Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-14-2006, 08:01
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

No itt egy másik javaslat... ugyanez az elv, a számtant kell most vizsgálni!

2000 hekiig a felfedezés marad ugy ahogy most, 2000 heki után 1000 hekinként
(felfedezett hektárakról van szó nem területnagyságról!) nő a felfedezés költsége 225 katonával. Az 5K, 10K, 15K, 20K stb. itt is küszöbértékek amihez tartozik egy minimum katonaszám.

Tehát így nézne ki:

1 000 heki
2 000 heki 225 katona
3 000 heki 450 katona
4 000 heki 675 katona
5 000 heki 900 katona MINIMUM: 500 katona
6 000 heki 1125 katona
7 000 heki 1350 katona
8 000 heki 1575 katona
9 000 heki 1800 katona
10 000 heki 2025 katona MINIMUM: 1000 katona
11 000 heki 2250 katona
12 000 heki 2475 katona
13 000 heki 2700 katona
14 000 heki 2925 katona
15 000 heki 3150 katona MINIMUM: 2000 katona
16 000 heki 3375 katona
17 000 heki 3600 katona
18 000 heki 3825 katona
19 000 heki 4050 katona
20 000 heki 4275 katona MINIMUM: 3000 katona

Ezzel a megoldással a Wand által észlelt probléma is megoldódik, nincs szükség arra sem,hogy X heki fölött bárkinek is maxoljuk a felfedezésszámlálóját és az eredeti problémát is kezeljük miszerint a felfedezés túl könnyű út jelenleg a háborúhoz képest.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-14-2006, 08:38
Harcosok's Avatar
Harcosok Harcosok is offline
Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 752
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Semmi közöm az A-hoz de:
Ilyen drasztikus emelésekkel csak azt lehet elérni,hogy az ujjak ne tudjanak feljutni 15-20k hekire...Így meg azok a nagy orik boldogan élnének tovább...
Mert ,hogy van ez,hogy a régi játékosok olcson felfedeztke most meg az ujak 15x annyiért jassanak el oda??Kicsit kisebb emelés is elég lenne szerintem
Reply With Quote
  #3  
Old 10-14-2006, 08:48
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Harcosok View Post
Semmi közöm az A-hoz de:
Ilyen drasztikus emelésekkel csak azt lehet elérni,hogy az ujjak ne tudjanak feljutni 15-20k hekire...
Mivel azt írod nem vagy az A-ban ezért nem is látod azt át úgy tűnik. Eddig 2x sikerült topklánt csinálnunk de jelenleg én sem vagyok az 1A-ban. Nekem is sokkal nehezebb lesz ujra felmászni ha egyszer ujra 1A-s leszek. Ennek ellenére félre tudom tenni a saját érdekeimet a játék érdekeivel szemben. Az 1A érdeke pedig az,hogy ne csináljunk belőle "Béke szigetét" ahogy Attila fogalmazott. Ehhez az első lépés,hogy a felfedezést nehezítsük (lényegesen) a háborúhoz képest. A második lépés pedig a kláncsaták megreformálása lenne. Bár az a véleményem, hogy talán fordítva lenne hasznosabb a sorrend
Reply With Quote
  #4  
Old 10-14-2006, 08:53
Békés's Avatar
Békés Békés is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Philippines
Posts: 411
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Harcosok View Post
Semmi közöm az A-hoz de:
Ilyen drasztikus emelésekkel csak azt lehet elérni,hogy az ujjak ne tudjanak feljutni 15-20k hekire...Így meg azok a nagy orik boldogan élnének tovább...
Mert ,hogy van ez,hogy a régi játékosok olcson felfedeztke most meg az ujak 15x annyiért jassanak el oda??Kicsit kisebb emelés is elég lenne szerintem
Na ez a gond hogy nem ismered az itteni viszonyokat, meg esetleg vissza sem olvastad az előzményeket
Ha kisebb lenne az emelés akkor a régiek simán röhögve fedeznének fel tovább.
Nem kötelező felfedezned, mehetsz harcolva is, és akkor fentebb kevesebb kattincsért tudsz felfedezni mint az aki ott van de idáig nem harcolt csak felfedezett.
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
Reply With Quote
  #5  
Old 10-14-2006, 08:57
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Békés View Post
Na ez a gond hogy nem ismered az itteni viszonyokat, meg esetleg vissza sem olvastad az előzményeket
Ha kisebb lenne az emelés akkor a régiek simán röhögve fedeznének fel tovább.
Nem kötelező felfedezned, mehetsz harcolva is, és akkor fentebb kevesebb kattincsért tudsz felfedezni mint az aki ott van de idáig nem harcolt csak felfedezett.
Ugyvan ezt ki is felejtettem
Reply With Quote
  #6  
Old 10-14-2006, 09:34
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nekem tetszenek a Monro által írt pontok. Illetve számok
Reply With Quote
  #7  
Old 10-14-2006, 12:22
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
No itt egy másik javaslat... ugyanez az elv, a számtant kell most vizsgálni!

2000 hekiig a felfedezés marad ugy ahogy most, 2000 heki után 1000 hekinként
(felfedezett hektárakról van szó nem területnagyságról!) nő a felfedezés költsége 225 katonával. Az 5K, 10K, 15K, 20K stb. itt is küszöbértékek amihez tartozik egy minimum katonaszám.
Nekem jobban tetszene, ha nem 1000 hektáros határok lennének, hanem mondjuk 2000 felfedezett hekitől a szükséges katona hektáronként 0.225 katonával nőne. Persze kerekítve. Így a határoknál ugyanaz jön ki, de nem lenne olyan nagy ugrás 1000 hekinként.
Reply With Quote
  #8  
Old 10-14-2006, 13:03
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
1 000 heki
2 000 heki 225 katona
3 000 heki 450 katona
4 000 heki 675 katona
5 000 heki 900 katona MINIMUM: 500 katona
6 000 heki 1125 katona
7 000 heki 1350 katona
8 000 heki 1575 katona
9 000 heki 1800 katona
10 000 heki 2025 katona MINIMUM: 1000 katona
11 000 heki 2250 katona
12 000 heki 2475 katona
13 000 heki 2700 katona
14 000 heki 2925 katona
15 000 heki 3150 katona MINIMUM: 2000 katona
16 000 heki 3375 katona
17 000 heki 3600 katona
18 000 heki 3825 katona
19 000 heki 4050 katona
20 000 heki 4275 katona MINIMUM: 3000 katona

Ezzel a megoldással a Wand által észlelt probléma is megoldódik, nincs szükség arra sem,hogy X heki fölött bárkinek is maxoljuk a felfedezésszámlálóját és az eredeti problémát is kezeljük miszerint a felfedezés túl könnyű út jelenleg a háborúhoz képest.
nekem itt még mindig uganaz a gondom mint az előzővel

ha van két ori 10.000 hektáron, mindekttő 2Kval lépett, az egyik végig ütötte magát szerzett +8K hekit, az ezután 1.000 katonáért fedezhetne, ezzel szemben aki a szerzett 8Kból 6-7K-t felfedezett, az onnantól 1.125 katonáért fedezhetne. tehát az az ori aki 10K-n a szerzett területének a 80%-át fedezte, annak csak 125 katonával kerülne többe a felfedezés.

a helyzet ugyanez lenne 15K-n is ha egy ori a végig ütötte magát akkor 2.000 katonáért fedezhetne, ha pedig a szerzett területnének a 80%ét fedezte (10,4K) akkor 2.025 katonáért fedezhetne tovább, azaz itt már csak 25 katonával lenne neki több

20K-n meg még roszabb a helyzet, mert ha egy ori végig üti magát, akkor 3000 katona, szemben ezzel aki 80%ot fedezett (14,4K), annak 2925 katonára jönne ki, tehát a 3000 lépne életbe, tehát az eltérés 0 lenne.

Last edited by wand; 10-14-2006 at 13:06..
Reply With Quote
  #9  
Old 10-14-2006, 13:31
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

szal ha már úgyis számoljuk a felfedzett területet, szerintem jobb lenne ez az elv:

5000 heki mimimum 500 katona
10000 heki mimimum 1000 katona
15000 heki mimimum 2000 katona
20000 heki mimimum 3000 katona

és ez felszorozva, az országodhoz képestz eddig felfedeztt terület százalákának a duplájával.

ha ez elsőre túl bonyolult akkot számokkal:

ha a területed 10%-át fedezted eddig fel, akkor 20% al növekszik a szökséges katonaigény
ha 50%-át fedezted akkor 100%-al több katona kell
ha 80% át fedezted, akkor 160% al lesz több a katonaigény.


szerintem ennek a javaslatnak meg van az az előnye is, hogyha tényleg egy nagyobb szakadékot vagy kénytelen átfedezni, és emiatt megnő a %-od, akkor utána pár ütéssel eza % csökkenni fog. tehát mire a következő átfedezendő pontlistarészhez érsz újra kevesebb lehet a szükséges katona, ha előtte ütve haladtál.
Reply With Quote
  #10  
Old 10-14-2006, 14:24
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
szerintem ennek a javaslatnak meg van az az előnye is, hogyha tényleg egy nagyobb szakadékot vagy kénytelen átfedezni, és emiatt megnő a %-od, akkor utána pár ütéssel eza % csökkenni fog. tehát mire a következő átfedezendő pontlistarészhez érsz újra kevesebb lehet a szükséges katona, ha előtte ütve haladtál.
Az elv nagyon tetszik.
A %-okon érdemes talán elmélkedni, mondjuk nekem mindegy, mert ugyis ütni szeretek
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
újraindulás 5. szinten kedvenc hóhérod Megvalósult javaslatok 675 10-02-2006 12:09
Célzott felfedezés módosíítás aúú Elvetett javaslatok 11 06-20-2006 15:05
Tartalék javaslat, mindenki olvasson :) Raw Elvetett javaslatok 12 06-18-2006 21:27


All times are GMT +1. The time now is 19:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu