Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek
Register Stats Members List Today's Posts

Stratégia & Tippek Stratégiák megbeszélései, tippek, trükkök az egyes fajokhoz, személyiségekhez

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #241  
Old 11-24-2006, 21:50
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Óriás
Ház 54 18% 3780 lakos
Barakk 146 49% 6496 Lovas
Tanya 30 10% 2340 Bála / kör
Raktár 5 2% 5,28 körre elegendő
Őrtorony 30 10% 1680 Íjász
Templom 30 10% 4200 Varázsló
Kocsma 5 2% 280 Tolvaj
Bank 0 0% 0
Könyvtár 0 0% 0 tekercs/20 kör
Korház 0 0%
300 hektár
Érték 14256 pont

Ételfogyasztás: 3287,2 Bála/kör
Foglalkoztatottság: 98%


Jomagam ezt csinalnam
(Gyors csopiba 4-el kevesebb barakk, es helyette +4 raktar)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #242  
Old 11-24-2006, 22:00
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Bar keves az informacio a kovetkezo dolgokra vonatkozoan:

-mf vagy szovis vagy -e?
-mennyire aktiv a szovitek?
-tudos e a szemelyiseged?
-milyen a szovifelallas?

Ezeknek fuggvenyeben persze az ori alakithato, es varialhato De egy aktiv szovibe, ha Te is tamadsz eleg surun, akkor ez az ori szerintem idealis Ha kikuldod az osszes lovat 2 korre, akkor kb. 3900 bala elelmet visznek el az utra, es 350 bala tultermeles lesz az oridban amig kint vannak a seregek.
Igy vegulis, ha sokat van uton a sereged, olykor fosztasz gabonara, akkor eleg jol fenntarthato az orid.
De teny es valo, hogy ez igensok odafigyelest igenyel.

Termeszetesen, ha ugy erzed, hogy kicsit kielezett, akkor barakk le es tanya fel.
Reply With Quote
  #243  
Old 11-24-2006, 22:21
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Jahh nem számoltam utána, és a barakkok száma mellett csak a támadó egységek számát adtad meg -és nem adtam hozzá a toronyhelyeket
Valóban stimmel a tanya -de 5 könyvtár nem oszt, nem szoroz, míg a varázslóidat 30%-kal erősíteni már van értelme
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #244  
Old 11-24-2006, 23:06
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
Óriás
Ház 53 18% 3710 lakos
Barakk 165 55% 8008 Elit / Lovas
Tanya 38 13% 2964 Bála / kör
Raktár 0 0% 0,00 körre elegendő
Őrtorony 22 7% 1232 Íjász
Templom 17 6% 2380 Varázsló
Kocsma 1 0% 56 Tolvaj
Bank 0 0% 0
Könyvtár 5 2% 550 tekercs/20 kör
Korház 0 0%
301 hektár
Érték 14287 pont

Ételfogyasztás: 3077,2 Bála/kör
Foglalkoztatottság: 100%

Dreaman, nalam ez az ori igy nez ki
(Ha tudos, akkor 3078 kajat termel)

A 100%-s foglalkoztatottsagot kicsit soknak tartom (300 hekin igaz ez 99% csak), en epitenek 1 barakk helyett 1 hazat Az 5 konyvtarat en is feleslegesnek tartom, ezt -ahogy Xep is irta- templomba tennem at, es azert barakkok bontasaval 10% tornyot tartanek az ortorony bonusz maximalizalasa miatt

(Ja es magaban a felepitesben 1 kocsmat beletettem, hiszen kocsma nelkul ne jatsz orias fajjal se...mert beuthet egy betegseg es legalabb az elohalottaktol tudsz lopni embert, vagy alapesetben 0 tolvajosoktol nyerset vagy akarmit.)
azért azt ne felejtsük el hogy a 10% torony messze nem maxolja az őrtorony bónuszt óriás fajnál!!
az ori viszont tök jó (szerintem) amit összeraktál!!
Reply With Quote
  #245  
Old 11-25-2006, 00:56
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by taszi View Post
azért azt ne felejtsük el hogy a 10% torony messze nem maxolja az őrtorony bónuszt óriás fajnál!!
az ori viszont tök jó (szerintem) amit összeraktál!!
messze nem? hat inkabb kozel van a maxhoz mint a nullahoz. 15% kell a maxhoz.
Reply With Quote
  #246  
Old 11-25-2006, 01:01
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
messze nem? hat inkabb kozel van a maxhoz mint a nullahoz. 15% kell a maxhoz.
lehet hogy csak egy pillanatra keverte a gnommal
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #247  
Old 11-25-2006, 01:27
Arrakis Arrakis is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 630
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ezért kell gnómot csinálni
Jobban véd.
Varija nincs annyi, de tolikkal fel tudsz mérni, s a pontlistahelyezést néző tolizás távolról is megy, de varázsolni nem fogsz 4 - 5 körről. Vagy sokkal varisabb vagy az ellennél.
Támadni jobban támad, nem kell állandóan lengetni a morálját, ha elég tolid van nem gyújtják rád, mint az óriást, aminél a szieszta a gyújtást spec nem gátolja.
Reply With Quote
  #248  
Old 11-25-2006, 01:51
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

nagy tevedes, a gyujtas ellen is ved 50%-kal.

en soha nem jatszom tobbe gnommal. lehet, hogy a gnom kb. 5%-kal erosebb hasonlokeppen kielezve, mint az orias, de az orias sokkal jobban birja a gyurodest. a gnomot ha killelik a tolikkal, akkor nem 50%-kal veszit tobbet, hanem kb. a 2,5-szoroset. ugyanis az 50% szieszta vedelemre meg rajon az is, hogy a gnom 30%-kal tobbet veszit a haderejebol.

nezzuk meg szamokkal. tegyuk fel, hogy a seregkilleles eredmenye 200. tehat ha az orias veszit 100 katonai egyseget, de a gnom nem 200-at hanem annal 30%-kal tobbet, azaz 260-at fog... gyujtasnal a hazak duplaja eg a gnomnal. varikillelesnel meg az 260 gnom varival szemben az orias veszit 40-et. igaz, hogy az orias kicsit tekizheto, de o is tud tekizni, csak 50%-kal kevesebbet.

1edul a 20% nyersi tobblet, az erezheto eleg rendesen.

en mindezek mellett az oriasra szavaznek, az tuti.


az 1a-ban mas a helyzet, ott kisebb a gyujtas- es killelesveszely. az kulon teszta.

Last edited by Smooth Scroller; 11-25-2006 at 02:02..
Reply With Quote
  #249  
Old 11-25-2006, 06:05
Bálintka Bálintka is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Csepel
Posts: 34
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Be kell valljam óriással szinte gond nélkül végigvittem 1/A-ig. Gnóm orim meg elég nyögve nyelősen megy 3/G-ben. Hozzáteszem, hogy sosem szövizem (régen szöviztem, de nem éreztem azt, hogy a 40 %os plussz az kifizetődött volna), mindig magányosan nyomulok. De akármekkora a különbség a kettő között, sztem első helyen az Óriás áll és második a gnóm, nem igazán tudnám a többi faj jó tulajdonságát értékelni. Míg oriásom volt, addig nem tudtam minek van a TOP30, gnómmal már küszködök, hogy elérjem. (bár ez még mindig jobb mint a hulla akivel azért küszködök 2/B-ben, hogy nehogy az utolsó legyek a csopiban).
Reply With Quote
  #250  
Old 11-25-2006, 07:52
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Nem akartam 15% tornyos ijjasu orit csinalni,mivel akkor igencsak megcsappan a tamadoero...
Az orias tenyleg eleg massziv es jol birja a kikepzest, viszont a szovibe hamarabb beveszek egy gnom hadist, mint pl. egy elf/fel-elf/ember tolist az 5. szint kivetelevel A legtobb felepitett oriasnal kiesik az alvilag menupont, mint hasznalhato tamadasi/infoszerzesi forma.
En erre akkor jottem ra, amikor 4 oriasos szovibe nyomultunk, es az ellennel egyszeruen semmit nem tudtunk kezdeni a nehany kocsmas tolijainkkal.
Mig ok (bar gombozni csak a varisuk tudott mindnyajunkat) tolikkal a felmertek a sereget, es nagyon szepen kitudtak szamolni, hogy kinel eppen mennyi vedelem van. Igy az orias tenyleg lehet a legjobb, viszont egy tolvajkodasra jobban kepesebb faj hianyaban az orias sok informaciotol elesik.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 00:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu