Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #421  
Old 10-22-2006, 10:49
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Sajnos nekem sem jut most más eszembe, mint amit korábban javasoltam erre az esetre... Ha lenne egy "gyüjtő" amibe bekerül a "levert föld" felfedezéssel szerzett része és ebből a "gyüjtőből" is lehetne felfedezést indítani akkor nem lenne lehetősége sem az ide-oda veregetéses "okosságnak".

Sztem nem lesz ettől bonyolultabb a játék. Ezentúl a felfedezés menü nem 1 x-elhető sort tartalmazna, hanem 2-őt.

1. "Célzott felfedezés. Ha ezt a jelölőnégyzetet bejelölöd, akkor embereid addig kutakodnak, amíg legalább 50%-ban lelőhelyet nem találnak. Ezt persze meg is kell fizetned, és 1 hektár felfedezése így xxxxx aranyba kerül."

2. "Utad során a felfedezések terén szerzett tapasztalataid 100 hektár terület olcsóbb felfedezésére adnak lehetőséget. Szeretnéd most felhasználni ezt?"

Mondjuk valami ilyesmire gondolok...

Ez szerintem emészthető lenne
Reply With Quote
Sponsored Links
  #422  
Old 10-22-2006, 10:57
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Lali View Post
az a-ba fellépő ori hekiszámának x százalékáig fedezhessen fel összesen ( 30-40, 15 mindegy ezt rábíznám a matematikusokra )
ezután minden új ütéssel, klánütéssel megszerzett föld x százalékáig megint fedezhessen. többet ne.
Annyi, de annyi deffenzív játékos van, hogy egy ilyen jellegű drasztikus megoldásnagyon felkorbácsolná a kedélyeket sztem.

Ennek ellenére egyébként a magam részéről támogatnám ezt a megoldást is. Sőt lehethogy tényleg hatásosabb lenne, bár itt is felmerülne gondként a megbeszélt ütések problémája és a varis orik vagy termelő törpe orik előrejutásának komoly gátja...
Reply With Quote
  #423  
Old 10-22-2006, 11:16
Lali Lali is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 76
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Annyi, de annyi deffenzív játékos van, hogy egy ilyen jellegű drasztikus megoldásnagyon felkorbácsolná a kedélyeket sztem.

Ennek ellenére egyébként a magam részéről támogatnám ezt a megoldást is. Sőt lehethogy tényleg hatásosabb lenne, bár itt is felmerülne gondként a megbeszélt ütések problémája és a varis orik vagy termelő törpe orik előrejutásának komoly gátja...
az a-csopit kivéve ez nem probléma a szöviütések miatt, illetve a termelő törpe probléma igazán nem merül fel. az a-ban viszont ha van egy termelő törpe nulla támadási lehetőséggel, ott a klánnak kellene ütnie, vagy a törpe nem megy felfelé, amíg termel. játszania kell, ha haladni akar. az a-ban meg a varis ori problémája nem jelentős szerintem.
abban igazad van , hogy az mf lét nehezebb lenne, betonelfek és full ijjasok nem nyernek a dologgal.
de kellene ?
éppen a deffenzív felfedezős orikat akarjuk aktív játékra bírni.

Last edited by Lali; 10-22-2006 at 11:21..
Reply With Quote
  #424  
Old 10-22-2006, 12:45
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Lali View Post
az a-csopit kivéve ez nem probléma a szöviütések miatt, illetve a termelő törpe probléma igazán nem merül fel. az a-ban viszont ha van egy termelő törpe nulla támadási lehetőséggel, ott a klánnak kellene ütnie, vagy a törpe nem megy felfelé, amíg termel. játszania kell, ha haladni akar. az a-ban meg a varis ori problémája nem jelentős szerintem.
abban igazad van , hogy az mf lét nehezebb lenne, betonelfek és full ijjasok nem nyernek a dologgal.
de kellene ?
éppen a deffenzív felfedezős orikat akarjuk aktív játékra bírni.
Annyira azért ez nem egyszerű... Szövisegítségnél a csatát indító ori a zsákmányból négyszer annyi részt kap, mint azok, akiket bejelölt segítségkérésnek. Ez azt jelenti, hogy két hadiori mellett a háttérori optimális esetben feleannyi földhöz jut, mint a hadiorik, azaz legalább annyit még fedeznie kell, mint amennyit neki ütöttek. Klántámadás esetén a klán minden tagja ugyanannyit kap, így, ha a klán egyetlen tagja sem indít egyéni akciót, akkor annak a termelő orinak egyetlen deka földet nem kell fedeznie, hogy együtt maradhasson a klántársaival! Másrészt... honnan lehet tudni, hogy kinek mennyi földet kell szereznie a továbbjutáshoz? Pl. aki lassúból lép a 2/B-be, az akár 900 hekivel is megteheti, ugyanakkor tuti 1200 heki alatt teszi meg jelenleg. Miközben vannak, akik a B-be 1700 hekin érkeznek... eleve a top10%-ba! Emlékeim szerint a top30% határa valahol 1200 és 1300 heki között volt, mikor legutóbb ott voltam. A lényeg, hogy vannak helyzetek, mikor a fenti aránynak 10% is megteszi, míg vannak orik, akiknek 100% is kevés... Főleg az A-ban! A fenti helyzetvázolásom ellenére is, mert ez nem áll az egyfős klánban lévőkre...
Reply With Quote
  #425  
Old 10-24-2006, 06:58
Mephisto Mephisto is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 117
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
1. Ilyenkor sztem ugy kéne működnie, hogy 1 heki 225 kattincs a többi meg a következő lépcső.

2. Az idézet számok nem "has" számok (kivétel az 5000 hekis mérték)
5000 hekinként nő a katonaigény 1000 katonával.
Na olvasva megint a hozzászólásokat, felül kell bíráljam önmagam. Nálam a múlt alkalommal ott gurult el a gyógyszer, hogy valaki 1000 hekin már be akarta vezetni a fefedezési nehezítéseket, amivel továbbra sem értek egyet.
Most olvasva a dolgokat, azt kell mondjam, hogy így már rendben a dolog. 5000 hekin vagy alatta/felette pár hekivel már mehet ez a dolog, és támogatom, mert így már látom értelmét. Azt hiszem így már meg tud majd maradni egy elf vagy egy törpe is A-ban, max kicsit nehezebben, és tényleg nem az lesz, hogy 1000 kör alatt pörögnek az emberek, amit én sem bírok. Tehát lesz időnk beleerősödni a cipőbe, és Monro is elégedett lesz, hogy mindenki a megfelelő méretű cipőt hordja
Reply With Quote
  #426  
Old 10-24-2006, 08:27
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Mephisto View Post
Na olvasva megint a hozzászólásokat, felül kell bíráljam önmagam. Nálam a múlt alkalommal ott gurult el a gyógyszer, hogy valaki 1000 hekin már be akarta vezetni a fefedezési nehezítéseket, amivel továbbra sem értek egyet.
Az alapjavaslat is úgy szól, hogy 2000 hektár felfedezése mindenkinek egységesen annyi marad mint most, csak akkor lép be a nehezítés ha valaki ezen a "szabadkereten" túl van már. Így gyakorlatilag lehetetlen, hogy 2001 hektár alatti oriknál ez a nehezítés létrejöhet.

Gyakorlatban ez a nehezítés leghamarabb 4000 heki környékén léphet be, ha a 2B-ből a top30 aljáról lép fel valaki és az 1A-ban hozzáfedez 2000 hekit gyorsan. Sztem az 1000 hekit valami más topicban olvastad

Ja és picit OFF, de nem hiszem, h miattam vagy az én megelégedésem miatt tárgyaljuk ezt a problémát.
Reply With Quote
  #427  
Old 10-24-2006, 08:54
Mephisto Mephisto is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 117
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post

Ja és picit OFF, de nem hiszem, h miattam vagy az én megelégedésem miatt tárgyaljuk ezt a problémát.
Szintén OFF. Tudom, hogy nem a te megelégedésed miatt tárgyaljuk ezt, de a cipős hasonlat nálam nagyon bejött
Reply With Quote
  #428  
Old 10-24-2006, 15:56
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Az alapjavaslat is úgy szól, hogy 2000 hektár felfedezése mindenkinek egységesen annyi marad mint most, csak akkor lép be a nehezítés ha valaki ezen a "szabadkereten" túl van már. Így gyakorlatilag lehetetlen, hogy 2001 hektár alatti oriknál ez a nehezítés létrejöhet.

Gyakorlatban ez a nehezítés leghamarabb 4000 heki környékén léphet be, ha a 2B-ből a top30 aljáról lép fel valaki és az 1A-ban hozzáfedez 2000 hekit gyorsan. Sztem az 1000 hekit valami más topicban olvastad
Aha, és akkor pl. 2000, és 4000 heki között konzerválod a jelenlegi helyzetet, miközben a jelenleg 5k és 10k között lévő oriknál pedig fenntartod. Amúgy megjegyezném, hogy most szeptember első napjaiban a 2/B top15%-a úgy 1500 hekin volt! Tudom, mert akkor kb. onnan léptem. És valamikor 1200 ha környékén léptem be a top30%-ba.

Az 1000 hekit meg én írtam, és ebben a topicban, de ha valaki venné végre a fáradságot, és utánnaszámolna a javaslatomnak, akkor észrevehetné, hogy helyzettől, és az ország felfedezési gyakorlatától függően ez 1000-től 1400-2.250 hekiig könnyítés lenne, nem nehezítés!
Reply With Quote
  #429  
Old 10-24-2006, 15:58
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Az 1000 hekit meg én írtam, és ebben a topicban, de ha valaki venné végre a fáradságot, és utánnaszámolna a javaslatomnak, akkor észrevehetné, hogy helyzettől, és az ország felfedezési gyakorlatától függően ez 1000-től 1400-2.250 hekiig könnyítés lenne, nem nehezítés!
Abban, hogy "nem változik semmi", nem látom, hogy mi lenne a könnyítés.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #430  
Old 10-24-2006, 16:08
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ati, az én javaslatom szerint 1000 heki felett a felfedezés alap költsége terület/10 fő. Szerintem ez azért messze van a semmi változástól!
Viszont kezdek arra gondolni, hogy azt a javaslatomat még senki nem olvasta végig... Eddig csak az az 1000 heki került elő belőlle, de még csak azt se tudja senki, hogy honnan...
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 154 (0 members and 154 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 11:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 14:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 20:27


All times are GMT +1. The time now is 12:28.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu