Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 06-26-2013, 17:34
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Összegzésként, itt tartunk eddig. Milyen előnyök és hátrányok vannak még, amiket kihagytam?

1, külön csoportrendszer, ahol éjszaka nem megy az idő

Előnyök:
  1. Éjszaka teljesen védve vagy, mert se az idő nem telik, se akciózni nem lehet.
  2. Kiszámítható. Tudod, hogy mikortól mikorig nem használhatod, máskor mindig igen. Tudod, hogy akikkel együtt vagy, azok mind így játszanak.
  3. Az eddig megszokott fajokkal és személyiségekkel játszhatsz.

Hátrányok:
  1. Egy idő után muszáj, hogy belefusson a mostani csoportrendszerbe, minimum az 1/A csoportnál.
  2. A fix “éjszaka” miatt (amit azóta se definiált senki ) egy olyan átlagos veszünk fegyverszünetnek, amitől szinte mindenki eltér. Lesz, akinek túl korán kezdődik a szünet, lesz, akinek túl későn. Lesz, aki váltott műszakban dolgozik, emiatt egyszer jó ez az időbeosztás, kétszer nem. Lesz, aki mindig nappal dolgozik, neki végképp semmit nem segít.
  3. A külön csoportrendszer miatt csak azokkal érintkezhetnek az országok, akik szintén hasonló időbeosztásban játszanak, ez a lehetséges célpontok vagy éppen szövetségesek számát nagyon leszűkíti.
  4. Új országok szükségesek, a mostani(ak) útban lehet(nek).
  5. Ha most több országod van, akkor indulásnak csak egyet kezdhetnél, amíg azzal szintet nem lépsz.

Mások számára:

Az eddigi országaidat lecseréled, így a mostani csoportok létszáma csökken, és maximum az 1/A-ban tudnak Veled érintkezni.


2, külön csoportrendszer, ahol folyamatosan megy az idő, de a szabi minimum ideje kevesebb

Előnyök:
  1. Az “éjszakai” védelem bármikor kezdődhet, saját belátásod szerint. Ez rugalmassá teszi a védett időszakot.
  2. Az eddig megszokott fajokkal és személyiségekkel játszhatsz.

Hátrányok:
  1. Egy idő után muszáj, hogy belefusson a mostani csoportrendszerbe, minimum az 1/A csoportnál.
  2. A külön csoportrendszer miatt csak azokkal érintkezhetnek az országok, akik szintén hasonló időbeosztásban játszanak, ez a lehetséges célpontok vagy éppen szövetségesek számát nagyon leszűkíti.
  3. Új országok szükségesek, a mostani(ak) útban lehet(nek).
  4. Ha most több országod van, akkor indulásnak csak egyet kezdhetnél, amíg azzal szintet nem lépsz.

Mások számára:

Az eddigi országaidat lecseréled, így a mostani csoportok létszáma csökken, és maximum az 1/A-ban tudnak Veled érintkezni.


3, új fajok, amik bizonyos napszakra védelmet adnak, máskorra sebezhetőbbé tesznek

Előnyök:
  1. A meglévő csoportrendszert használja, így nem kellenek új országok.
  2. A meglévő csoportrendszer miatt maradsz olyan csoportrendszerben, ahol addig: kislétszámú, nagylétszámú, gyors, lassú.
  3. A fix időszakok miatt kiszámítható, hogy mikortól mikorig él az extra védelem.

Hátrányok:
  1. Ha egy adott napszakra extra védelem van, akkor egy másik napszakra gyengítés is szükséges, hogy ne szuperfaj legyen.
  2. A fix időszakok miatt megintcsak sok olyan ember számára nem használható, aki pedig élne egy ilyen lehetőséggel (néhány órányi elcsúszás, váltott műszak stb.)
  3. A mostani fajodat le kell cserélni. Az új faj nem lesz egyenlő sem egy elffel, sem egy orkkal. Alkalmazkodni kell az új fajhoz, cserébe az adott napszakra járó védelemért, ami akár az egész játékstílusod átalakítását igényelheti.

Mások számára:

Az eddigi országaid megmaradnak; ha eddig a pihenés lehetőségének hiánya miatt nem játszottál, akkor az aktív országok száma a meglévő csoportokban növekszik. Mások látják (ha...), hogy milyen fajjal játszol, így tudják, hogy milyen az időbeosztásod.


4, új személyiségek, amik bizonyos napszakra védelmet adnak, máskorra sebezhetőbbé tesznek

Előnyök:
  1. A meglévő csoportrendszert használja, így nem kellenek új országok.
  2. A meglévő csoportrendszer miatt maradsz olyan csoportrendszerben, ahol addig: kislétszámú, nagylétszámú, gyors, lassú.
  3. A fix időszakok miatt kiszámítható, hogy mikortól mikorig él az extra védelem.
  4. Meglévő fajod sajátosságait megtarthatod.

Hátrányok:
  1. Egy olyan személyigéget igényel, aminek az összes többi személyiséggel ellentétben hátránya is van. (Ezt túl fogjuk élni. )
  2. A fix időszakok miatt megintcsak sok olyan ember számára nem használható, aki pedig élne egy ilyen lehetőséggel (néhány órányi elcsúszás, váltott műszak stb.)
  3. Fel kell adnod egy személyiséget.

Mások számára:

Az eddigi országaid megmaradnak; ha eddig a pihenés lehetőségének hiánya miatt nem játszottál, akkor az aktív országok száma a meglévő csoportokban növekszik. Mások látják (ha...), hogy milyen személyiséggel játszol, így tudják, hogy milyen az időbeosztásod.


5, egységes szabireform: lehessen kisebb időszakokra is szabira menni, de a szabadság aktív játékidőhöz legyen kötve

Előnyök:
  1. A meglévő csoportrendszert használja, így nem kellenek új országok.
  2. A meglévő csoportrendszer miatt maradsz olyan csoportrendszerben, ahol addig: kislétszámú, nagylétszámú, gyors, lassú.
  3. Az “éjszakai” védelem bármikor kezdődhet, saját belátásod szerint. Ez rugalmassá teszi a védett időszakot.
  4. Az eddig megszokott fajokkal és személyiségekkel játszhatsz.
  5. Nincs külön időszak, amikor erősebb vagy, külön időszak, amikor gyengébb vagy. Szabadság van, amikor nem vagy támadható. Ahogy eddig.
  6. Mindenki számára egységesen használható. Aki esetleg nem az éjszakai pihenés miatt akarja használni, az is tudja, nem kell emiatt külön csoportba kerülnie, vagy fajt váltania.
  7. A játékidőhöz kötöttség miatt általánosságban aktívabb leszel, és nem azzal a tudattal indítasz új országot, hogy 2 hét után 6 évre szabira teszed.

Hátrányok:
  1. Nem tudhatod előre, hogy ki mikor fogja használni, így másokról nem tudod megállapítani első ránézésre, hogy milyen időbeosztás szerint játszik (szemben az összes másik lehetőséggel).
  2. Nem mehetsz el akármennyi időre szabadságra, muszáj néha játszanod.

Mások számára:

Az eddigi országaid megmaradnak; ha eddig a pihenés lehetőségének hiánya miatt nem játszottál, akkor az aktív országok száma a meglévő csoportokban növekszik. Ami miatt ez a legkevésbé kiszámítható: a rövid szabadság miatt többen dönthetnek úgy, hogy aktívan játszanak, hiszen bármikor akár néhány órára is újra teljes biztonságban tudhatják az országukat; ugyanezen okból többen, akik eddig a minimum 72 óra miatt nem mentek szabadságra, most bátrabban mehetnek szabadságra, amiből esetleg csak sokára jönnek vissza.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 06-26-2013, 20:06
Sarki Sarki is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Részemről csakis a külön csopi. Aki így akar játszani, így fog játszani, akinek pedig ez nem tetszik, az maradhat a megszokott mederben.

Én azt is el tudom képzelni, hogy a nappalos csapatban nem is lenne csoportbeli előmenetel: 1 csoport, 1 pálya, folyamatos versenyhelyzet az első pár helyért. Itt akkor új személyiséget az első X helyen töltött idő alapján lehetne szerezni. Vagy mittomén, ez csak friss egy ötlet.
Reply With Quote
  #3  
Old 06-26-2013, 20:09
Sarki Sarki is offline
Junior Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

És nagyon bírnám azt támogatni, ha át lehetne jelentkezni ebbe a csoportba a meglévő orikkal is.
Reply With Quote
  #4  
Old 06-27-2013, 08:18
Sequator's Avatar
Sequator Sequator is offline
Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 128
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Szabi reform tetszik. Szerintem hosszútávon több aktív játékos lenne/maradna...

Külön csoport azért nem tetszik, mert 1/A-ra sok idő kell. Ha a külön csoport a jelenlegi 1/A-ba fut bele, szinte semmit sem old meg a külön csoport bevezetése.

Személyiséggel az a baj, hogy az aktív időszakban hasznosabb személyiségek kellenek (pl. vándor, tudós) így csak a több személyiségekkel rendelkező országok élnének vele.

Fajra nem nagyon érkezett ötlet, arról sok mindent nem tudok mondani, de ez pl. a hátrány is: "A fix időszakok miatt kiszámítható, hogy mikortól mikorig él az extra védelem"
Reply With Quote
  #5  
Old 06-27-2013, 09:43
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Sequator View Post
Külön csoport azért nem tetszik, mert 1/A-ra sok idő kell. Ha a külön csoport a jelenlegi 1/A-ba fut bele, szinte semmit sem old meg a külön csoport bevezetése.
Egy betonelfre naponta egyszer ránézel, és nagyjából meg is vagy vele. Ott ezzel meg is van oldva a napi 20 percnyi idővel való játék. Persze ugyanezzel a felállással alsóbb csoportokban is lehet játszani.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #6  
Old 06-27-2013, 15:43
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Sarki View Post
És nagyon bírnám azt támogatni, ha át lehetne jelentkezni ebbe a csoportba a meglévő orikkal is.
Semmiképp. A legtöbb csoportban meg kellett küzdeni az első helyért, és nem feltétlen könnyű az ott lévőket leváltani. Most indulna egy új csoport, ahol meg se kell küzdeni ezért a helyért, hanem a 200, esetleg már mégkevesebb hektárra leütött ország mellé megjelenne az 1/A-ból egy 40ezer hektáros ország.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 06-27-2013, 16:29
Bukta Bukta is offline
Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Felsőörs
Posts: 177
Activity: 0%
Longevity: 72%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Semmiképp. A legtöbb csoportban meg kellett küzdeni az első helyért, és nem feltétlen könnyű az ott lévőket leváltani. Most indulna egy új csoport, ahol meg se kell küzdeni ezért a helyért, hanem a 200, esetleg már mégkevesebb hektárra leütött ország mellé megjelenne az 1/A-ból egy 40ezer hektáros ország.
És úgy, hogy meglévő ori névvel, sorszámmal, szemekkel 200 ha-on ott terem?
Reply With Quote
  #8  
Old 06-27-2013, 16:39
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Bukta View Post
És úgy, hogy meglévő ori névvel, sorszámmal, szemekkel 200 ha-on ott terem?
Az úgy belefér.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 06-27-2013, 20:50
rocchess rocchess is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2013
Location: Nyíregyháza
Posts: 79
Activity: 0%
Longevity: 62%
Default

Sziasztok!

Valamit tényleg ki kellene találni! a szabival kapcsolatban is,szerintem is kissé sok a 72 óra,viszont tényleg támogatnám az éjszakai szabit valamilyen formában,ha más nem egy uj fajjal,mint a belsőn is olvastam,egy vámpir,vagy valami hasonló.
A külön csopit azért nem javasolnám,mert igy is elég kevés aktiv játékos van!nem lenne jó még jobban széthuzni a játékosokat!
Nem tudom,ti hogy vagytok vele,de ugy látom,hogy nagyon beszükült a játék,alig vannak uj játékosok!
Reply With Quote
  #10  
Old 06-27-2013, 20:53
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by rocchess View Post
támogatnám az éjszakai szabit valamilyen formában,ha más nem egy uj fajjal
Kombinálni az eddigi javaslatokat? Hogy csak akkor mehet rövidebb szabadságra, ha bizonyos fajjal játszik?

Ez szerintem már túllőne a célon. Nem hiszem, hogy ennyire bonyolítani kell. Minél egyszerűbb egy megoldás, annál jobb.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Figyelmeztetések bevezetése Ati A fórumról... :) 25 01-25-2008 17:31
A Gyermekvasút nyomában - éjszakai Ati 2007-es túrák 1 09-01-2007 20:48
Vallas mint tenyezo bevezetese vagy nem? Madzin Elvetett javaslatok 41 04-01-2007 19:50
ELŐZETES: újítások bevezetése Ati Fontos bejelentések 0 02-19-2007 13:42
éjszakai támadás Lara Baba Általános beszélgetés Hódítós témákban 127 02-03-2007 19:35


All times are GMT +1. The time now is 02:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu