Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Hasznosnak találod az ötletet?
Igen 9 50.00%
Nem 5 27.78%
Nem érdekel 4 22.22%
Voters: 18. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-30-2007, 09:41
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

ne legyenek mar jok a torp varazsloi. a torpok a fejszeikkel, meg a harcikalapacsaikkal szeetnek HARCOLNI. konok feju, mogorva lenyek, akik nincsenek megaldva kulonosebben kimagaslo esszel. meg1szer: ne legyenek mar jo varik...
Sponsored Links
  #2  
Old 01-30-2007, 10:24
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
ne legyenek mar jok a torp varazsloi. a torpok a fejszeikkel, meg a harcikalapacsaikkal szeetnek HARCOLNI. konok feju, mogorva lenyek, akik nincsenek megaldva kulonosebben kimagaslo esszel. meg1szer: ne legyenek mar jo varik...
Hmmm, ilyen alapon az óriások miért a legjobb varázslók a Hódítóban? Hagyjuk már ezeket a fantasy kliséket, a kecses elfekkel, a mogorva törpékkel és az ostoba óriásokkal...

És attól, hogy nem 25% a maluszuk, hanem estleg jobban közelítenek a 0-hoz, esetleg el is érik azt, még nem lesz varázsló faj a törpéből.
  #3  
Old 01-30-2007, 10:26
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Hmmm, ilyen alapon az óriások miért a legjobb varázslók a Hódítóban? Hagyjuk már ezeket a fantasy kliséket, a kecses elfekkel, a mogorva törpékkel és az ostoba óriásokkal...

És attól, hogy nem 25% a maluszuk, hanem estleg jobban közelítenek a 0-hoz, esetleg el is érik azt, még nem lesz varázsló faj a törpéből.
Ebben mondjuk teljesen igazad van, mert ha mindent erre alapoznánk, pár dolog repülhetne a játékból, ill. nem lehetne megmagyarázni
No meg az orkok már megbocsáss miért lennének jobban variban mint a törpék?
Amikor elvileg az iq-juk egy légyé alatt van kb.
  #4  
Old 01-30-2007, 10:32
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Jol vannak a torpe varik, ne valtoztassunk rajtuk.
Legyel orias ha gombozhetneked van Vagy legyel szovibe es kerjed a szovidtol a gomboket .)
  #5  
Old 01-30-2007, 10:38
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Jol vannak a torpe varik, ne valtoztassunk rajtuk.
Legyel orias ha gombozhetneked van Vagy legyel szovibe es kerjed a szovidtol a gomboket .)
Én e akarok már változtatni rajtuk, csak a súgóból ami lejött azt nem tartottam okosnak
  #6  
Old 01-30-2007, 10:42
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Én szívesen csökkenteném azt a 25%-ot 20-ra, mert törpeként éreztem, hogy ez baromi sok.
  #7  
Old 01-30-2007, 10:46
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Kiszámoltam, és sehogy se jön ki hogy hogy tudott gömbölni az óriás...
akkor már valami nagyon gyenge készülid lehetett
  #8  
Old 01-30-2007, 10:49
karesz6 karesz6 is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szeged
Posts: 361
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Én szívesen csökkenteném azt a 25%-ot 20-ra, mert törpeként éreztem, hogy ez baromi sok.
A 20 is rengeteg. Én törpivel vagyok. Soha nem akartam varizni vele csak annyi kell hogy fel tudjam rakni a védővarikat és kész. A súgóból nem tudom kivenni hogy a védővarik a -25% nál kicsit jobbak vagy a 0% hoz képest kicsit jobbak. De sztem arra kéne egy 10% bónusz.
  #9  
Old 01-30-2007, 10:49
Tomtom Tomtom is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 5
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default számolás

Így van nekem is az volt a problémám, hogy az oké mondjuk bele lehet magyarázni a súgóba, hogy gyengébbek a varázslóim 25%-al minden egyes kísérletnél, de visszafele már semmi nem indokolja a gömböt.

Na 36036 vari -25%= 27027 feltételezzünk 100% kat. morált és 100% készülit, akkor ugye ezt 1-el kéne szorozni tehát marad a szám: 27027 majd rájön a teki bónusz 35%= 36486.45

Óriásnál: 23805 + 10%-kal erősebb varik. tehát: 26185,5 vegyük itt is a kat. morált és készülit 100-nak. majd teki bónusz 40%: így kijön, hogy : 36659,7.
Tehát azonos kat. morálnál készültségnél az Óriás be tud gömbölni. ha védekezésnél is gyengébbek a Törpe varázslók. Márpedig ez az Óriás begömbölt engem, tehát ebből egyértelmű számomra, hogy valahol valami nem stimmel. Vagy a súgót kéne egyértelműbbé tenni, vagy a játékban javítani a hibát.
Jelen esetben szerintem a Súgóban ennek kéne állnia: A törpe varázslói 25%-al gyengébbek. Azonban a magára ható varázslatok nagyobb eséllyel sikerülnek.... vagy valami hasonló.
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tippek törpe országoknak... Stratégiák törpékkel... tohom Stratégia & Tippek 563 06-11-2011 22:07
Az Ezüst hold könnyei VérGyöngyTyúk Z Az Ezüst hold könnyei 818 02-15-2008 07:56
Hány törpe íjász fér egy őrtoronyba? tsandor Segítség 23 11-12-2006 23:09
A kristálygömb értelmezése borka Segítség 51 10-23-2006 11:31
Kristálygömb varázslat a pontlistáról.../ Szabadhely kijelzése a hadsereg-menüpontban Siriann Elvetett javaslatok 3 10-10-2006 08:45


All times are GMT +1. The time now is 15:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu