Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Változzon-e az ipari tekercs funkciója?
Igen 76 92.68%
Nem 6 7.32%
Voters: 82. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #91  
Old 03-06-2007, 19:09
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Szavazásnál nem akarom az képzési % növekedését támogatni, így tartózkodok. Úgy gondolom érezhetően változtatná a játékot.

attól még az igenre nyugodtan rábökhetsz, mert itt egyenlőre még csak az a kérdés hogy változzon-e

amúgy a fegyvergyártás növelése sincs ellenemre, én azzal is kibékülnék
Sponsored Links
  #92  
Old 03-06-2007, 19:22
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nekem is a fegyvergyártás a szimpatikus verzió, a képzés erősítését nem nagyon támogatom.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #93  
Old 03-06-2007, 20:13
Meteo's Avatar
Meteo Meteo is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Veszprém/Pécs
Posts: 164
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

A fegyverkészítéshez annyit, hogy azon túl sokat nem változtathat a tekerecs, mert most 3-at termel, tekivel meg termelhetne 4,5-öt?

Húha...
__________________
Est modus in rebus.
  #94  
Old 03-06-2007, 20:22
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
A fegyverkészítéshez annyit, hogy azon túl sokat nem változtathat a tekerecs, mert most 3-at termel, tekivel meg termelhetne 4,5-öt?

Húha...
szerintem is valami jobb , és hasznosabb ötlet kéne...

a törpicseknek az a 40 % ipari tekercs komolyabb jelentőséget kapjon...

  #95  
Old 03-06-2007, 20:27
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
A fegyverkészítéshez annyit, hogy azon túl sokat nem változtathat a tekerecs, mert most 3-at termel, tekivel meg termelhetne 4,5-öt?

Húha...
nézd a törpit... vegyünk 15 kovácsot, eddig termeltek 135-öt. most fognak 189-et termelni
mint ha kapnál plusszba 6 kovácsot

ez is egy erősen életképes javaslat és nem is hozna olyan egetrengetően nagy változást, de mégis valami használhatóvá tenné az iparit

a katiképzéses szál az tényleg annyira megbolygatná a hódot ami most nincs tervezve
  #96  
Old 03-06-2007, 20:27
Kancsendzönga Kancsendzönga is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 178
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Meteo View Post
A fegyverkészítéshez annyit, hogy azon túl sokat nem változtathat a tekerecs, mert most 3-at termel, tekivel meg termelhetne 4,5-öt?

Húha...
hát pont ezaz, én is erre gondoltam: akkor akinek 20%, meg akinek 40% annak is 1-gyel legyen több? vagy mondjuk akinek 20, annak minden 10. körben, akinek 40,annak minden 5. körben termeljen eggyel többet?
ez nem illene vele a többi teketcs közé, azon kívül értelmetlen is
  #97  
Old 03-06-2007, 20:29
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
szerintem is valami jobb , és hasznosabb ötlet kéne...

a törpicseknek az a 40 % ipari tekercs komolyabb jelentőséget kapjon...

/off
+40% védelem, csak a törpinek!!
  #98  
Old 03-06-2007, 20:31
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Kancsendzönga View Post
hát pont ezaz, én is erre gondoltam: akkor akinek 20%, meg akinek 40% annak is 1-gyel legyen több? vagy mondjuk akinek 20, annak minden 10. körben, akinek 40,annak minden 5. körben termeljen eggyel többet?
ez nem illene vele a többi teketcs közé, azon kívül értelmetlen is
amennyire én tudom, a bányáknál először összeadódik a termelés mindenféle bónuszok nélkül, és aztán ezt szorzzuk föl a százalékkal, itt sem lenne másképp szerintem
  #99  
Old 03-06-2007, 20:32
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kancsendzönga View Post
hát pont ezaz, én is erre gondoltam: akkor akinek 20%, meg akinek 40% annak is 1-gyel legyen több? vagy mondjuk akinek 20, annak minden 10. körben, akinek 40,annak minden 5. körben termeljen eggyel többet?
ez nem illene vele a többi teketcs közé, azon kívül értelmetlen is
Ilyenkor felmerül a kérdés, hogy játszottál e már törpével.... vagy volt e már olyan országod, hogy nem 0% lakáshelyzeti tekid volt bent...

Meteo kérdésre meg: minek akkor kovácsot tartni, mikor csak 3 fegyvert termel körönként? Húha...
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #100  
Old 03-06-2007, 20:34
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Alapvetoen a banyaszati tekercs miert nem foglalja magaba a kovacsmuhely termeleset is? Joo, tudom, nem bánya...de akkor is a termeléshez kapcsolodik.
Alapvetoen az ipari tekercshez sem lenne rossz a fegyvergyartas.

Ipari tekire a törpinek ugyis 40%-a van, es azert nem mindegy, hogy egy kovács a törpinél 9-et vagy 12,6-t termelne.

S szerintem 2, 3, 4-es szinten igen is sok törpén kivuli faj is tart kovácsműhelyet, főleg ahol igen drága a fegyver ár....Egy orias igy a jelenlegi 3 helyett 3,9-et vagy tudoskent 4,05-t termelne.
30-40 kovacsnal szerintem jol jon neki az a ~1 fegyver...

Alapvetoen a kezdoket mindenkeppen segitené az ipari tekercs másfajta bonusza.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hadi felalas andor Stratégia & Tippek 188 11-06-2006 17:31
Téma: A tekercs lopás hatákonysága. Gyula Elvetett javaslatok 424 06-16-2006 19:39
Tekercs kopása drhb Segítség 8 06-11-2006 09:03


All times are GMT +1. The time now is 22:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu