Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek
Register Stats Members List Today's Posts

Stratégia & Tippek Stratégiák megbeszélései, tippek, trükkök az egyes fajokhoz, személyiségekhez

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 03-07-2007, 13:55
sema034 sema034 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 60
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by csukja View Post
ilyen erővel a lovas is hamarabb odaérhetne mer lova van, meg az elit is hamarabb érhetne oda mert erősebb kiképzést kapott mint a többi egység stb.
ennek semmi értelme nincs.
amúgy se használ senki támadót meg védőt csak a kezdők.
én nem támogatom ezt az ötletet.
Na igen a lényeg nem az hogy miért ér előbb oda az csak egy hülye magyarázat (olyan mint a piacról visszatérő 1000 elitedet elrabolták a rablóbandák...a lényeg hogy eltünt). A lényeg az hogy bejönne a játékba még egy tachtikai lehetőség. A katonáknál nem csak a támadó-védő értékkel lehetne kombinálni hanem a támadáshoz szükséges idővel is. Amugy azért nem tart senki támadót meg védőt mert nem jó semmire és ez az ötlet pontosan arra van hogy mégiscsak jó legyen valamire.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 03-07-2007, 14:04
gyuri1995
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by sema034 View Post
Na igen a lényeg nem az hogy miért ér előbb oda az csak egy hülye magyarázat (olyan mint a piacról visszatérő 1000 elitedet elrabolták a rablóbandák...a lényeg hogy eltünt). A lényeg az hogy bejönne a játékba még egy tachtikai lehetőség. A katonáknál nem csak a támadó-védő értékkel lehetne kombinálni hanem a támadáshoz szükséges idővel is. Amugy azért nem tart senki támadót meg védőt mert nem jó semmire és ez az ötlet pontosan arra van hogy mégiscsak jó legyen valamire.

Ebben van valami!! Sztem jó ötlet!!
Reply With Quote
  #3  
Old 03-07-2007, 14:17
skiti's Avatar
skiti skiti is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 447
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

jó valamire
párbajokon lehet használni, és ennyi.
arra meg úgy is jó ahogy van
Reply With Quote
  #4  
Old 03-07-2007, 14:23
Colony Colony is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 297
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Aha tényleg jó ötlet!
Nekem aztán tök mindegy, ha megtámadnak 1millió védővel, nem nagyon hat meg, hogy 2 vagy 3 kör alatt ér hozzám. Akár a kiküldés másodpercében is érkezhetnének. Szerintem még a katonai morálom se dobná meg
Reply With Quote
  #5  
Old 03-07-2007, 14:52
sema034 sema034 is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 60
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Colony View Post
Aha tényleg jó ötlet!
Nekem aztán tök mindegy, ha megtámadnak 1millió védővel, nem nagyon hat meg, hogy 2 vagy 3 kör alatt ér hozzám. Akár a kiküldés másodpercében is érkezhetnének. Szerintem még a katonai morálom se dobná meg
Abban igazad van hogy a védőnek igy sincsen értelme.
Reply With Quote
  #6  
Old 03-07-2007, 17:26
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Esetleg gyorsabban nem mehetnének a támadok?
Pl. -1 kör.

S a védőknek is kellene vmi funkcio....de arra ötletem sincs mi legyen
Reply With Quote
  #7  
Old 03-07-2007, 17:42
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Esetleg gyorsabban nem mehetnének a támadok?
Pl. -1 kör.
De akkor legyen rendes képzési idő, kelljen hozzá min. 2 fegyver és a zsoldjuk is legyen nagyobb, nem?
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
Reply With Quote
  #8  
Old 03-07-2007, 18:44
Stev's Avatar
Stev Stev is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Budapest
Posts: 468
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Ez már valamikor régen, még asszem lev.listán is felmerült, de ott is eltűnt a süllyesztőben.
Ami kapásból felmerül bennem problémaként, mi van ha a sereg nem tisztán támadókból áll?
-Nem érvényesül a támadók gyorsaságbónusza
-vagy a sereg fele időközben lemarad, és külön körben ütnek be? Ha oszlanak, milyen arányban oszlanak a tábornokok?

Ha pedig tisztán támadókból áll a sereg, őszintén szólva nem sok esélyt látok a sikerére. Hisz 2x annyit tudok képezni belőle, mint az ugyanolyan ellenfelem tornyos íjból, viszont egy betoníjász pont 3db támadóval egyenértékű pontban. Tehát esélytelen, főképp hogy nem is tud 2x annyit képezni, mert védelem is kell neki.
Reply With Quote
  #9  
Old 03-09-2007, 11:13
bubuman1's Avatar
bubuman1 bubuman1 is offline
Junior Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: UK
Posts: 68
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Esetleg gyorsabban nem mehetnének a támadok?
Pl. -1 kör.

S a védőknek is kellene vmi funkcio....de arra ötletem sincs mi legyen
Szerintem,lehetne kevesebb helyigényük,vagy barakk nélkül is valamennyit lehetne tárolni!!

Vagy csak bevezetnének egy új épületet (Erőd)!!Amibe csak ilyen védők lennének és emiatt esetleg megnőne a védőértéke!!
Ez embertől függ,h. hány %-át áldozza fel a hekijeinek.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Súgó project :) Ati Megvalósult javaslatok 121 06-24-2007 09:43
Piacról hazafelé tartó, elrabolt katonák? Csocsó Általános beszélgetés Hódítós témákban 32 05-29-2007 19:10
számitanak e a férőhely nélküli katonák Markal Segítség 16 09-16-2006 21:55
Elmenő katonák Csocsó Lezárt hibák 9 07-21-2006 10:46
Elmenő katonák -Fegya- Megvalósult javaslatok 24 07-20-2006 16:20


All times are GMT +1. The time now is 11:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu