Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-16-2006, 19:23
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nem értem kinek lenne jó ez. Kis klánoknak biztos nem mert 24 kör az rengeteg idő, annyi idő alatt bármilyen orit átépitenek úgy hogy megfogjon bármiylen sereget főleg 20%al. Ha meg a támadó el tudja intézni, hogy ne tudjon átépülni, akkor mire jó a 24 kör, olyan mintha 1 se lenne, de ekkor már értelem szerűen nem kis klánról van szó, az nem tudja kisöpörni a piacot.
A hadüzi működhetne úgy, mint a rendes, a védő bármikor mehessen szembe, és abban a pillanatban támadhatóvá válik.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-16-2006, 19:29
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
Nem értem kinek lenne jó ez. Kis klánoknak biztos nem mert 24 kör az rengeteg idő, annyi idő alatt bármilyen orit átépitenek úgy hogy megfogjon bármiylen sereget főleg 20%al. Ha meg a támadó el tudja intézni, hogy ne tudjon átépülni, akkor mire jó a 24 kör, olyan mintha 1 se lenne, de ekkor már értelem szerűen nem kis klánról van szó, az nem tudja kisöpörni a piacot.
A hadüzi működhetne úgy, mint a rendes, a védő bármikor mehessen szembe, és abban a pillanatban támadhatóvá válik.
kinek lenne jó?
alapvetően a:
-a toppban ücsörgő unatkozóknak
-a felfelé tartó és már elég magas pontszámot elért klánoknak, akiknek már macerás lenne teljes klánban vagy egyénileg támadni.

kinek lenne rossz:
- a legnagyobb termelőknek, tény a javaslat erősen beszabályozná, az 1 klánban lévő extrém termelő orik számát.
- értelemszerűen a nem figyelő kesebbeknek, ugyanúgy mint annak idején az 1 fős klánok bevezetésének hajnalán
Reply With Quote
  #3  
Old 11-16-2006, 19:29
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Láma View Post
Nem értem kinek lenne jó ez. Kis klánoknak biztos nem mert 24 kör az rengeteg idő, annyi idő alatt bármilyen orit átépitenek úgy hogy megfogjon bármiylen sereget főleg 20%al. Ha meg a támadó el tudja intézni, hogy ne tudjon átépülni, akkor mire jó a 24 kör, olyan mintha 1 se lenne, de ekkor már értelem szerűen nem kis klánról van szó, az nem tudja kisöpörni a piacot.
A hadüzi működhetne úgy, mint a rendes, a védő bármikor mehessen szembe, és abban a pillanatban támadhatóvá válik.
Nézd Láma az én elképzelésem szerint a részklán nem jelenne meg a pontlistában, mert minek? Az ugyis tud róla akinek a hadüzi szól. Ez ugyanazt jelentené, mint most az ha látod hogy rádálltak 2 körre. Magyarul "figyelj oda, mert beverlek!"
Reply With Quote
  #4  
Old 11-16-2006, 19:48
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Nézd Láma az én elképzelésem szerint a részklán nem jelenne meg a pontlistában, mert minek? Az ugyis tud róla akinek a hadüzi szól. Ez ugyanazt jelentené, mint most az ha látod hogy rádálltak 2 körre. Magyarul "figyelj oda, mert beverlek!"
azért jelenik meg, mert különben csak az az egy klán tudja visszatámadni akit ő támad és hadüzije van vele.
és ennek az lenne a következménye, hogy mondjuk 3M ponton áll 3 klán (legyen: A,B és C), az egyiket megtémadja egy 6M pontos klán részklán (legyen D)

D kimegy támadni A-t.
D-t csak A tudja támadni mert neki van vele hadüzije.
miküzben viszont ha A visszatámad akkor őt támadhtaja B, C és D is.

lévén ez D szemszögéből sem lehet csak egy 2 szeméyles "párbaj", amibe más nem szólhat bele, miközben az eredetileg támadottat, majd visszatámadót boldog boldogtalan támadhatja, értelemszerűen az eredeti támadónak is be kell kerülni a pontlistába, hogy szintén bárki megtámadhassa.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-16-2006, 19:56
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
azért jelenik meg, mert különben csak az az egy klán tudja visszatámadni akit ő támad és hadüzije van vele.
és ennek az lenne a következménye, hogy mondjuk 3M ponton áll 3 klán (legyen: A,B és C), az egyiket megtémadja egy 6M pontos klán részklán (legyen D)

D kimegy támadni A-t.
D-t csak A tudja támadni mert neki van vele hadüzije.
miküzben viszont ha A visszatámad akkor őt támadhtaja B, C és D is.

lévén ez D szemszögéből sem lehet csak egy 2 szeméyles "párbaj", amibe más nem szólhat bele, miközben az eredetileg támadottat, majd visszatámadót boldog boldogtalan támadhatja, értelemszerűen az eredeti támadónak is be kell kerülni a pontlistába, hogy szintén bárki megtámadhassa.
Éppen ezért nem kell megjelennie egy részklánnak a pontlistában! Teljesen felesleges. Azok ragaszkodnak hozzá akik nem tudják levedleni a beidegződéseket.

A részklántámadás feltétele a hadüzi. Tehát teljesen felesleges "külsősök" számára is egyértelművé tenni a pontlistában való megjelenítéssel ha egy részklán kitámad. Arról nem is beszélve, hogy a részklán összeállításának pontja dinamikus pontok összeadása alapján számolódik ahogy a védőorik pontjai is. A klánpontlista pedig körönként 1x frissít.

Last edited by monro; 11-16-2006 at 19:58..
Reply With Quote
  #6  
Old 11-16-2006, 20:06
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Éppen ezért nem kell megjelennie egy részklánnak a pontlistában! Teljesen felesleges. Azok ragaszkodnak hozzá akik nem tudják levedleni a beidegződéseket.

A részklántámadás feltétele a hadüzi. Tehát teljesen felesleges "külsősök" számára is egyértelművé tenni a pontlistában való megjelenítéssel ha egy részklán kitámad. Arról nem is beszélve, hogy a részklán összeállításának pontja dinamikus pontok összeadása alapján számolódik ahogy a védőorik pontjai is. A klánpontlista pedig körönként 1x frissít.
hmm???
baráti infók, gömbök, kintlévő sereg felmérés, stb. és máris tudja mindenki, hogy támadás van.
nem beszélve egy esetleges sikeres beütést követő pontszám növekedés, csökkenés egyértelmű információjáról!

ezzel amúgy teljessen a részklánt véded! miközben őt nem támadhatja senki más klánban csak az akit ő támad aközben a támadottat támadhatja bárki klánban és egyéniben is.
ráadásul a nagy klán részklánjának támadása a pontlsitára nézve még csak nem is valószínűsíthető,csak miután már beütött és nyert. tehát az egyéni kersztbemenetel kockázata is igen kicsi, hacsak nem figyelik minden körben minden orinak a kintlévő seregét..
Reply With Quote
  #7  
Old 11-16-2006, 20:10
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Éppen ezért nem kell megjelennie egy részklánnak a pontlistában! Teljesen felesleges. Azok ragaszkodnak hozzá akik nem tudják levedleni a beidegződéseket.

.
Lehet így van, és én is baromira maradi vagyok. De ha én alapítok egy klánt, amiben mindenkinek megvan a maga feladata, akkor más ne alapíthasson egy részklánt, hogy az enyéimből kiválogassa a neki tetszőket, és azokat támadja csak. Tényleg csupa elf klánok lesznek a végén, mert azok eleve kiesnek ebbőla részklános marhaságból ,azaz lesz egy faj, ami nincs kitéve a klántámadás veszélyének...

Részklánnak szerintem van létjogosultsága, hogy ne kelljen a nagyklánból kilépni, újat alapítani, és úgy ütögetni célpont híján. De ahogy most pl Pannonfölde szerepel a pontlistán, éppúgy szerepelnie kell a részklánnak is. Cserébe nem kell földet leadjon a császárnak. És nem kell hadüzi, meg semmi, alakukljon úgy a részklán, mint egy igazi, felbomlása is legyen hasonló. Ütni meg nem az általa kiválasztott orikat fogja, hanem a pontlistán szereplő rész- illetve teljes klánokat.

Wanddal egyetértek abban is, hogy ne használhassa a klánrakit, hanem béreljen sajátot.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-16-2006, 20:16
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Tényleg csupa elf klánok lesznek a végén, mert azok eleve kiesnek ebbőla részklános marhaságból ,azaz lesz egy faj, ami nincs kitéve a klántámadás veszélyének...
nem, ebben nincs igazad, egy 50% barrakk +10% tornyos felépítésű bármely részklánt képtelen lenne beütni egy másik részklán, tök mind1 milyen fajból áll, ha benttartja a seregét.
Reply With Quote
  #9  
Old 11-16-2006, 20:18
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Tényleg csupa elf klánok lesznek a végén, mert azok eleve kiesnek ebbőla részklános marhaságból ,azaz lesz egy faj, ami nincs kitéve a klántámadás veszélyének...
Te most is elf vagy ugye?
Reply With Quote
  #10  
Old 11-16-2006, 20:20
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Részklánnak szerintem van létjogosultsága, hogy ne kelljen a nagyklánból kilépni, újat alapítani, és úgy ütögetni célpont híján. De ahogy most pl Pannonfölde szerepel a pontlistán, éppúgy szerepelnie kell a részklánnak is. Cserébe nem kell földet leadjon a császárnak. És nem kell hadüzi, meg semmi, alakukljon úgy a részklán, mint egy igazi, felbomlása is legyen hasonló. Ütni meg nem az általa kiválasztott orikat fogja, hanem a pontlistán szereplő rész- illetve teljes klánokat.

ez viszont így magában pont annyit jelent, hogy töröljük el a klánbalépésnél való földleadást..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 07:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu