Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-12-2006, 01:42
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ati, ha ezt kézzel kellett beállítanod, és nem lehetett képlet segítségével összehozni, akkor vedd úgy, hogy nem szóltam! De az alap felfedezett mennyiség belövésére ez így nem jó... Kis mértékben ugyan, de kitoltál azokkal, akik épp fölé estek valamelyik lépcsőfoknak, ami az igazán nagy orikra már összeadódik. Készítettem egy diagrammot, induló értékek 2.000 (0%), 3.400 (0%), 5.600 (25%), 9.300 (50%), 13.000 (75%) és 18.600 (100%) induló hekire ütéssel (0 felfedezés), vegyeses (félig üt, félig felfedez) és felfedezéssel (kizárólag felfedez) földet szerző orinek 2.000-30.000 hekin mennyi a felfedezés emberigénye. A diagrammból csak akkor látszik valami, ha tényleg nagy méretű az ábra... Jobb lett volna így meghatározni az induló felfedezettség arányát: ([terület-3.400]/terület) az 1,6-ik hatványon. 3.400 alatt 0.
Na, nem akarom kitörölni, de végre leesett, hogy mi okozta a legnagyobb orik kiugrását a diagrammban: tulajdonképpen a 100%-os felfedezettségét elég nehéz elérni: jól meg lehet közelíteni, de az elérése kicsit problémás! Ezt talán nem kellene...

Na, beszélek össze-vissza, pedig még sokáig fenn kell lennem...

Last edited by Életfa#2; 11-12-2006 at 05:08.. Reason: Elszúrtam a képletet.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-12-2006, 09:24
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Na, nem akarom kitörölni, de végre leesett, hogy mi okozta a legnagyobb orik kiugrását a diagrammban: tulajdonképpen a 100%-os felfedezettségét elég nehéz elérni: jól meg lehet közelíteni, de az elérése kicsit problémás! Ezt talán nem kellene...
A jelenlegi top NAGYON elhúzott a mezőny többi részétől, ők ne fedezgessenek fel. Természetesen "indulásra" elképzelhető, hogy ők is 100% alá esnek, az addig történő ütések hatására, ez esetben úgy kerülnek feljebb, hogy ütnek. Most felfedezéssel kerültek fel, ezt alátámasztja az első négy ország hektárra azonos területe is.

Tessék sokat ütni a következő napokban, akkor nem ilyen arányszámmal indulnak a most beállított országok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 11-12-2006, 09:59
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Aha, sejtettem, hogy valami hasonlót fogsz válaszolni! Leszállok is szállok a témáról, csak még átküldöm a supportra a diagrammokat. Nekem a második jobban tetszik (valahogy egységesebb :roll: ), de gondolom, te az elsőtől repesni fogsz!
Reply With Quote
  #4  
Old 11-12-2006, 17:03
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

"Az 1/A csoportban nem mindenki kezd nulla hektár felfedezett területtel."

ömm.. miértis?
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)

Reply With Quote
  #5  
Old 11-12-2006, 17:08
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Deni View Post
"Az 1/A csoportban nem mindenki kezd nulla hektár felfedezett területtel."

ömm.. miértis?
Mert nem cél a topot további felfedezésre sarkallni, és mert egész végig erről volt szó a megbeszélés alatt.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #6  
Old 11-12-2006, 17:24
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mert nem cél a topot további felfedezésre sarkallni, és mert egész végig erről volt szó a megbeszélés alatt.
Nem tudom én olyat nem láttam a megbeszélés alatt, hogy az ütéssel feljutott országoknak alanyi jogon járna 50-75-100%-os fedezési arány.

Noh meg így ezen picit gondolkodtam még.

Vegyünk két orit:
"A" 160.000ponton - nem fedezett -> 0% fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány

ez eddig tiszta sor, amíg "A" el nem kezdi magát felütni. Feljut ütéssel 710.000pontra.

akkor már a következő a felállás:
"A" 710.000ponton - nem fedezett -> 0%fedezési arány
"B" 710.000ponton - nem fedezett -> 100% fedezési arány
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)


Last edited by Deni; 11-12-2006 at 18:04..
Reply With Quote
  #7  
Old 11-12-2006, 18:44
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mert nem cél a topot további felfedezésre sarkallni, és mert egész végig erről volt szó a megbeszélés alatt.
Nem tudom te melyik topicot olvastad, de ebben nem ezt tárgyaltuk!
Éppen azért lett kitalálva, hogy legyen bizonyos hekinként minimum katonaigény is, hogy ne kelljen 100%-ra felvinni országok felfedezési mutatóját, mert ez diszkrimináció. Bocs de ez a módszer diktatórikus és ráadásul értelmetlen. Azokat bünteted akik már "majdnem" odaérnének.
Reply With Quote
  #8  
Old 11-12-2006, 19:02
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ezzel semmiképp nem értek egyet. Kicsit le vagyok maradva, de hogy a toposok is ugyanannyit fedezhessenek most fel "olcsón", mint a teszemazt 1000 hektáron fellépő országok, az semmiképp nem lehet cél.

Meg kell húzni egy határt, hogy hol kezdődik a "top", akiknél magasabbra felfedezéssel nemigazán kellene jutni, onnantól felfele mindenki a "legdrágább" kategóriába tartozik, onnan lefele az ettől a hektárszámtól való eltérés fényében csökkenne indulásnak.

A maximum semmiképp nem a top1, de mégcsak nem is a top4, valahol kell keresni egy nagyobb szakadékot, és ott meghúzni a vonalat.
Quote:
Originally Posted by monro View Post
Nem tudom te melyik topicot olvastad, de ebben nem ezt tárgyaltuk!
Éppen azért lett kitalálva, hogy legyen bizonyos hekinként minimum katonaigény is, hogy ne kelljen 100%-ra felvinni országok felfedezési mutatóját, mert ez diszkrimináció. Bocs de ez a módszer diktatórikus és ráadásul értelmetlen. Azokat bünteted akik már "majdnem" odaérnének.
Anno pont a Te egyik reakciódra írtam, hogy természetesen nem nulláról fog mindenki indulni.

Nem cél, hogy akik most fellépnek, azok már nehezítve juthassanak fel, míg akik most fent vannak, azok a nehezítés ellenére a most fellépőknél sokkal könnyebben haladhassanak. Ezzel továbbra is a top behozhatatlan maradna. Ami önmagában nem is lenne baj, de most ők többnyire felfedezéssel jutottak oda, ahol vannak, ezért értelemszerűen a további felfedezés nekik már nehezebben kell, hogy történjen, mint egy most fellépő, és esetleg odafedező országnak, akik már az első párezer hektárt is nehezebbe szerzik meg, mint a mostani toposok.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 156 (0 members and 156 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 16:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu