Quote:
Originally Posted by Arwen
Ha jól emlékszem, éppen te mondtad egyszer, hogy miért hívják Hódítónak a játékot.
Nem azért, hogy felfedezésről szóljon! Aki nem tud támadni, annak nincs helye A-ban, és főleg nem érdemli meg, hogy forduljon.
|
Csavo, Arwen, olvasom miket írtok. Gondolkoztok Ti?
Jelenleg egy olyan klán tagja vagyok, amit mi hoztunk létre kb 1 éve. Full defenziv klán. Próbálunk minnél több tartalékot felhalmozni, és közben haladni is felfelé. Egy hadisunk van és 5 termelő beállítotságú ország.
Az az 5 ember most hagyja abba a játékot, mert nem ütött (elfek, törpék)?
Az persze gondolom meg se fordult a fejetekben, hogy valaki azért nem üt, mert nincs ideje rá, vagy más célok motiválják. Van olyan klántársam, aki heti 4-5 ZH alatt meg sem áll, és nem a vizsgaidőszakra gondolok. Van ki 3 műszakban tolja.
Csak azért ne hódítozzanak, mert most így áll az életük? Kívánom, hogy egyszer még legyen a klánomban 4 embernek annyi ideje, mint régen. Garantálom, hogy Csávó lesz az első aki MNT-t fog küldeni...
Bocs ha kicsit eldurrant az agyam, de nem fogom azért abbahagyni vagy éppen abbahagyatni másokkal a hódítót, mert nem tud a nap 24 órájában a gép elött lenni, miközben régebben a legjobb játékosok egyike volt. Azért ne játszhasson valaki a hódító 1/A szintjén, mert nem üt???
Szóval maradjon meg csak a felfedezés, legyen megdrágítva, de ne ellehetetlenítve. Az életképtelen (más jelzővel nem akarom illetni) ötleteket meg hagyjátok otthon...
Amúgy meg az, hogy olcsóbbá teszed a felfedezést, hogy több ütés legyen ötletre inkább nem mondok semmit...