|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

11-29-2006, 17:14
|
Junior Member
|
|
Activity: 0%
Longevity: 98%
|
|
Támogatom az ötletet  Azért is mert szeretem számolgatni hogy menyi tekit loptam 
|

11-29-2006, 18:11
|
Member
|
|
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller
de minek 2 esemenylista? ha a hadis akciom esemeny, akkor a foldrengetesem is az. meg igy lehet latni a pontos idorendi sorrendet. sztem a kulon listat ati elvetne. 1szerubb a mar meglevobe 1szeruen nehany uj tortenest beleirni.
|
Azért kellene nekik külön fül, amiért pl a tolis információszerzés is külön van a varis infóktól -sokkal áttekinthetőbb lenne.

11-29-2006, 18:34
|
Member
|
|
|
|
de a nyersivisszajoves a piacrol is 1ben van a hadis akcio vegeredmenyevel meg a tekieladassal, meg az infozas sikertelensegevel, meg az ellened iranyulo lopkodassal, stb. akkor miert nem fer oda a te lopkodasod, ha az ellenfele odafer?
|

11-29-2006, 19:44
|
Member
|
|
|
|
Quote:
de a nyersivisszajoves a piacrol is 1ben van a hadis akcio vegeredmenyevel meg a tekieladassal, meg az infozas sikertelensegevel, meg az ellened iranyulo lopkodassal, stb. akkor miert nem fer oda a te lopkodasod, ha az ellenfele odafer?
|
Én nem az ömlesztett eseményekről beszélek, hanem az események MENÜRŐL -ott jelenleg csak a hadi események vannak, s azt mondom, hogy lehetne külön fül az alvilágis és mágikus eseményeknek.

11-29-2006, 19:46
|
Member
|
|
|
|
jaj, mar ertem! sry, csak nem esett le. igazad van.
akkor ugy gondolod, hogy a "regi esemenyek"-be siman bekerulhetne, de EMELLETT az esemenyek menube is uj ful alatt, igaz?
|

11-29-2006, 20:11
|
 |
Member
|
|
|
|
Így még jobban tetszik  ))
|

11-29-2006, 20:45
|
Banned
|
|
Longevity: 95%
|
|
Annyit fuznek hozza hogy epp a napokban emlitettem meg valakinek ezt a javaslatot nem tudom hogy tolem fuggetlenul jutott e eszetekbe vagy ilyen nepszeruek az otleteim, de ma mikor felvetettem en is kulon topicban eszrevettem hogy fel nappal megeloztetetk  Mindenesetre feltetlenul szuksegesnek latom en is az esemenylista boviteset hogy minden jatekstilus egyarant ervenyesulhessen es jol jatszhato legyen.
|

11-29-2006, 21:24
|
Member
|
|
|
|
Quote:
jaj, mar ertem! sry, csak nem esett le. igazad van.
akkor ugy gondolod, hogy a "regi esemenyek"-be siman bekerulhetne, de EMELLETT az esemenyek menube is uj ful alatt, igaz?
|
Igen, így 

11-29-2006, 21:29
|
Member
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Xeper
Azért kellene nekik külön fül, amiért pl a tolis információszerzés is külön van a varis infóktól -sokkal áttekinthetőbb lenne.
|
Na ez tetszik 

11-29-2006, 21:30
|
Member
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by NonSens
Annyit fuznek hozza hogy epp a napokban emlitettem meg valakinek ezt a javaslatot nem tudom hogy tolem fuggetlenul jutott e eszetekbe vagy ilyen nepszeruek az otleteim, de ma mikor felvetettem en is kulon topicban eszrevettem hogy fel nappal megeloztetetk  Mindenesetre feltetlenul szuksegesnek latom en is az esemenylista boviteset hogy minden jatekstilus egyarant ervenyesulhessen es jol jatszhato legyen.
|
nem tudom kinek mondtad, nekem mar vagy 1 eve motoszkalt a fejemben. gondoltam leirom, de eddig nagy tobbseggel tamogatva lett. remelem mielobb lesz belole vmi, de hat majd ati megmondja a tutit.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|