Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-16-2012, 17:37
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem sikerült meggyőzni arról, hogy ez miért más, mint a teljesen jól működő piac hazavágása.

Nem érzem problémának, hogy mindig tudsz a piacon venni árut, és nem látom, hogy mennyivel lenne jobb, ha ezt nem tehetnéd, mert senki nem tenne a piacra semmit. A piaci felvásárlások is megszűnnének, így mégnehezebb lenne pénzhez jutni.

Én úgy látom, hogy egy ilyen módosítással se lopni nem lehetne rendesen, se pénz nem lenne, a piac is üres lenne, ebből adódóan érdemben háborúzni se lehetne. Még 5. szinten se, ahol pedig eddig könnyű volt pótolni minden veszteséget. A javaslat után már ez sem lenne könnyű. Én így látom.
Rendben, van benne ráció és nyilván jobban ismered a játékot sokunknál, úgyhogy én piacos témákkal nem nyúzom tovább senki idegeit De abban remélem egyetértünk, amit előzőleg írtam, hogy az a probléma aminek az orvoslására született a javaslat, az létező és komoly gond.
__________________
'We know what we are, We know what we are.
Champions of Europe, We know what we are!'
The Following User Says Thank You to Pirostraktor For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 11-16-2012, 19:55
Merengő Merengő is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Komárom
Posts: 1,545
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Pirostraktor View Post
Rendben, van benne ráció és nyilván jobban ismered a játékot sokunknál, úgyhogy én piacos témákkal nem nyúzom tovább senki idegeit De abban remélem egyetértünk, amit előzőleg írtam, hogy az a probléma aminek az orvoslására született a javaslat, az létező és komoly gond.
az első hozzászólásod ami tetszik a témában
  #3  
Old 11-16-2012, 21:19
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Merengő View Post
az első hozzászólásod ami tetszik a témában
Örülök Van egy másik, ami már nem annyira fog....

Ugyanezen az elvi síkon elindultam, hogy közelebb húzni a felépítéseket, hogy jobban kijöjjön a fajok és a tudás közti különbség. Ez talán még radikálisabb a piacosnál és bonyolultabb is.

Onnan indultam ki, hogy bányáknál megvannak a lelőhelyek. Épületeknél is lehetne valami hasonló, hogy a 'talajviszonyok X barakk építését teszik lehetővé'. Ez fajonként és hektáronként változna.

Így minden fajnak lenne egy max limitje egy bizonyos hektáron az adott épületekből, a terület %os eloszlása szerint. Ezt kéne kidolgozni, ha tetszik az alapötlet esetleg. De így egy középarányos minden fajból hasraütésszerűen: max ház 20%, max barakk 30-35%, max raki 10-15%, max templom 20%, max kocsma 20% és így tovább.

Mivel hekiméret alapján változnának a %ok, ezért azt is lehetne, hogy ahogy növekszik az orid egyre nagyobb építési szabadságot kapj. Így ez a kezdőknek is segítség lehetne, mert ha látja, hogy a fajával 200 hekin 40 templomot tarthat, akkor nem fog 1 templommal szaladgálni, tehát egy probléma megoldódna.

Ezáltal a könyvtár is limitálva lenne, tehát a 200 hekin 100+könyvtár jelenség is megszűnne. Újabb előny.

Tornyokra is vonatkozna, így a totálkemper elfek is visszavevődnének kicsit. +1 előny

Továbbá nem befolyásolja a seregcserét, csak a sereg méretét és a sereg összeállításának arányait. (Maradna a jelenlegi)

Ez még nagyon kezdetleges és csak most pattant ki a fejemből, de az alapkoncepcióhoz mit szóltok, érdemes-e tovább dolgozni rajta?
__________________
'We know what we are, We know what we are.
Champions of Europe, We know what we are!'
  #4  
Old 11-16-2012, 23:17
Mors Mors is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 24
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Pirostraktor View Post
Örülök Van egy másik, ami már nem annyira fog....

Ugyanezen az elvi síkon elindultam, hogy közelebb húzni a felépítéseket, hogy jobban kijöjjön a fajok és a tudás közti különbség. Ez talán még radikálisabb a piacosnál és bonyolultabb is.

Onnan indultam ki, hogy bányáknál megvannak a lelőhelyek. Épületeknél is lehetne valami hasonló, hogy a 'talajviszonyok X barakk építését teszik lehetővé'. Ez fajonként és hektáronként változna.

Így minden fajnak lenne egy max limitje egy bizonyos hektáron az adott épületekből, a terület %os eloszlása szerint. Ezt kéne kidolgozni, ha tetszik az alapötlet esetleg. De így egy középarányos minden fajból hasraütésszerűen: max ház 20%, max barakk 30-35%, max raki 10-15%, max templom 20%, max kocsma 20% és így tovább.

Mivel hekiméret alapján változnának a %ok, ezért azt is lehetne, hogy ahogy növekszik az orid egyre nagyobb építési szabadságot kapj. Így ez a kezdőknek is segítség lehetne, mert ha látja, hogy a fajával 200 hekin 40 templomot tarthat, akkor nem fog 1 templommal szaladgálni, tehát egy probléma megoldódna.

Ezáltal a könyvtár is limitálva lenne, tehát a 200 hekin 100+könyvtár jelenség is megszűnne. Újabb előny.

Tornyokra is vonatkozna, így a totálkemper elfek is visszavevődnének kicsit. +1 előny

Továbbá nem befolyásolja a seregcserét, csak a sereg méretét és a sereg összeállításának arányait. (Maradna a jelenlegi)

Ez még nagyon kezdetleges és csak most pattant ki a fejemből, de az alapkoncepcióhoz mit szóltok, érdemes-e tovább dolgozni rajta?
Szerintem a fajok és tudásbeli különbség pont akkor jön ki leginkább, ha teljes szabadságot élvezünk az ország ki- és átalakítása kapcsán. Ha ez bármilyen korlátozás alá esne, azzal pont hogy csökkenne a változatosság, így a taktikai lehetőségek is. Ezenfelül ez lenne a játék valószínűleg legbonyolultabb szabálya
A totálkemper elfek szerintem 1/a-n kívül sok gondot nem okoznak, mert egy mf elfet egy szövi ha nagyon akar át tud ütni. Egyedül a tekiírók számát csökkentené, de erre a problémára(már ha az) sem hiszem, hogy ez lenne a legjobb megoldás.
  #5  
Old 11-16-2012, 23:53
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Mors View Post
Szerintem a fajok és tudásbeli különbség pont akkor jön ki leginkább, ha teljes szabadságot élvezünk az ország ki- és átalakítása kapcsán. Ha ez bármilyen korlátozás alá esne, azzal pont hogy csökkenne a változatosság, így a taktikai lehetőségek is. Ezenfelül ez lenne a játék valószínűleg legbonyolultabb szabálya
A totálkemper elfek szerintem 1/a-n kívül sok gondot nem okoznak, mert egy mf elfet egy szövi ha nagyon akar át tud ütni. Egyedül a tekiírók számát csökkentené, de erre a problémára(már ha az) sem hiszem, hogy ez lenne a legjobb megoldás.
Természetesen van ebben is sok igazság, de ez nézőpont kérdése. Szerintem nagyobb taktikai érzék szükséges azonos támadó és védőerő esetén megoldani, hogy beférj a másikhoz, mint becserélni a sereget. Ahhoz a tartalékaid megőrzése inkább a taktika, mint maga a harc. Itt jön be az a rész, hogy ki mit lát bele egy Hódító nevű játékba

Szerintem a változatosság nem csökkenne, mert ugyanúgy fajonként változna a felépítés és a játékstílus, igaz, hogy nuanszokkal, de ez hozná ki igazán a faji előnyöket és hátrányokat. Persze mint mondtam a te nézőpontodnak is megvannak a maga támkövei és jogosultsága
__________________
'We know what we are, We know what we are.
Champions of Europe, We know what we are!'
  #6  
Old 11-17-2012, 00:19
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Quote:
Originally Posted by Pirostraktor View Post
Örülök Van egy másik, ami már nem annyira fog....

Ugyanezen az elvi síkon elindultam, hogy közelebb húzni a felépítéseket, hogy jobban kijöjjön a fajok és a tudás közti különbség. Ez talán még radikálisabb a piacosnál és bonyolultabb is.

Onnan indultam ki, hogy bányáknál megvannak a lelőhelyek. Épületeknél is lehetne valami hasonló, hogy a 'talajviszonyok X barakk építését teszik lehetővé'. Ez fajonként és hektáronként változna.

Így minden fajnak lenne egy max limitje egy bizonyos hektáron az adott épületekből, a terület %os eloszlása szerint. Ezt kéne kidolgozni, ha tetszik az alapötlet esetleg. De így egy középarányos minden fajból hasraütésszerűen: max ház 20%, max barakk 30-35%, max raki 10-15%, max templom 20%, max kocsma 20% és így tovább.

Mivel hekiméret alapján változnának a %ok, ezért azt is lehetne, hogy ahogy növekszik az orid egyre nagyobb építési szabadságot kapj. Így ez a kezdőknek is segítség lehetne, mert ha látja, hogy a fajával 200 hekin 40 templomot tarthat, akkor nem fog 1 templommal szaladgálni, tehát egy probléma megoldódna.

Ezáltal a könyvtár is limitálva lenne, tehát a 200 hekin 100+könyvtár jelenség is megszűnne. Újabb előny.

Tornyokra is vonatkozna, így a totálkemper elfek is visszavevődnének kicsit. +1 előny

Továbbá nem befolyásolja a seregcserét, csak a sereg méretét és a sereg összeállításának arányait. (Maradna a jelenlegi)

Ez még nagyon kezdetleges és csak most pattant ki a fejemből, de az alapkoncepcióhoz mit szóltok, érdemes-e tovább dolgozni rajta?
Ez sem jó. Így elvész az az élvezet amikor félelfként rákészülsz egy másik félelf lopására. Meg nem is tudom, a hódító azon kevés játékok egyike ami díjazza a kreativitást. Ezzel viszont elég durván visszavágnád ezt.
  #7  
Old 11-17-2012, 04:24
Surranohalal's Avatar
Surranohalal Surranohalal is offline
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
Default

Quote:
Originally Posted by Pirostraktor View Post
Örülök Van egy másik, ami már nem annyira fog....

Ugyanezen az elvi síkon elindultam, hogy közelebb húzni a felépítéseket, hogy jobban kijöjjön a fajok és a tudás közti különbség. Ez talán még radikálisabb a piacosnál és bonyolultabb is.

Onnan indultam ki, hogy bányáknál megvannak a lelőhelyek. Épületeknél is lehetne valami hasonló, hogy a 'talajviszonyok X barakk építését teszik lehetővé'. Ez fajonként és hektáronként változna.

Így minden fajnak lenne egy max limitje egy bizonyos hektáron az adott épületekből, a terület %os eloszlása szerint. Ezt kéne kidolgozni, ha tetszik az alapötlet esetleg. De így egy középarányos minden fajból hasraütésszerűen: max ház 20%, max barakk 30-35%, max raki 10-15%, max templom 20%, max kocsma 20% és így tovább.

Mivel hekiméret alapján változnának a %ok, ezért azt is lehetne, hogy ahogy növekszik az orid egyre nagyobb építési szabadságot kapj. Így ez a kezdőknek is segítség lehetne, mert ha látja, hogy a fajával 200 hekin 40 templomot tarthat, akkor nem fog 1 templommal szaladgálni, tehát egy probléma megoldódna.

Ezáltal a könyvtár is limitálva lenne, tehát a 200 hekin 100+könyvtár jelenség is megszűnne. Újabb előny.

Tornyokra is vonatkozna, így a totálkemper elfek is visszavevődnének kicsit. +1 előny

Továbbá nem befolyásolja a seregcserét, csak a sereg méretét és a sereg összeállításának arányait. (Maradna a jelenlegi)

Ez még nagyon kezdetleges és csak most pattant ki a fejemből, de az alapkoncepcióhoz mit szóltok, érdemes-e tovább dolgozni rajta?
szóval pl egy hulla tartson 60% hasznos épületet és 40% olyat aminek semmi értelme.
ja vegyük külön a hullát.
vegyük külön a csoportokat.
korlátozzuk a játékosok döntését.
legyen minden ori egyforma.

szerintem gondold át az ötleteket ne csak egy szemszögből mielőtt leírod, ez egyrészt kizárt hogy lesz, másrészt semmilyen vélt vagy valós problémát nem old meg, harmadrészt a kezdő most is látja hogy építhet 40 templomot.
  #8  
Old 11-17-2012, 13:32
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Surranohalal View Post
szóval pl egy hulla tartson 60% hasznos épületet és 40% olyat aminek semmi értelme.
ja vegyük külön a hullát.
vegyük külön a csoportokat.
korlátozzuk a játékosok döntését.
legyen minden ori egyforma.

szerintem gondold át az ötleteket ne csak egy szemszögből mielőtt leírod, ez egyrészt kizárt hogy lesz, másrészt semmilyen vélt vagy valós problémát nem old meg, harmadrészt a kezdő most is látja hogy építhet 40 templomot.
Neked gondod van a szövegértelmezéssel? Direkt leírtam, hogy bonyolult. És igen fajonként és hektáronként változna %osan. Tehát hullánál nem lenne 40% hasztalan épület.

-Most nincsenek külön a csoportok? Nincsenek korlátozva a játékosok döntései?(Vagy tartalékolsz félévet vagy meghalsz) Nem egyforma minden ori??? Sokat láttam, hogy éplista alapján tolják és vagy 10 ori ugyanúgy nézett ki a környékemen, de biztos te is tapasztaltad már.
__________________
'We know what we are, We know what we are.
Champions of Europe, We know what we are!'
  #9  
Old 11-17-2012, 13:48
Surranohalal's Avatar
Surranohalal Surranohalal is offline
Member
 
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
Default

Quote:
Originally Posted by Pirostraktor View Post
Neked gondod van a szövegértelmezéssel? Direkt leírtam, hogy bonyolult. És igen fajonként és hektáronként változna %osan. Tehát hullánál nem lenne 40% hasztalan épület.

-Most nincsenek külön a csoportok? Nincsenek korlátozva a játékosok döntései?(Vagy tartalékolsz félévet vagy meghalsz) Nem egyforma minden ori??? Sokat láttam, hogy éplista alapján tolják és vagy 10 ori ugyanúgy nézett ki a környékemen, de biztos te is tapasztaltad már.
nem tudom, én ezer körönként léptem és A-n kívűl nem haználtam ki más termelését hogy legyen pénzem.

ha ésszel használod nem kell horribiis tartalék.
meg egy-két yard 4-600 hekin összehozható 1000 kör alatt amúgy is bármelyik ötödik szintű csoportra lépésre. kétezer kör alatt meg kb 3-4 yard
  #10  
Old 11-17-2012, 15:54
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Surranohalal View Post
korlátozzuk a játékosok döntését.
Bocs, hogy megint ezt idézem, de úgy érzem erre külön ki kell térnem. Nyilván itt a 'szabadság' zászlaja alatt sok mindent meg lehet vétózni, de érdemes abba is belegondolni, hogy minden sikeres játékban (gondolom mindannyiunk érdeke, hogy a Hódító is az legyen) egy bizonyos mértékű építésbeli vagy maxsereg-beli limit van. Épp ezért, hogy a tudásbeli különbség számítson.

Itt pedig rengetegszer elhangzik, hogy a Hódító nem ez, meg nem az és ez a csökönyös ragaszkodás a játék sikerességébe kerülhet. Megyünk ezen a gyönyörű kapitalista szabadság elven és tartunk ugyanoda... a semmibe vagy a sz*rba. Szvsz ami jó azt át kell venni, ami rossz azt ki kell dobni!
__________________
'We know what we are, We know what we are.
Champions of Europe, We know what we are!'
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Ötlet a 2/D-s kék számos fordulásához! Arden Általános beszélgetés Hódítós témákban 177 08-21-2007 19:56
Egy kis ötlet a fellépés szabályainak módosítására mlvik Általános beszélgetés Hódítós témákban 63 07-01-2007 17:20
Ötlet (: Fusio A fórumról... :) 16 06-13-2007 00:12
Egy távoli ötlet:D Kutyuleee Általános beszélgetés Hódítós témákban 11 05-02-2007 21:12
Ötlet ami lehet hogy hülyeség:D Szürkegandalf Elvetett javaslatok 3 01-29-2006 10:47


All times are GMT +1. The time now is 09:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu