Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > Fantasy, szerepjátékok
Register Stats Members List Today's Posts

Fantasy, szerepjátékok Fantasy, RPG, szerepjáték

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #351  
Old 09-07-2006, 12:20
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Miután Z-val használhatóvá kalapáltuk a Morgena pap kasztot (nem tápossá, csak életképessé), mégis bevállalom. (Aki olvasta a Papok és paplovagok ide vonatkozó részét, tudja, hogy szükség volt a kalapálásra...)
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/
Reply With Quote
Sponsored Links
  #352  
Old 09-07-2006, 12:42
Massza Rex Massza Rex is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

A mostani mesében nálam is játszik egy morgena pap és hát szegényke tényleg elég elesett. Kénytelen voltam kicsit ráerősíteni, átírni bizonyos mágiáját, mert halovány volt, mint fénykitöréskor a nyugdíjas árnyék.

Van egy ötlet füzér, amelyben a tűzvarik lényeit csinálta meg valaki árnyék lényekké. Én még nem kanonizáltam teljes mértékben, de ötletadónak jól jöhet.

Árnyék kreatúrák megidézése

Nem valódi idézésről van szó, csupán egy látványos Árnyék mágiába tartozó
mágiaformáról. A varázslatok különböznek egymástól, de néhány dologban
megegyeznek: a mágiahasználó adott manapontért "megidézi" az
árnyékkreatúrát. A lény nagyságának megfelelő méretű, összefüggő árnyéknak jelen kell lennie az idéző zónájában, amit a kívánt lénnyé kell formáznia. A lény a mágiahasználó zónájának tetszőleges pontján materalizálódik, és el sem hagyhatja azt - csak itt képes egyben tartani, odakint megsemmisül.
Ugyan ez történik, ha az idézőt megzavarják a koncentrálásában. Minden
varázslat erősíthető, amire szükség is van, mert minden árnyák kreatúrát
eredetileg 1E - nek megfelelő Elemi Sötét alkotja, amit 1E - nyi Elemi Fény
kiolt. 1E erősítés 8 Mp - ba kerül, és a kreatúrák nagysága és ereje is
növekszik az erősséggel.
A kreatúrák csak elemi fénnyel és mágikus fegyverekkel sebezhetőek. A
fegyverrel való sebzés a lények anyagát nem károsítja, formájukat azonban
megbontja. Ha egy kreatúrát fegyverrel legyőznek, egyszerűen eltűnik, vissza
alakul sima árnyékká.
A varázslatok fenntartása folyamatos koncentrációt követel: mivel a lények
nem rendelkeznek tudattal, irányítani kell őket. Ha a papot megzavarják
lényének irányításában (pl. Ép sebet kap), a lény formája megbomlik és
semmivé lesz. Ha az irányítás közben Fp sebet kap, Akaraterő próbát tehet,
sikerült - e a lényt megfelelő formában tartania. Ha elvéti a kreatúra
szétesik. A második sebzés alkalmával -1 - gyel tehet Akaraterő próbát, a
harmadik alkalommal már -3 - mal, és így tovább. Egyszerre természetesen
csak egy kreatúrát lehet irányítani. Az időtartam leteltével a kreatúrák
semmivé válnak, de az irányító bármikor megszüntetheti őket. Minden árnyékkreatúrára jellemző, hogy az Elemi Sötétséget és mágikus
árnyékokat magába olvasztja. Ha fizikai kontaktusba
kerülnek, a kreatúra magába olvasztja, amivel erősíti vagy gyógyítja magát.
A varázslat hatóideje alatt a pap nem képes más varázslatokat használni és
harcolni is képtelen - koncentrálnia kell.
Minden árnyékkreatúra immunis az Asztrál - Mentálalapú varázslatokra,
mérgekre és a Természetes anyagok mágiájára: kiterjed rájuk a pap személyes
aurájának védelme.

Harc a lényekkel


Az árnyékkreatúrák más rendszerben sebződnek, mint a közönséges élőlények.
Minden kreatúra rendelkezik Ép - vel és Fp - vel, ez azonban nem jelenti
azt, hogy érzékelik is a fájdalmat. Fp- jük az idéző Akaraterejének 3
szorosával egyenlő - ez az érték jelképezi mennyire tartós a forma, melybe
megidézték. Ha elfogynak az Fp - k, a kreatúra megszűnik. A lények Ép - je
egyenlő az E - jükkel.
A kreatúrák harci értékeinek meghatározásakor az idéző (fegyver nélküli)
alapértékeihez +10 járul, ehhez adandó a pap szintje és a lény harci
módosítója.
A kreatúrák felettébb gyorsak, 100 lépést tudnának egy kör alatt megtenni -
természetesen csak a zónán belül mozoghatnak.
Ha harc közben eltalálnak valakit, E - jüknek megfelelően sebzik az
áldozatot. 1E - nyi árnyékkeatúra hideg érintése k10 Sp sebzést okoz. Minden
10 okozott Fp után az áldozat veszít egyet az Ép - jéből és a Gyorsaságából.
Ha túlütnek valakit, azon mintegy keresztül folynak, s a teljes
testfelületet érintő fagyási sérülést okoznak. Ilyenkor a sebzés duplázódik.
A lények csapásaival szemben csa a mágikus fegyverek és vértek védenek, a
nem mágikus fegyverek és vértek VÉ -je és SFÉ -je nem érvényesül.


Árnyék kígyó

Manapont: 16
Erősség: 1
Sebzés: k10
Időtartalm: 6 + szint/kör
Varázslás ideje: 5 szegmens

Az árnyék kígyó alakot vesz fel: leginkább egy nyolc méter hosszú viperára
emlékeztet. A talajon kígyózva halad, repülni nem tud. Kétszer támad
körönként, hihetetlem sebességgel csap le fejével áldozatára. Harci módosítója 10, erőssége 8 Mp - ért 1E - vel növelhető.


Árnyék farkas

Manapont: 20
Erősség: 1
Sebzés: k10
Időtartalm: 6 + szint/kör
Varázslás ideje: 5 szegmens

A varázslat hatására az árnyék egy borjú nagyságú farkas alakját veszi fel.
Kétszer támad körönként, egyszer harap, egyszer a mancsával csap
ellenfelére. Ha túlüti ellenfelét ráugrik az áldozatra, aki nem esik el
ugyan, de a farkas kersztül ugrik rajta.
Harci módosítója 15, erőssége 8 Mp - ért 1E - vel növelhető.


Árnyék holló

Manapont: 24
Erősség: 1
Sebzés: k10
Időtartalm: 8 + szint/kör
Varázslás ideje: 5 szegmens

A varázslat hatására egy holló jelenik meg. A levegőben repül, onnan csap le
áldozataira, élvezve a harc magasabbról és a roham nyujtotta előnyöket.
Kétszer támad körönként.
Harci módosítója 15, erőssége 8 Mp - ért 1E - vel növelhető.

Árnyék polip

Manapont: 40
Erősség: 1
Sebzés: k10
Időtartalm: 12 + szint/kör
Varázslás ideje: 5 szegmens

A varázslat hatására egy ökör nagyságú kilenckarú polip jelenik meg.
Körönként négyszer tud támadni ostor gyorsaságú csápjaival, miközben lebeg a
levegőben, így megkapja a Harc magasabbról módosítóit. A zóna tetején
lebegve csápjaival eléri a zóna teljes területét, tehát több különböző
ellenfelet is támadhat egyszerre.
Harci módosítója 15, erőssége 8 Mp - ért 1E - vel növelhető.


Árnyék sárkány

Manapont: 55
Erősség: 1
Sebzés: k10
Időtartalm: 10 + szint/kör
Varázslás ideje: 5 szegmens

A varázslat hatására 10 méter hosszú, sárkány jelenik meg a levegőben. A pap
zónájának a tetején lebeg, és onnan okádja jéghideg lehelletét a pap
ellenfeleire. Körönkén egyszer képes a fújásra, a sikerességhez támadódobást
kell dobnia. Ha megteheti nem ereszkedi olyan magasságba, hogy ellenfelei
elérhessék, így csak célzó fegyverekkel és mágiával lehet megsebezni. Harci módosítója 40, erőssége 8 Mp - ért 1E - vel növelhető.
Reply With Quote
  #353  
Old 09-07-2006, 12:54
Chris's Avatar
Chris Chris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Csongrád-Kecskemét-Szeged
Posts: 1,108
Activity: 0%
Longevity: 99%
Thumbs up

Nem semmi! Le a kalappal szép kis gyűjtemény!
Majd kiderül Z mit szól hozzá...
__________________
Sogron táplálja lelkének lángját,
Weila vezesse kardjának csapását,
Tharr törje meg ellenség hatalmát,
Morgena őrizze álmának nyugalmát,
Igere, a legnagyobb, vigyázza élte minden napját!
/ókyr töredék/

Last edited by Chris; 09-07-2006 at 13:00..
Reply With Quote
  #354  
Old 09-07-2006, 12:55
VérGyöngyTyúk Z VérGyöngyTyúk Z is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ahol épp vagyok
Posts: 917
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Massza

Kicsit máshogykalapáltunk de sztem ezek sem roccak Sztem Chris kelléktárába ezeket is belevesszük

Arra kérek mindenkit, hogy színt válasszon magának amivel majd ír. (nem ÍR!!! hanem amijen színű karaktereket fog begépelni!
Reply With Quote
  #355  
Old 09-07-2006, 13:16
Massza Rex Massza Rex is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Én magamnak kisajátítanám a sötét zöldet.
Reply With Quote
  #356  
Old 09-07-2006, 13:25
VérGyöngyTyúk Z VérGyöngyTyúk Z is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ahol épp vagyok
Posts: 917
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Massza tehát a sötétződ "DarkGreen" hoty angolusan montyuk
Reply With Quote
  #357  
Old 09-07-2006, 13:47
Pettyes Pettyes is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 464
Activity: 0%
Longevity: 97%
Post

Quote:
Originally Posted by Z a VérGyöngyTyúkok Ura View Post
Chris pl. Pettyesre, meg Arwyl, Bár lehet, h ezerrel dolgoznak meg ijjenek. Senembalj addig csiszolgatok
Steve :9 Megkapod Nyugodtan csak. De vigyázz nehogy illúzijókaját vegyél valahol

Szia Z!
Nem tűntem el, csak munka van, ahogy írtad... ! Na meg próbálom valahogy beszkenneltetni a khált, hogy eltudjam neked küldeni! Nekem is lenne egy-két változás, de amíg nem küldtem el, addig felesleges lenne belemenni! Ezt amúgy olyan 4 szem közt kell csinálni és akkor a nevedre kattintva küldök neked levelet, stb. vagy itt a fórumon kell, lehet, ...
Reply With Quote
  #358  
Old 09-07-2006, 13:56
Pettyes Pettyes is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 464
Activity: 0%
Longevity: 97%
Post

Quote:
Originally Posted by Z a VérGyöngyTyúkok Ura View Post
Massza

Kicsit máshogykalapáltunk de sztem ezek sem roccak Sztem Chris kelléktárába ezeket is belevesszük

Arra kérek mindenkit, hogy színt válasszon magának amivel majd ír. (nem ÍR!!! hanem amijen színű karaktereket fog begépelni!

Én a sötét lilát választom akkor, vagyis DarkOrchid
Reply With Quote
  #359  
Old 09-07-2006, 14:12
VérGyöngyTyúk Z VérGyöngyTyúk Z is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ahol épp vagyok
Posts: 917
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Pettyes Senembalj. Megbeszélni a dolgokat emil, vagy hódban zöldben.
Hódban Transceps-be küldj üzit (emilt meg mingyárt üzizek neked

Hálégnek úgy néz, ki a karaktereken tudunk úgy változtatni, hogy a hangulatuk és az értékeik megmaradjanak, ugyanakkor ténylegesen is lehessen velük kezdeni valamit.

A játékban asszem maradok Darkorange. mert az jól alapszin. Pettyes te válasz légyszíves másik színt a sötét orhideja hejett.
Reply With Quote
  #360  
Old 09-07-2006, 14:26
VérGyöngyTyúk Z VérGyöngyTyúk Z is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Ahol épp vagyok
Posts: 917
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Pettyes!
Bocs! Kzebe az is kiderült (Hála Chris emlékezős tehetségének, meg annak, h Ő nem színvak mint én H az életbe nem írtam darkorangéval, mert mindig darkred vótam
Chris szürkéssötét lesz és akkor lehetel orhideásos
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 00:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu