Results: Melyik a játszható hadis
Ork 37 46.25%
Óriás 54 67.50%
Multiple Choice Poll. Voters: 80. You may not vote on this poll

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #91  
Old 03-29-2007, 19:59
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
normális csopikban ( U N I )napi 8-10 támadáshoz kevés az 5 piac...
Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
grat ha te napi 8-10 et támadsz ezekben a csopikban
Ha megnézed, akkor a 'normális' csoportok felsorolásba a gyors csopik kerültek
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Sponsored Links
  #92  
Old 03-29-2007, 20:17
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Ha megnézed, akkor a 'normális' csoportok felsorolásba a gyors csopik kerültek
és mi ezen a kivetni való ?



nem normál csoportot írtam, hanem normálist...

  #93  
Old 03-29-2007, 20:30
Napóleon Napóleon is offline
Member
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 229
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

túl van okoskodva
mindenki azzal játszon amihez éppen kedve van
  #94  
Old 03-29-2007, 21:11
opel
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

1 barakknyi támadópont a különböző fajoknál a tekiket és a faji bónuszokat figyelembe véve
(a varázslatok nincsenek benne, pl a vérszomj, de azt mindegyik faj fel tudná tenni, még az élőhalott is, mert az alapból megkapja)

Quote:
elf
40 * 1,4(haditeki) * 1,3(lakiteki) = 72,8

ork
40 * 1,4(haditeki) * 1,3(lakiteki) * 1,3 (faji támadás előny) = 96,64

félelf
40 * 1,3(haditeki) * 1,4(lakiteki) * 0,9 (faji támadás hátrány) = 65,2

törpe
40 * 1,4(haditeki) * 1,3(lakiteki) * 1,2 (faji férőhely elöny) = 87,36

gnóm
40 * 1,5(haditeki) * 1,5(lakiteki) = 90

óriás
40 * 1,3(haditeki) * 1,4(lakiteki) * 1,15 (faji katonái erősebb elöny) = 83,2

élőhalott
40 * 1(nincs tekije) = 40

ember
40 * 1,3(haditeki) * 1,3(lakiteki) = 67,6
persze a tekiket nem feltétlenül könnyű megtartani, mert ha kilopják a lakitekiket, akkor csökken a barakkban a szabad hely, és elmennek a nem férő katonák, ezért azoknak a fajoknak elönyűk van, amelyek meg tudják védeni a tekercseket: gnóm a könyvtárkulcsal megvédi teljesen, az óriás pedig a 80 százalékát a sziesztával (bár ha többször lopják, akkor még jobban csökkenek a tekercsei, így ebben az óriásnak mégsincs olyan nagy előnye)


és persze ami a legfontosabb, ezek csak számok, az fontosabb, mennyire van kiélezve az ország, és hogy játszik vele az irányitója
  #95  
Old 03-29-2007, 21:17
skiti's Avatar
skiti skiti is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 447
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

ahha, tényleg nincs
mondjuk a hadis óriás benntart 10k tekit lakásból, hadból, mágiábó, mezőből, ha nem tf...
szöviháború
mondjuk végighúzza tekire az ellen tolija...
és mondjuk az egyik hadi ork vagy gnóm, végiglopja ő is...
max a mágia esik max alá, 45-ről 42-re
az óriás 1-2-3 kör múlva kényelmesen pótolja az elvitt tekit
cserébe az ellen tolijának és tolisabb hadijának 6 körig nem kell a tolikészijével számolni
gyakorlatban is találkoztál már egyébként azokkal amikről itt beszélsz?
nem ugratás, komolyan érdekel
  #96  
Old 03-29-2007, 21:22
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

az ork és a gnóm semmi esetre sem tükrözi a valóságot, habár kis mértékben is, de az alap mennyiségű tábornok befolyásolja a támadóerőt
a többiekhez képest a gnómnak van egy 1.06/1.07 - es szorzója
az orknak pedig egy 1.1/1.07 - es

és persze a tudós személyiség is mind más mértékben befolyásol egy 30-40-50% haditekis orit
  #97  
Old 03-29-2007, 21:24
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by skiti View Post
ahha, tényleg nincs
mondjuk a hadis óriás benntart 10k tekit lakásból, hadból, mágiábó, mezőből, ha nem tf...
szöviháború
mondjuk végighúzza tekire az ellen tolija...
és mondjuk az egyik hadi ork vagy gnóm, végiglopja ő is...

max a mágia esik max alá, 45-ről 42-re
az óriás 1-2-3 kör múlva kényelmesen pótolja az elvitt tekit
cserébe az ellen tolijának és tolisabb hadijának 6 körig nem kell a tolikészijével számolni
gyakorlatban is találkoztál már egyébként azokkal amikről itt beszélsz?
nem ugratás, komolyan érdekel
jeeaahhh tekilopó gnóm
bocs

mellesleg egyetértek
  #98  
Old 03-29-2007, 21:44
opel
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

skiti: látom nem olvastad VÉG(É)ig a hozzászolásom (utolsó mondat)

ahogy te reagáltál, hogy szövetségben mi történne, ott már nemcsak a hadis dolgok történnek, hanem tolvajlás is, és akkor már nem arról van szó, hogy alapból melyik fajoknak van előnye csak hadizásból..
ennyi erővel a természetesen lehet rengetés is, tűzgolyó, gyújtogatás, stb.. de akkor sem már régen arról van szó, hogy melyik jobb csak hadiban..

persze nyilván ahhoz hogy a játékban sikeres legyen, nem elég csak hadiban jó lenni, számít a tolvajlés és a varázslás is
  #99  
Old 03-29-2007, 21:47
skiti's Avatar
skiti skiti is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 447
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by AndrewB View Post
jeeaahhh tekilopó gnóm
bocs

mellesleg egyetértek
jeah
azért se javítom ki csak az orkra
  #100  
Old 03-30-2007, 19:35
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by opel View Post

persze nyilván ahhoz hogy a játékban sikeres legyen, nem elég csak hadiban jó lenni, számít a tolvajlés és a varázslás is
Ezt komolyan is gondolod, vagy csak leírtad?
Toliban óriás a legjobb faj. Ugyan nem fogja átlopni a félelfet, még a törpét se feltétlen, de a hullán meg rajta kívül nincs más faj, amit hatékonyan lehetne játszani egy kocsmával A-n kívül. Szal adj hirtelen 7-9% barakkot az óriásnak.
Variban szintén kevesebb elég neki mint a gnómnak ugyanolyan teljesítményhez, és nem csak darabra, hanem templomra levetítve is. Még 1-2% narakk az óriásnak.
Óriás tanyája 20%-kal többet termel mint a gnómé, ráadásul a lakiteki miatt még kevesebb egységet is kell etetnie, ez újabb 1-2% barakk.
Ha tanyafree orikat veszünk, akkor jön az, hogy az óriás raktárába 1k gabona fér, a gnóméba 900, ráadásul több egységet kell etetnie, azaz több raktárra van szüksége, és ismét kap pár barakkot az óriás.

Adj össze mindent, és akkor jelentsd ki, hogy a gnóm jobb hadis. Mer ugyanis igazad volt, a hadisság összefügg a tolizással és a varizással is, de emellett még nagyon sok mindennel. Az országod elég szerteágazó alapra van építve, erejét meg leginkább az adja meg, hogy az egyes elemeket mennyire tudod összehangolni, hogy a lehető legnagyobb hatékonyságot kihozd belőle.
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Fajok Dragi Segítség 307 05-18-2007 17:13
Fajok kifejezetten a kék szám megszerzésére Bug Stratégia & Tippek 43 11-03-2006 19:15
Tolis fajok meg ehhez hasonlók Bug Stratégia & Tippek 20 08-02-2006 12:11
Új fajok ckow Általános beszélgetés Hódítós témákban 6 02-02-2006 17:00
Fajok, Összekapcsolás, Betegség Makariosz Segítség 25 02-02-2006 10:23


All times are GMT +1. The time now is 19:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu