Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek
Register Stats Members List Today's Posts

Stratégia & Tippek Stratégiák megbeszélései, tippek, trükkök az egyes fajokhoz, személyiségekhez

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #91  
Old 03-09-2007, 16:27
skiti's Avatar
skiti skiti is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 447
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

sőt lehessen a támadókat térkapun át küldeni!
a védők pedig legyenek univerzálisak!
ha varázsolnak ellened akkor varik legyenek
ha lopnak akkor tolik!
jeeah
vigyenek katapultot és trójai falovat
Reply With Quote
Sponsored Links
  #92  
Old 03-09-2007, 16:49
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Jó lenne, ha valamit szólnátok az erőd javaslathoz is.
Tehát egy erődben 80támadó/védő férne el (Esetleg több, mint 15ember kelljen a működtetéséhez). Tehát így kb. egyenrangú lenne védekezésben egy tornyos íjjal. (Tornyos íj az 12védőpont+toronybónusz (ami perszenem csak az íjakra hat) az összesen kb. 14védőpont/2ha, védő 2hektáron 4db fér el, ami 16védőpont, de ezért cserébe több tanya kell, esetleg több ház.
A kérdés az, hogy kiszorítja-e a pacit a támadó: (8,0) vs. (6,2) ha (előbbinek esetleg több étel és több ház kellene).

És ha igen, az miért baj? Annyi történne, hogy a normál játékban ezentúl nem pacit, hanem támadót tartanának, és hétvégi játék elején használnának inkább pacit, amikor még kevés az egység.
Reply With Quote
  #93  
Old 03-09-2007, 16:49
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by bubuman1 View Post
Mondjuk,ha van 15k paci mai = 30k védőpot + 1,3 pajzs + (elf) 1,3 + 1,2 torony == 60 k vpont!!!Plusz 2k íj toronyban 50k kb....

Azért az is véd valamennyit(ló)!!!
nem egyszerűbb ha a lovak helyett íjat tartassz otthon, ha már úgy is otthon vannak? (vagy az új 7-et védő védőt? ) - csak kell hozzá 10-20 bank meg egy kis kp
Reply With Quote
  #94  
Old 03-09-2007, 16:51
skiti's Avatar
skiti skiti is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 447
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

az erőd is jó ötlet, de legyen mobil!
lehessen felállítani az ellenséges ori kapuival szemben, és akkor nem tudnak kísérni sem!
Reply With Quote
  #95  
Old 03-09-2007, 16:52
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
A kérdés az, hogy kiszorítja-e a pacit a támadó: (8,0) vs. (6,2) ha (előbbinek esetleg több étel és több ház kellene).

És ha igen, az miért baj? Annyi történne, hogy a normál játékban ezentúl nem pacit, hanem támadót tartanának, és hétvégi játék elején használnának inkább pacit, amikor még kevés az egység.

szinte tuti, hogy pacik helyett ezt a támadót használnák, és az egésznek az lenne az eredménye, hogy megcseréljük a támadó és a ló rövidfordulós ill normál játékbeli szerepét
Reply With Quote
  #96  
Old 03-09-2007, 16:57
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Azt kihagytam, hogy ezzel a lehetőséggel csak akkor tudsz élni, ha avn egyáltalán annyi támadód, mert 2x annyi fér el, de egy mészárlásnál is kétszer annyi hullik. Tehát ha épp nincs a piacon, akkor igazából nincs is (8,0)-ás egységed, csak esetleg valami (6,0).
Kezd tetszeni ez az ötlet.
Reply With Quote
  #97  
Old 03-09-2007, 18:00
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post

És ha igen, az miért baj? Annyi történne, hogy a normál játékban ezentúl nem pacit, hanem támadót tartanának, és hétvégi játék elején használnának inkább pacit, amikor még kevés az egység.

Könyörgöm, miért jó az, ha úgy adunk több értelmet a támadónak, hogy értelmetlenné tesszük a lovat????
Vagy miért hozzunk be egy plusz speciális épületet, ami védővel kombinálva már ugyanannyit tud mint a jelenlegi tornyos íjász, csak többet eszik??
Gondolkozzatok már egy kicsit, légyszi!
Reply With Quote
  #98  
Old 03-09-2007, 18:16
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Könyörgöm, miért jó az, ha úgy adunk több értelmet a támadónak, hogy értelmetlenné tesszük a lovat????
Vagy miért hozzunk be egy plusz speciális épületet, ami védővel kombinálva már ugyanannyit tud mint a jelenlegi tornyos íjász, csak többet eszik??
Gondolkozzatok már egy kicsit, légyszi!
A védő így egálba kerülne a tornyos íjjal nagyjából.
A ló tényleg lejjebb fog értékelődni, de szerintem jópáran fogják használni, miért: mert ha nincs a piacon támadó, és nincs barakkod, akkor meg vagy lőve. (Igazából ez csak feltételezés, de én ezt várom.)
És ha kétszer annyi támadód van, mint lovad, akkor minden veszteséged kétszer annyi, meg kell gondolni, hogy lóval mész ki, vagy támadóval, nem látok olyan érvet, ami ez ellen szólna.
És végre megszűnhetne a piac is, holnap számolok egyet 600hektárra is többféle felállásban, hogy jobb képem legyen a dologról.

Miért baj az neked, hogy a rövid játékban ugyanúgy lenne használható, viszont normál játékban is játszhatóvá válna ez a két egység?

Last edited by Valezius; 03-09-2007 at 18:18..
Reply With Quote
  #99  
Old 03-09-2007, 18:47
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post

Miért baj az neked, hogy a rövid játékban ugyanúgy lenne használható, viszont normál játékban is játszhatóvá válna ez a két egység?

Mert nem tartom jó iránynak, hogy játszhatóvá tegyünk valamit olyan áron, hogy egy másik dolog meg játszhatatlanná válik közben.
Reply With Quote
  #100  
Old 03-09-2007, 18:50
Dragi's Avatar
Dragi Dragi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,361
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
A védő így egálba kerülne a tornyos íjjal nagyjából.
A ló tényleg lejjebb fog értékelődni, de szerintem jópáran fogják használni, miért: mert ha nincs a piacon támadó, és nincs barakkod, akkor meg vagy lőve. (Igazából ez csak feltételezés, de én ezt várom.)
És ha kétszer annyi támadód van, mint lovad, akkor minden veszteséged kétszer annyi, meg kell gondolni, hogy lóval mész ki, vagy támadóval, nem látok olyan érvet, ami ez ellen szólna.
És végre megszűnhetne a piac is, holnap számolok egyet 600hektárra is többféle felállásban, hogy jobb képem legyen a dologról.

Miért baj az neked, hogy a rövid játékban ugyanúgy lenne használható, viszont normál játékban is játszhatóvá válna ez a két egység?
Április 1. van ?????? Vagy ezt komolyan gondolod ???
__________________
Claívsolais (3) (#379234)



"Jobban szeretem, ha mindenki utál, mintsem színészkednem kelljen bárki szeretetéért...."

"Sose szakítsd félbe ellenfeled, ha az éppen egy hibát követ el." -Bonaparte Napoleon

Régen a férfinak meg kellett ölnie a sárkányt, hogy elvehesse a szüzet. Ma már nincsenek szüzek, és a sárkányt kell elvenni...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Súgó project :) Ati Megvalósult javaslatok 121 06-24-2007 09:43
Piacról hazafelé tartó, elrabolt katonák? Csocsó Általános beszélgetés Hódítós témákban 32 05-29-2007 19:10
számitanak e a férőhely nélküli katonák Markal Segítség 16 09-16-2006 21:55
Elmenő katonák Csocsó Lezárt hibák 9 07-21-2006 10:46
Elmenő katonák -Fegya- Megvalósult javaslatok 24 07-20-2006 16:20


All times are GMT +1. The time now is 19:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu