Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-03-2006, 09:49
Yorgem Yorgem is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Csokibácsi View Post
Csak egy megjegyzés. Április elseje még messze van.
Én legalább írok olyan ötleteket ami nem tér el a hulla személyiségtől ! Mert itt már olyat is írtak ami egyáltalán nem illik a hullához !

Mondjuk annyit is írhattál volna , hogy ne 3* annyi legyen hanem mondjuk + 50% vagy valami hasonló ... Valami építő jellegű kritikákat is írhatnál ...

Arra válaszolj , hogy miért kapja meg a vérszomjat ? Az is egy morális állapot szerintem ... Mivel hogy nem varázsolod a hullánál .
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-03-2006, 11:55
Csokibácsi Csokibácsi is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,442
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Yorgem View Post
Én legalább írok olyan ötleteket ami nem tér el a hulla személyiségtől ! Mert itt már olyat is írtak ami egyáltalán nem illik a hullához !
Ha semleges a morálja, akkor nem lehet 100%. Márpedig ugye semleges, mivel nem is örül, nem is szomorú, tökmindegy, mi a csata végeredménye. Agyhalott droidok. Semmiképp sem fix 100%. Ha ezt a gondolatmenetet követem, lehetne mondjuk fix 50%, se több, se kevesebb. Akkor meg inkább a jelenlegi állapot, ahol 75%-hoz húz a morál.

Quote:
Originally Posted by Yorgem View Post
Mondjuk annyit is írhattál volna , hogy ne 3* annyi legyen hanem mondjuk + 50% vagy valami hasonló ... Valami építő jellegű kritikákat is írhatnál ...
Elég szomorú, ha azt 3x-os férőhelyet komolyan gondoltad, mindenféle utánszámolás nélkül. Ha utánaszámoltál, még rosszabb a helyzet rád nézve.
Ezek után építő jellegű kritika: sóder, tégla, cement.

Quote:
Originally Posted by Yorgem View Post
Arra válaszolj , hogy miért kapja meg a vérszomjat ? Az is egy morális állapot szerintem ... Mivel hogy nem varázsolod a hullánál .
Hogy egy leheletnyi esélye azért legyen beütni egy másik országot?
A vérszomj nem semleges morális állapot, illetve nem a morál hiánya, pedig eddig ezekről beszéltél.
Van egy olyan érzésem, hogy most mattot adtál magadnak.
__________________
Sorry, this account has been suspended
Reply With Quote
  #3  
Old 10-03-2006, 13:45
Yorgem Yorgem is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Igaz a hasamra ütöttem és mondtam azt hogy 3* annyian ez igaz ... Én csak egy számot mondtam amit lehet csökkenteni is ... de miért is mondtam ... mert a sugóban az van írva ( amiből megszeretnénk elvileg a hulla fajt ) Hogy tömegesen jönnek . Erre mi van a játékban alig van katonám a játékban, nem sokkal több mint a többi fajnak mert ugye a többi fajnak ott a lakásteki és a faji módosító.

Szerintem a hullánál nem morálnak kéne hívni és akkor nem lenne gond vele ... és pont azért kéne 100-on tartani mert ő rá nem hat semmiféle külső befolyásoló tényező ezért mindig ugyanannyi a teljesítménye Pl kiadják neki a parancsot, hogy csináljon valamit ő addig csinálja 24 órában amíg mást nem adnak neki .
Reply With Quote
  #4  
Old 10-03-2006, 13:51
Yorgem Yorgem is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Még egy ötlet ! A katonák is hulljanak a betegségtől kisebb arányban mint az emberek de ők is hulljanak ! Szerintem ez jogos lenne ! Máris jobban meglenne gondolva hogy betámadják-e a hullát ! Csak azt kéne Kiszámolni hogy milyen %-os arányban hulljanak ... Meg ezt a veszteséget is csökkentené a kórház .. Ehhez mit szóltok ???
Reply With Quote
  #5  
Old 10-03-2006, 20:49
BeeLord's Avatar
BeeLord BeeLord is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ceglédbercel
Posts: 889
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Yorgem View Post
Szerintem a hullánál nem morálnak kéne hívni és akkor nem lenne gond vele ... és pont azért kéne 100-on tartani mert ő rá nem hat semmiféle külső befolyásoló tényező ezért mindig ugyanannyi a teljesítménye Pl kiadják neki a parancsot, hogy csináljon valamit ő addig csinálja 24 órában amíg mást nem adnak neki .
Az alap probléma még mindig az a hullával, hogy kicsi az ütő és védőereje, ami annak tudtában, hogy tolvajokkal és varázslókkal egyáltalán nem tud semmit, igenis komoly hátrány. A legfontosabb feladat azt hiszem az, hogy úgy módosítsuk a hullát, hogy jól üssön, de ne boruljon fel az egyensúly, és ne teremtsünk legyőzhtetlen fajt.

Ha ésszerűen végiggondolod, onnantól, hogy a hulla serege erősebb lesz, jobban, többet tud ütni, máris meg lesz oldva a katmorál kérdése is. Itt nem az a lényeg, hogy gyönyörű meséket találjunk ki, és biológiai szemppontból elemezzük az élőhalottakat, hanem hogy kőkemény számolásokkal hatásossá tegyünk egy gyenge hódítós fajt. Ha ez meg van, akkor jöhet a misztikus mesélgetés, hogy miért olyanok amilyenek.

Ezért én azt mondom, a hullát módosítsuk adott esetben úgy, hogy akár az orkkal is felérjen a hadereje, de mindenképp legyen sebezhetőbb. Annak nincs értelme, hogy apró, rendkívül okos reformokat alkalmazzunk a fajjal szemben, amikkel érdemben nem ér semmit.

Ennek fejében az én javaslatom a következő:
-Minden szinten +50% hadügyi plussz, vagy minden szinten +30% védekezési bónusz és +60% támadó bónusz, a jelenlegi csoportonként növekvő hadügyi bónusz helyett, amely +40%-nál nem megy magasabbra.
-Ha már erősebb a serege, legyen nagyobb létszámú is. Imígyen a barakkok ne 40 egységnek adjanak helyet, hanem 50-nek.
-Hulla országonra nyitott térkapun keresztül ne legyenek elérhetőek a szövetségesei.

Ugyanakkor elvenném a jelenlegi bónuszai közül:
-az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el.
-a földrengés csak minimális károkat okoz.

A számok jelenleg még csak puhatolózás szerűek, ezért kérek mindenkit, hogy mielőtt negatív kritikát írna a commentemre, számoljon egyet, és írjon inkább jobb számadatokat, százalékokat.
Reply With Quote
  #6  
Old 10-03-2006, 21:45
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A %-okba nem megyek bele, mert nem szeretek elméletben számolni. Ha előttem a hulla számolok és beverem, az megesik
Az végülis elfogadható, hogy a barakkok 40 helyett 50 katonának adjanak helyet, de ezt egy 60% támadóbónusszal párosítva már lehet, hogy túlerős lesz, ezt majd Csokibácsi megmagyarázza
Az viszont semmiképp nem elfogadható, hogy hullára nyitott kapun keresztül a szövetségesei ne legyenek lophatók. Már csak azért sem, mert akkor felmérni is kaput kell nyitni a szövitagokra is, szal plusz készültség mindenkinek. Meg aki hullát vesz szövibe, az vállalja a következményeket ilyen téren is.
Egy jobban támadó erősebb hulla a 0 veszteség miatt még szöviben is szívesebben látott lehet, főleg óriások mellett akiket a tolik annyira nem zavarnak. Szal elképzelhetőnek tartok 3 hulla, egy óriás szöviket, amik ráadásul életképesek is
Az alaphelyzet szerintem is az amit Beelord mond, hogy gyenge katonailag, azon kell erősíteni, a többi probléma meg megoldódik magától
Reply With Quote
  #7  
Old 10-03-2006, 23:50
Yorgem Yorgem is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Ugyanakkor elvenném a jelenlegi bónuszai közül:
-az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el.
-a földrengés csak minimális károkat okoz.


De nem gondolod, hogy ha ezeket elvesszük akkor meghal az Mf hulla ? Mert egyszer beüt valakit és onnantól kezdve mondjuk egy törpe is már csak bosszúból szétrengeti és lelopja emberileg mert ez milyen jó ....
Vagy nem tudja hogy egy szövit ütött és mind a 4-en elkezdik rengetni és lopni ...
Reply With Quote
  #8  
Old 10-04-2006, 08:05
BeeLord's Avatar
BeeLord BeeLord is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ceglédbercel
Posts: 889
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Yorgem View Post
Ugyanakkor elvenném a jelenlegi bónuszai közül:
-az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el.
-a földrengés csak minimális károkat okoz.


De nem gondolod, hogy ha ezeket elvesszük akkor meghal az Mf hulla ? Mert egyszer beüt valakit és onnantól kezdve mondjuk egy törpe is már csak bosszúból szétrengeti és lelopja emberileg mert ez milyen jó ....
Vagy nem tudja hogy egy szövit ütött és mind a 4-en elkezdik rengetni és lopni ...

Azt hiszem ez megint az a vita, hogy 4 ország vs. 1 ország. Ennek eddig se volt értelme, és bár nagyon szép és konkrét példa, most sem ez a mérvadó. Ha hiszed, ha nem, nem lehet olyan országot építeni, ami 4 ország ellen tökéletesen tud mind a 3 kategóriában védekezni.
Reply With Quote
  #9  
Old 10-04-2006, 11:44
Állam Állam is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Pápa
Posts: 9
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Lehet nem lehet tökéletesen olyat építeni,de vannak olyan fajok,amelyekkel lehet afelé törekedni

A hullához csak annyit,hogy azzal egyetértek,hogy a véd és támadóerejét kell növelni, de az nembiztos,hogy jó ötlet,hogy a meglévő előnyeiből elveszünk
Reply With Quote
  #10  
Old 10-04-2006, 11:48
Állam Állam is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Pápa
Posts: 9
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

A térkapus dologhoz meg még annyit, hogy az alapelgondolás nem rossz,szerintem úgy kellene korrigálni,hogy a hullán keresztül a többi szövitagon csak információszerző tolvajkodást lehessen végrehajtani, magyarul hullán lopni ne lehessen,de pl. éplista szerzése lehessen
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 00:44.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu