Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-13-2012, 06:28
Mors Mors is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 24
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
Nekem ez több dolog miatt sem tetszik..
pl túlságosan leterhelhetné a szervert és valószínűleg legalább az esetek felében feleslegesen.. plusz ki se tudná használni egy új játékos..
Ezen felül szerintem, ha arra a 2-3 órára meg is tetszeni egy-két plusz embernek, ők a 2 óra lejárta után hagynák abba.. Nem hiszem, hogy jó ötlet "megtéveszteni" az új játékosokat..
Plusz a régebben felvetett ötlet, hogy kis "feladatokat" kapjon a játék elején a játékos, amik bevezetik a játékba, szerintem nem lenne rossz dolog..
A másik fele meg a valamilyen szintű grafika lenne..
Bár ezek nem nagyon akarnak bekerülni..
Azért az se véletlen szerintem, hogy a ma "divatos" online stratégiák jelentős része olyan felépítésű, hogy a játék legelején 1-2, vagy 5-10 percenként lehet építkezni, meg elpepecselgetni az országgal. Ez nem hiszem h megtévesztés, viszont a frissen regelt játékos is némi sikerélményhez, illetve ahhoz az érzéshez jut, hogy történik valami Ennek azért biztos jelentős megtartó hatása van.

Azt nem tudom, hogy lehetne valami ilyesmit a hódítóhoz adaptálni, de esetleg védelem alatt valamifajta gyorsított játék(és persze a küldetések) ilyen irányba hatna. Pl indulhatna 100 hektáron a játék és a küldivonal "főcélja" a 200 heki elérése lenne, úgy h bizonyos épek menet közben lennének elérhetők.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-13-2012, 08:29
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Ha már tutorial, meg a többi.

200 heki környékére be lehetne rakni pár császár-orit, persze a végletekig legyengítve. Könnyen lehessen tőle lopni, infózni, ártózni, ütni, de persze nagy vagyon ne legyen nála.
Őket nyugodtan farmolhatnák a kezdő játékosok, anélkül, hogy lenulláznák cserébe. Illetve a jobb játékosok sem a kezdőket püfölnék a morál fenntartásáért.

Ráadásul így lehetne olyan feladatokat adni, hogy lopj X nyersanyagot, Y tekercset, stb. Csinálj kristálygömböt, majd bizonyosodj meg róla, hogy minden területe be van építve, és támadd meg. Persze, mint anno a császár, ezek is visszatámadnának, csak mondjuk negyed/feled akkora sereggel, mint a támadó fél.

Esetleg kaphatna minden nap 3 hódítós kérdést(zynga pókeren láttam ilyet) 1-2 hétig, és ha jól válaszol akkor bizonyos jutalmat kap. Ez lehetne arany, egység, teki, stb. Nem sokat, csupán annyit, hogy egy kezdő azért örüljön neki. Ezzel legalább hatékonyabban lehetne arra motiválni a kezdőket, hogy súgót/kézikönyvet olvassanak.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to RastArtist For This Useful Post:
  #3  
Old 11-14-2012, 08:50
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Az új játékosok nagyobb arányban hagyják abba a játékot a sikertelenség miatt. kijön védelem alól egy kezdő, és rögtön elkezdi lopkodni 4-5 ha nem több régebbi játékos, aki esetleg most fordult le.. egyszerűen nem tud fejlődni hetekig. Én is hagynám a fenébe, ha hetekig nem lenne sikerem egy játékban.

Nem kéne vegyíteni az új játékosokat a régebbiekkel. E-mail cím alapján való csoportelhelyezés. Ha olyan címről jött a regisztráció, ami eddig még nem volt a hódító rendszerében regisztrálva, akkor felteszi a kérdést, hogy kezdő csoportban szeretnél-e játszani, vagy haladóban.
Persze ezt is meg lehet kerülni, ha a tapasztalt játékos csinál egy új fiókot és arról regel, de itt az arányokról van szó. Így azért nagyobb arányban lenne sikere egy teljesen kezdőnek. Nem pedig 5 sereg forogna az országában, és 8 ember lopná napi rendszerességgel.
Reply With Quote
  #4  
Old 11-14-2012, 10:53
none none is offline
Member
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 1,135
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Az új játékosok nagyobb arányban hagyják abba a játékot a sikertelenség miatt. kijön védelem alól egy kezdő, és rögtön elkezdi lopkodni 4-5 ha nem több régebbi játékos, aki esetleg most fordult le.. egyszerűen nem tud fejlődni hetekig. Én is hagynám a fenébe, ha hetekig nem lenne sikerem egy játékban.

Nem kéne vegyíteni az új játékosokat a régebbiekkel. E-mail cím alapján való csoportelhelyezés. Ha olyan címről jött a regisztráció, ami eddig még nem volt a hódító rendszerében regisztrálva, akkor felteszi a kérdést, hogy kezdő csoportban szeretnél-e játszani, vagy haladóban.
Persze ezt is meg lehet kerülni, ha a tapasztalt játékos csinál egy új fiókot és arról regel, de itt az arányokról van szó. Így azért nagyobb arányban lenne sikere egy teljesen kezdőnek. Nem pedig 5 sereg forogna az országában, és 8 ember lopná napi rendszerességgel.
Mégis mit lopsz egy kezdőtől? ez szerintem így butaság.. egy kezdőnek nincs tekije, kpje, max nyersije van az meg 5.en kb semmit nem ér..
Minek kéne külön csoport? A kezdők a jó játékosoktól tudnak megtanulni játszani, plusz sokkal unalmasabb is lenne, (pl piacukon se lenne kb semmi)..
Szerintem nem is ezért hagyják abba a játékosok.. én amit látok, hogy az új regelt orik legalább fele védelem alól kijőve már nem játszik..
__________________
same old song..
Reply With Quote
  #5  
Old 11-14-2012, 10:56
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
Mégis mit lopsz egy kezdőtől? ez szerintem így butaság.. egy kezdőnek nincs tekije, kpje, max nyersije van az meg 5.en kb semmit nem ér..
Minek kéne külön csoport? A kezdők a jó játékosoktól tudnak megtanulni játszani, plusz sokkal unalmasabb is lenne, (pl piacukon se lenne kb semmi)..
Szerintem nem is ezért hagyják abba a játékosok.. én amit látok, hogy az új regelt orik legalább fele védelem alól kijőve már nem játszik..
pont , hogy nyersit lopok egy kezdőtől... én például fordulás után, ha kijövök a védelem alól ,már bontom is a bányákat és keresem a 10 tolvajos kezdő orikat...
illetve amint van egy életképes támadó seregem megyek és tolom felfelé a morált.. amint van 2 seregre egységem, azonnal 2-vel megyek...
Ha te kezdő volnál, és ezt tapasztalod, meddig bírod?? fejlődni nem tudsz, cserébe átjáróház van, meg ugródeszka...
Reply With Quote
  #6  
Old 11-14-2012, 11:09
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Quote:
Originally Posted by none View Post
Mégis mit lopsz egy kezdőtől? ez szerintem így butaság.. egy kezdőnek nincs tekije, kpje, max nyersije van az meg 5.en kb semmit nem ér..
Minek kéne külön csoport? A kezdők a jó játékosoktól tudnak megtanulni játszani, plusz sokkal unalmasabb is lenne, (pl piacukon se lenne kb semmi)..
Szerintem nem is ezért hagyják abba a játékosok.. én amit látok, hogy az új regelt orik legalább fele védelem alól kijőve már nem játszik..
Valóban nem ezért hagyják abba szerintem sem, de tényleg lopják őket rendesen. Főleg ha szegények elkezdik írni a tekercseiket, de tolvajuk még alig.
Nagyon sokáig tart egy olyan országot építeni ami vagy elég tolvajjal rendelkezik, hogy ne lopják le, vagy annyi lova legyen, hogy meg tudja ütni a tolvaját.

Bár ha bejönnének a fentebb említette gépi-országok, megoldódna a gond. Tőlük legalább vissza hordhatnák egy részét, meg ezeket lopnák nem pedig a kezdőket.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-14-2012, 11:39
Dave Dave is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by RastArtist View Post
Valóban nem ezért hagyják abba szerintem sem, de tényleg lopják őket rendesen. Főleg ha szegények elkezdik írni a tekercseiket, de tolvajuk még alig.
Nagyon sokáig tart egy olyan országot építeni ami vagy elég tolvajjal rendelkezik, hogy ne lopják le, vagy annyi lova legyen, hogy meg tudja ütni a tolvaját.

Bár ha bejönnének a fentebb említette gépi-országok, megoldódna a gond. Tőlük legalább vissza hordhatnák egy részét, meg ezeket lopnák nem pedig a kezdőket.
Ez a gép ország szerintem nem jó... ezt hogy érted? unlimited tekercs meg nyersi?? meg föld?? vagy hogy? azt kitekizni fél nap, 3 orinak. 3-an rátalálnak, és pár kör elteltével sehol nincs a vagyona, megy minden a régiben. attól nem fogják a kezdőket békénhagyni, mert ugye tekiből sosem elég...
a kezdők meg ugye nem férnek oda ezt te is tudod... hogy egy 3. felet is előtt leszed egy nem kezdő, mint egy kezdő. tehát nekik ettől nem lesz több és jobb... amint elfogynak a javak a császári orikból újra előveszik a kezdőket... ezzel is a tapasztaltabb játékosok fejlődését segítenénk csak. tehát megnőne a szakadék...
Reply With Quote
  #8  
Old 11-14-2012, 12:18
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Quote:
Originally Posted by Dave View Post
Ez a gép ország szerintem nem jó... ezt hogy érted? unlimited tekercs meg nyersi?? meg föld?? vagy hogy? azt kitekizni fél nap, 3 orinak. 3-an rátalálnak, és pár kör elteltével sehol nincs a vagyona, megy minden a régiben. attól nem fogják a kezdőket békénhagyni, mert ugye tekiből sosem elég...
a kezdők meg ugye nem férnek oda ezt te is tudod... hogy egy 3. felet is előtt leszed egy nem kezdő, mint egy kezdő. tehát nekik ettől nem lesz több és jobb... amint elfogynak a javak a császári orikból újra előveszik a kezdőket... ezzel is a tapasztaltabb játékosok fejlődését segítenénk csak. tehát megnőne a szakadék...
Az előbb már írtam, de valamiért eltűnt a hozzászólásom. o.O

Szóval, ahogy én elképzelem a császár/gépi orit.

A 'sokan lopják és meggazdagodnak belőle' dolog nem valósulhatna meg, mert mint mondottam volt, nem lenne nála nagy vagyon.
Benn tartana 5-10-15% tekercset, ami folyamatosan termelődne. Így nem tudnál sokat lopni belőle, 10-20-30 tekercsre azért kevés normál játékos pályázik... Egy kezdőnek viszont hasznos, mivel az elején még az is gyorsan növeli a %okat.

Föld.: Ez is egyszerű. Végtelen föld most is van 200 hekin, a 100 védővel rohangáló kezdők személyében. Akiket a morál miatt is rendszeresen püfölnek.
Ha a gépi országot leverik, akkor egyszerűen visszafedez, de maximum 200 hektárig. Így a normál játékosok -akiknek van egy kis lelkiismeretük- ezeket püfölnék a kezdők helyett.

Nyers: Hasonló a tekihez. Lenne X bánya, kevés raktárral. Így egy kevés nyers mindig elhozható tőle, ami a kezdőnek még pont jó, de egy normál játékosnak már hasztalan.

De nem is az lenne a célja ennek, hogy a kezdők ezeken az országokon gazdagodjanak meg. Hanem, hogy küldetések alkalmával kipróbálják a hadi-toli-vari akciókat. És ha már akcióznak, legalább egy kis jutalom is jár érte. Ezzel is motiválva őket, és sikerélményt adva nekik.

A hódító-kvíz is ugyanezt szolgálná. 100 drágakőért vagy 50 tekercsért nem biztos, hogy sűrűn válaszolgatnál rájuk, de egy kezdő még igen. És ha téved, akkor megjelenne a helyes válasz, ezzel is tanítva őket.
Pl.: Mi történik ha egy ember fajú országon ártó varázslatot alkalmazol, de nagyobb az ő mágikus védőértéke, mint a te támadóértéked?
És akkor lenne 3 választási lehetőség.

Ezzel az alapvető hibákat is el lehetne kerülni, mint például a hadi akcióhoz való térkapu nyitást, a miért vagyok beteg mikor nem is hullát ütöttem, stb.
Manapság az emberek lusták olvasni, főleg ha akkora terjedelemről van szó, mint a hódító súgója/kézikönyve. De ha 'jutalomfalatokkal' motiváljuk őket... több esély van rá. És így kevesebb csalódás is éri őket.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Élőhalottas elmélkedő topic pancser játékosok számára [HTPA]GeeForce Általános beszélgetés Hódítós témákban 114 05-28-2008 11:40
A variorik kati moráljának megtartása werden Stratégia & Tippek 33 11-29-2007 19:22
Nagyobb klánok!(Törzsek) Alucard Elvetett javaslatok 3 07-21-2006 23:57
Arénába nagyobb nyeremény Harcosok Elvetett javaslatok 1 07-10-2006 19:11


All times are GMT +1. The time now is 02:37.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu