Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-21-2006, 17:50
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Senki
én akarok lépegetőket!!!
Najó... ez azért rossz vicc volt. de mi lenne ha lenne ostromgép is?
faltörő kos vagy hajítógép... nem konkrét támadóértéke nem lenne (sőt nem lenne) hanem hozzáadna vagy levonna a toronybónuszból, attól függ melyik oldalon van.. (vagy lehetne kétféle.. egy támadó és egy védő.... ) persze ennek külön topic kellene, de ha itt van érdeklődés, én megnyitom....
Ha lenne ostromgép, akkor kellene valami várféle, ami ellen használható, nem? Vagy csak torony ellen jó? hááát....
Sponsored Links
  #2  
Old 02-21-2006, 18:37
spirit..
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Szerintem sem valami nagy ötlet ez az ostromgépes dolog. Ezzel elvennék az elfek egyetlen erősségét,a védelmet. Olyanról meg ki hallott,hogy védekező ostromgép. Esetleg lehetne olyan,hogy több kőért megerősített őrtornyot építeni esetleg a többit átépíteni ilyenre. Akkor még elég ok a dolog. de szerintem nem hiányzik ez a játékba. az tény hogy színesebb lenne a játék,de azt a sok támadó meg védőpontot így is elég kiszámolni...
  #3  
Old 02-21-2006, 19:53
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

"A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek"

Elit helyett lovas küldése, az +1 bónuszpont / unit.
és mindezt lépegetők nélkül, hoppá
__________________
Sorry, this account has been suspended
  #4  
Old 02-22-2006, 00:19
spirit..
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Talking

Quote:
Originally Posted by Csokibácsi
"A tábornokok mellett kiküldhető bónuszadó egységek"
Elit helyett lovas küldése, az +1 bónuszpont / unit.
és mindezt lépegetők nélkül, hoppá
Ez egy szép meglátás.
  #5  
Old 02-22-2006, 00:48
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by spirit..
Olyanról meg ki hallott,hogy védekező ostromgép.
PL ballista a toronyban? vagy hajítógép? sok kővel megpakolva, és a seregre dobja ami a vár alatt (itt torony alatt van...)? Csak az alapötletek amik a hódba elférnek...
De pl gondolj vissza az Egri Csillagokra... ott is lőttek kifele ágyúval
  #6  
Old 02-22-2006, 07:08
Davalon's Avatar
Davalon Davalon is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Körmend - Szombathely
Posts: 705
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Senki
PL ballista a toronyban? vagy hajítógép? sok kővel megpakolva, és a seregre dobja ami a vár alatt (itt torony alatt van...)? Csak az alapötletek amik a hódba elférnek...
De pl gondolj vissza az Egri Csillagokra... ott is lőttek kifele ágyúval
De ott is volt vár
  #7  
Old 02-22-2006, 20:46
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by Davalon
De ott is volt vár
najó... de ez itt a hódító: itt nem vár van hanem küsza tornyok erre arra az országban
  #8  
Old 02-28-2006, 19:49
vonos82
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Sziasztok, és mi lenne, ha meg lehetne választani a támadás távolságát, és így meg lehetne növelni a támadóerőt???

Pl.: ellen 2 körre van, én beállítom 4 körre, a veszteségeim duplázódnának, a támadóerőm meg mondjuk 1-2-pár százalékkal megnőne?
  #9  
Old 02-28-2006, 20:00
Daemon's Avatar
Daemon Daemon is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 43
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by vonos82
Sziasztok, és mi lenne, ha meg lehetne választani a támadás távolságát, és így meg lehetne növelni a támadóerőt???

Pl.: ellen 2 körre van, én beállítom 4 körre, a veszteségeim duplázódnának, a támadóerőm meg mondjuk 1-2-pár százalékkal megnőne?
Hát, ha szerinted attól erősebb leszel, hogy a sereged 8 körön át távol van az országtól - nem éppen erősítve ezzel a védelmed -, plusz hogy fél perc helyett 2 órája van kiszúrnia az ellenfélnek a támadást, már alapból szomorú

Amúgy meg ha már a realitást is idekavartuk, pl sztem elég durva, hogy küldök pénzt a szövimnek és útközben "lepotyog" a szekérről néhány 10 millió arany... Szerintem ha az életben ilyen történt volna, a fél országot kivégezték volna.
Ja, meg amikor 10000 elit jönne haza a piacról, de a magas áruk miatt egy arra tévedő rablócsapat kirabolja őket a szekérből (?)
  #10  
Old 02-28-2006, 20:01
director
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Post

Quote:
Originally Posted by vonos82
Sziasztok, és mi lenne, ha meg lehetne választani a támadás távolságát, és így meg lehetne növelni a támadóerőt???

Pl.: ellen 2 körre van, én beállítom 4 körre, a veszteségeim duplázódnának, a támadóerőm meg mondjuk 1-2-pár százalékkal megnőne?
ezt már egyszer asszem írtam levlistára.. az egyetlen levlistás levelemben volt (sok más egyébbel), ami nem ment át az akkori szűrőn, és nem került ki végül:)

ötletnek jó, az biztos:)
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 03:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu