Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #131  
Old 12-24-2006, 15:53
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
elhangzott az építész is. sztem ez csak egy "feltöltő" személyiség. nem hiszem h tolonganának érte -bocsesz annak aki kitalálta- valami olyasmi kellene ami %ban erősebbé tesz. persze nem irreálisan és nem annyira h szaladgáljanak vele
Az építész tényleg feltöltő személyiség, de mondjuk ha mellé még 1-2 körrel gyorsítaná az építkezést mellé az már meggondolandó lenne.
Vagy lehetne olyan aminek mondjuk 8%-al kevesebb a gabonafogyasztás (azért nem 10% mert akkor egyértelműen jobb lenne a gazdálkodónál), ami például tanyafreeknek nagyon is jó lenne, bár felmerülhet hogy a gazdálkodó személyiséget kiüti, azonban a kettő együtt se lehet rossz?
Ugyanúgy pl mivel ugye lakitekit semmiképp nem lehet húzni, egy olyan ami +10% lakit ad, bár a %on elgondolkoznék de 10% az talán reális a megnövekedett fogyasztás miatt is.
Sponsored Links
  #132  
Old 12-24-2006, 16:01
dreaman68 dreaman68 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Location: Aszód
Posts: 676
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Hammi View Post
Az építész tényleg feltöltő személyiség, de mondjuk ha mellé még 1-2 körrel gyorsítaná az építkezést mellé az már meggondolandó lenne.
Vagy lehetne olyan aminek mondjuk 8%-al kevesebb a gabonafogyasztás (azért nem 10% mert akkor egyértelműen jobb lenne a gazdálkodónál), ami például tanyafreeknek nagyon is jó lenne, bár felmerülhet hogy a gazdálkodó személyiséget kiüti, azonban a kettő együtt se lehet rossz?
Ugyanúgy pl mivel ugye lakitekit semmiképp nem lehet húzni, egy olyan ami +10% lakit ad, bár a %on elgondolkoznék de 10% az talán reális a megnövekedett fogyasztás miatt is.
na pontokba szedve válaszolok:
1. Építész: esetleg a kereskedő helyett választanám uccsónak mert akkor se érzem erősségét.
2. tanyafree orik nem nagyon szaladgálnak 5.-en felül
3. 10% lakiteki mámor lenne egy törpnek vagy gnómnak nem bírnád kompenzálni ezt
  #133  
Old 12-24-2006, 16:12
Viz Viz is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 694
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by dreaman68 View Post
na pontokba szedve válaszolok:
1. Építész: esetleg a kereskedő helyett választanám uccsónak mert akkor se érzem erősségét.
2. tanyafree orik nem nagyon szaladgálnak 5.-en felül
3. 10% lakiteki mámor lenne egy törpnek vagy gnómnak nem bírnád kompenzálni ezt
1. termsézetesen nem lenne fő szeméyliség de hasznos lenne mindenképp.
2. Nem csak tanyafreeknek jó, éheztetőseknek is jobb mitna g azdálkodó, az meg viszont már egyre több vana hogy mész feljebb.
3. ezért mondom hogy a százalékon még elvitatkoznék, de szerintem jó lenne.
  #134  
Old 12-24-2006, 19:17
karesz6 karesz6 is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Location: Szeged
Posts: 361
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Nekem is van eggy javaslatom ujj személyiságre. Bár...

Lehetne pl egy olyan ami eggy tetszőlegesen választható tulajdonsághoz ad bizonyos % ot (50 et akartam irni de inkább nem teszem ) azzal a megkötéssel hogy csak olyan tulajdonságokat lehetne választani aminél az adott fejnak nincs negatív előjelű bónusza. Pl.: Eggy törp választhatná hogy a bányái 250% ot termeljenek de nem választhatja mondjuk azt hogy a negatív varibónuszt pozitívba fordítsa át. Íg a hőn szerett hátrányai is megmaradnak a törpinek amiről lehet beszélgetni és mégis sokkal erősebb lett.

Vagy (de ez már csak vicc) lehetne hullásítani. Vagyis ő is kapja meg az ellen elhullott katonáit. Meg ne kelljen ház se tanya de (szintúgy törp) maradjon a 200% bányabónusz és varázsolni is tudjon kb ugy mint eddig de a tolijai jobbak legyenek meg legyen könyvtárkulcs és 90% hadibónusz. meg gyorsabban készüljenek az egységek olcsóbb legyen az építkezés ne lehessen lopni és legyen mondjuk 20 tábornoka. De így visszaolvasva ezek után kaphatna 150% varibónuszt is.

Last edited by karesz6; 12-24-2006 at 19:23..
  #135  
Old 12-25-2006, 14:46
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Kissé felhígult a topic.

A géniusz szem.et el kellene már felejteni mert óriási bónuszt adna. Mind1 az h most 5.6....vagy 10. személyiségnek lehetne megkapni.
Egyetértek abban h csak azért h legyen egy 10. nem érdemes új szem.get csinálni.

Viszont a meglévőt miért ne lehetne színesíteni?
Attól h a régi rendszer jól működik és néhány embernek elegendő a mostani variációs lehetőség is, attól még színesíteni lehet.

On-line játék, így az újrajátszhatóságot, játékélményt, és azt h mennyire köti le az embereket jelentősen befolyásolja a variációs lehetőségek száma.
Ami neked nem vonzó szem. az lehet h másnak az. Pont ez a lényeg h mindenki számára vonzó legyen és újra és újra kipróbálja.

Tehát vissza kellene térni az Új személyiség(ami nem a géniusz) témához és azt a vonalat továbbvinni, vagy új konstruktív topicot nyitni a témának.
  #136  
Old 12-25-2006, 14:52
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by dreaman68 View Post
elhangzott az építész is. sztem ez csak egy "feltöltő" személyiség. nem hiszem h tolonganának érte -bocsesz annak aki kitalálta- valami olyasmi kellene ami %ban erősebbé tesz. persze nem irreálisan és nem annyira h szaladgáljanak vele
Az építész szem.ért legalább annyian tolonganának érte mint a varázsló, túlélő..stb személyiségért. Alapvetően ezek sem a leggyakoribb szem-ek.

Az A-ban pl igen is sok értelme lenne...
  #137  
Old 12-25-2006, 14:54
Burning Burning is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,962
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

szerintem is kéne valami építős személyiség, mert van hadis, varis, tolis, védekezős, támadós és tanyás. de építésre nincs. én egy ilyenen kezdenék agyalni
  #138  
Old 12-25-2006, 14:57
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by dreaman68 View Post
na pontokba szedve válaszolok:
1. Építész: esetleg a kereskedő helyett választanám uccsónak mert akkor se érzem erősségét.
2. tanyafree orik nem nagyon szaladgálnak 5.-en felül
3. 10% lakiteki mámor lenne egy törpnek vagy gnómnak nem bírnád kompenzálni ezt
1. Nincs is abban semmi rossz h az utolsónak választanád a kereskedővel együtt. Pl én sokkal hamarabb választanék kereskedő szem.get mint túlélőt, mert én annak alig látom értelmét, de ezzel nincs is gond 1xrűen más az izlésünk. Ettől még azonban ha értelmesen lecsiszolódik a pl építész szem. még be lehet vezetni.
2. Erre azért ne fogadj biztosan...
3. Egyetértek. A lakástekire vonatkozó mindenféle bónusz túlságosan erős lenne a meglévő személyiségekhez képest. Új személyiséget csak a meglévők erősségéhez mérten szabad bevezetni.
  #139  
Old 12-25-2006, 14:59
Burning Burning is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,962
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

a túlélő nagyon jó a defes elfeknek ha ritkán lép be az ember jó
  #140  
Old 12-25-2006, 15:07
Solaris Solaris is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 86
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Tehát eddig az építész szem.hez kapcsolódó ötletek:

-x körrel hamarabb készülnének el az épületei.
-x% nyersanyagot visszanyerne a lebontott épületekből és/vagy
-x% al kevesebb lenen az épületek nyersanyagszükséglete.

Ezek, illetve ezen lehetőségek kombinációja(eddig)

Az x még vita tárgyát képezi, de az irreálisan nagy számokat sztem kerülni kellene.
Alapból pl:
- 1-2 kör
- 20-30%
- 20-30%
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Új személyiség lopások ellen SiMON Megbeszélések 288 02-24-2010 22:21
Mellik a legjobb személyiség? Tyborrex Általános beszélgetés Hódítós témákban 71 03-12-2007 23:46
Elf tolvajhoz személyiség ??? Loxhero007 Segítség 20 12-14-2006 22:28
vari személyiség módosítás Steve Elvetett javaslatok 50 11-05-2006 13:03
Reply: új faj 9 személyiség után?... King Elvetett javaslatok 26 05-14-2006 15:03


All times are GMT +1. The time now is 19:17.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu