Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Anarchista csoport > Fontos események
Register Stats Members List Today's Posts

Fontos események Nagyobb anarchista háborúk, vagy csak kisebb viták lerendezése -- itt nem válik az idő martalékává...

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 09-23-2006, 08:27
TM Laci TM Laci is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 163
Activity: 0%
Longevity: 99%
Lightbulb

Én Neverrel értek egyet (nem gondoltam vóna, hogy ilyen is lecc). Az a sok D-s ori, ami a lépéshatár felett van, forduljon le. Legyen 20-30 ori, ami termelgeti az épanyagot, de nem 8mrd hektáron. 100k hekivel elégedjen meg mindenki . És lehessen ütögetni anarch D szintjén is. Mert egyesek kisajátították a csoportot, ezzel az ottani orik 80%-a szabadságon van. Ha ujra lehetne ütögetni, Egy csomo ori visszajönne. És nemhogycsak visszajönne, mindenki D-be probálná összpontosítani az orijait, értem ezalatt, hogy mindenki felvinné oda, és mivel lehet ütögetni, ezért az egy-két oriját, ami szabin van visszahozná, és játszana velük. (Direkt nem mondom, Hódítózna, mert ugyis csak egyesek betonelffel mennének akkro fel). ÜSSÜNK
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 09-23-2006, 09:32
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default ezért megköveznek páran, de:

Ez az ötlet nekem is nagyon tetszik de akkor úgyis arról menne a szó hogy ki lehet benne abba a 20-30oriba és ki mennyivel... Végüólis akinek most is van egy gigatáp orija az szépen kényelmesen fel tud tamagocsizni, mivel nemis kell vipelni, nincs szükség védővarikra stb...
Inkább be kéne vezetni egy maximum stinten tölthető időt, ami után automatikusan beujrázna vagy lképtetne a rendszer! Így nagyon dinamikus lenne sztem a csopi. Mondjuk nem kellene 200körre vagy ilyenekre szűkíteni, de mondjuk egynegyed év vagy vmi ilyesmi. Tudom most sokan lehurrogtok hogy a Dbe pont a vipnélküliség a poén de én azt mondom oké az maradjon meg de ne legyen korlátlan. Ezzel szerintem Hban is megnőne az élet mert muszáj lenne folyamatos otánpótlást szállítani fel annak az embernek aki állandóan ott akar az erősek között lenni
Nem mondom hogy egetverő ötlet de ez jutott eszembe

Másik: ez a klánrakis dolog méginkább azt húzná elő hogy lenne fenn egy termelőm + 3orim lenn és így az újak mégjobban hátrányban lennének, mégtöbben akarnának nagy termelőt / mellesleg nem biztos hogy ez baj, sőt, sztem mindenkinek "járna" egy /
Reply With Quote
  #3  
Old 09-23-2006, 09:39
Never Never is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 462
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ezt ellenzem
Azért abba gondolj bele,hogy 400ezer hekire én kb. 10ezer kör alatt értem fel,a határnövelők segítségével.Gyakorlatilag értelmetlen lett volna nekik ez az egész macera,hogy fél év múlva leújrázódnának.
A D-t saját magunk rontottuk el,nekünk is kellene helyrehozni,nem egy új szabálynak.A leléptetés még rosszabb,mert sokan azért mentek fel csoportonkétn 1000 kör alatt D-be,mert nem tud,és nem is akar vipelni.Y-ban megint meg lenne annak a veszélye,hogy nem tud 90 nap alatt szintetlépni,és máris van egy,vagy több fagyott orija.
A klánrakis dolognak lenne jó,és rossz vonzata is
A rossz,hogy télleg nagy előny lenne annak,akinek van fent egy gigatápja,de az viszont jó lenne,hogy olyan embert tudnánk piac nélkül segíteni,akinek viszont nincs.
Azt hiszem amúgy,egyszer már megkérdeztük Atit,mit szólna ehhez,akkor Ő felejtősnek ítélte,úgyhogy talán nem érdemes annyira belemerülni
Reply With Quote
  #4  
Old 09-23-2006, 09:47
Steve Steve is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 2,048
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ha jó emléxem Hulla ötlete volt és az volt a reakció hogy dolgozzunk az ötleten, aztán behalt a topic...
Never lehet hogy azért mentek fel mert nem tudnak vipelni, de mi lett belőle? Nemtom van-é értelme gigaorit csinálni ha nem játszol Szóval nem kell akkorát építeni ha nincs rá időd! Mellesleg Lopi is sztem elég nagyot tudott durrantani Yban, szal ezt bárki meg tudná csinálni Dben is kis tervezgetés és lebeszélés után
Szeritem igenis kell vmi új szabály, túl sok a vesztenivalója fenn pár embernek, mintsem maguktól lemondanának az eddig megszerzett előnyről...
Reply With Quote
  #5  
Old 09-23-2006, 09:54
Never Never is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 462
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Én úgy emléxem,Ati akkor azt mondta,hogy 5-6 játékos kedvéért nem hoz egy ekkora módosítást.
Én tudom,hogy nincs semmi értelme a gigaoriknak,így hogy nincs játék,ezt mindenki tudja,max. nem ismeri el,és mégis így van.
A Lopi féle durrantást nem értem,hogy érted
Én még mindig azon a véleményen vagyok,hogy amit mi rontottunk el,és nem egy bizonyos szabály,azt nekünk is kell helyrehozni.És csak összefoggással lehetne,de a D csoport,meg ne sértődjön senki,de nem a hihetetlen összetartó erejéről híres,tisztelet a kívételeknek.
Kellene a csoport életében egy nagy áttörés,ami megváltoztatná a mostani halott játékstílust.Hogy pontosan mi,azt nem tudom megmondani
Reply With Quote
  #6  
Old 09-23-2006, 10:36
Arden Arden is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 487
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

lenne egy ötletem ami lehet sokaknak nem fog tetszeni...
ha bevezetésre kerül ez az újítás akkor meg lehetne vmennyire oldani azzal D-ben, hogy a játékosok beadnának 20-30 orit olyan célra,hogy a kék számosok fel tudják magukat ütni...
mondjuk 10k hekinként lehetnének ilyen orik,és akkor mégsem csak fedezni kellene 150-200k hekiig,mert az mondjuk háromnegyed év mire addig fedeznek.
tudom sokaknak nem fog tetszeni,ez csak egy ötlet...
Reply With Quote
  #7  
Old 09-23-2006, 10:40
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Arden View Post
lenne egy ötletem ami lehet sokaknak nem fog tetszeni...
ha bevezetésre kerül ez az újítás akkor meg lehetne vmennyire oldani azzal D-ben, hogy a játékosok beadnának 20-30 orit olyan célra,hogy a kék számosok fel tudják magukat ütni...
mondjuk 10k hekinként lehetnének ilyen orik,és akkor mégsem csak fedezni kellene 150-200k hekiig,mert az mondjuk háromnegyed év mire addig fedeznek.
tudom sokaknak nem fog tetszeni,ez csak egy ötlet...
Ha ennyire nem akarjátok egymást ütni (érdekes csoport lehet ), akkor mi lenne, ha aki fordulni akar, az tartana saját magának ott üthető országot? Vagy ez csak Y-ban divat, hogy 100 országa van valakinek, D-ben már szigorúan 1 országgal játszanak? :-o
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #8  
Old 09-23-2006, 10:43
Never Never is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 462
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

És kik adnának be?És ki mennyi orit?És ha X 3 ilyen orit adott be,akkor Y miért csak kettőt?
Ebből megintcsak viták lennének sztem,bár nem rossz ötlet,de csak elvi síkon valósítható meg.
Meg ha egy ilyen orin felüti magát vki,akkor azt az orit vissza kell fedezni,és nem biztos,hogy sokan áldoznának arra orikat,hogy néhányan gyorsabban haladhassanak(én sem,legfeljebb magamnak ).
Reply With Quote
  #9  
Old 09-23-2006, 17:42
jack herrer jack herrer is offline
Banned
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 130
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by TM Laci View Post
Én Neverrel értek egyet (nem gondoltam vóna, hogy ilyen is lecc). Az a sok D-s ori, ami a lépéshatár felett van, forduljon le. Legyen 20-30 ori, ami termelgeti az épanyagot, de nem 8mrd hektáron. 100k hekivel elégedjen meg mindenki . És lehessen ütögetni anarch D szintjén is. Mert egyesek kisajátították a csoportot, ezzel az ottani orik 80%-a szabadságon van. Ha ujra lehetne ütögetni, Egy csomo ori visszajönne. És nemhogycsak visszajönne, mindenki D-be probálná összpontosítani az orijait, értem ezalatt, hogy mindenki felvinné oda, és mivel lehet ütögetni, ezért az egy-két oriját, ami szabin van visszahozná, és játszana velük. (Direkt nem mondom, Hódítózna, mert ugyis csak egyesek betonelffel mennének akkro fel). ÜSSÜNK
annak ellenere hogy ugyrzed mindenki menne a D be ez sztem jo nagy hulyeseg mit csinaljon az embert 1 halott csopiban ahol a sok ert fogyos csak fedezget es 1 db katona sincs a piacon soha mert elfedezik egyesek
szoval tm meseld mar L miert is menne ez a sok ember a D-be?
erdekes en csak olyanokat ismerek akik az yban szeretnek jaccani es csak szamokert koroznek!!!
na jo ismerek 2ot akik nem
es jolenne tm ha elolvasnad mi a tema nem pedig ostobasagokat beszelnel
es altalanositgatnal hogy mindenki oda akar menni
aki oda akar menni abbol atinak nem lessz bevetele mert azok azert mennek oda mert nem tudnak vagy nem akarnak vipelni!!!

Last edited by jack herrer; 09-23-2006 at 18:01..
Reply With Quote
  #10  
Old 09-23-2006, 17:46
jack herrer jack herrer is offline
Banned
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 130
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

azt sem tudom hogy lehetne ott haboruzni egy csont ures katipiaccal
ahol egy nyomorult seregcseret sem tucc megcsinalni...
ha esetleg eheztetsz es kirakod a katid a piacra
elfedezik meg az elitjeid is aztan kepezheted ujra oket:P
nemhogy egy 200k hekis otit de egy 3khektaros orit se tudnal a piacrol foltolteni...
csak ha kirakod a sereget mashonnan,es figyelsz mint gep hogy te vedd fol ne mas..
szoval meseld mar el lecc tm hogy van ez ?
te mindent olyan jol tudsz
igaz a forumon fel eve nem lattalak....

Last edited by jack herrer; 09-23-2006 at 18:15..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
a 10. fordulás után milyen bónuszt kap országunk??? Stoky(Gárdi) NEXUS Általános beszélgetés Hódítós témákban 21 04-25-2006 13:23


All times are GMT +1. The time now is 12:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu