Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-27-2012, 11:53
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Hex, úgy érzem kissé átesel a ló túloldalára.

200 hekis gnóm országba bőven elég napi egyszer belépni. Ha látod, hogy piszkálnak, akkor írsz neki, vagy szabi. Még akkor sincs nagy baj, hogy ha néha kihagysz 1-1 napot. Ezt én nem nevezném aktivitásnak. Nem kell 6-8 óránként etetni, körönként távolozni, karavánozni a szövidnek, nem kerülhetsz háborúba, nem húzzák ki alólad a tekit, de ezt elég sokáig sorolhatnám.

Míg egy életképes tolvaj országgal ez mind megtörténhet. A tolvajok általában elég sok pénzen ücsörögnek, így muszáj folyton távolozni, lesni a környéket, hogy nincs-e egy másik tolvaj aki rád akar készülni. A szövetségesekre figyelni, etetni őket, meg magadat is, stb. Még köszönő viszonyban sincs a két játékforma aktivitása. Az egyikhez 2 naponta 1-szer, a másikhoz napi 8-10szer kell belépni minimum.
És akkor még az profitáljon jobban akinek tized/huszad annyi munkája sincs benne? Ezt én nem tartom ésszerűnek.


Pirostraktor, szerintem ott a hiba az érvelésedben, hogy te a felesnek a védelmét akarod erősíteni, miközben szegénykém pont olyan faj, ami törékeny, mint egy nád szál, teljesen jogosan. Van már egy olyan tolis faj ami habár nem túl jól tolizik, és nem is olyan sokat, viszont beton védelme van. Ez az elf. Utána jön a kevesebb védelem, kicsit nagyobb tolihatékonyság, az a gnóm.
A félelf tipikusan az lenne ami gyenge védelemmel rendelkezik, viszont mindenkitől elhord mindent. Ezért szeretnék páran ezt a tulajdonságát erősíteni. Mert a védelem tuningolása nem olyan fontos, elvégre olyan faj már van.


Szerintem lassan muszáj lesz hozzányúlni ezekhez a szándékos kiskapukhoz, mivel a játék jelentős részét megölik. Viszont én is erősen kétlem, hogy a régi, kényelmüket megszokott játékosok hajlandóak lennének ezt elfogadni.

U.i.:Tegnap ígértem egy kis statisztikát w-ből. Megnézegettem, 200 hekin a körülöttem lévő 30 országból 2 ork(egyikben védők és támadók is voltak), 1 félelf, 1 ember(elitekkel), 1 élőhalott,3-at nem tudtam meggömbölni még, a többi(tehát 22) gnóm. Éplistám sajnos nincs róluk. De itt felmerül a kérdés. Mit is lopjon akkor a félelf?
Este majd még kiegészítem ezt a kis statisztikát.

Last edited by RastArtist; 10-27-2012 at 12:05..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-27-2012, 12:10
Hex's Avatar
Hex Hex is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

te is azt írod hogy nem a fél-elfet kell erősíteni, hanem csak kiskaput kell neki adni, hogy a gnómokat tudja lopni, ez részedről semmi másról nem szól, csak arról, hogy neked ne kelljen a forduló országaidnak írkálni a tekit, hanem eltudd 0 tudással lopni őket. Semmi másról nem szól neked. Ez viszont csak 200 hekiig lesz életképes dolog a fél-elfnél. Ha termelni akarsz, akkor attól nem kellene még egy fajt megmódosítani. ennyi a véleményem, de megígértem, hgoy többet nem szólok hozzá. és azt ne mondd nekem, hogy több munka van azzal, hogy hasból kaput nyitsz és belopsz valakihez, mint hogy megírd a tekit.

Last edited by Hex; 10-27-2012 at 12:27..
Reply With Quote
  #3  
Old 10-27-2012, 12:39
RastArtist RastArtist is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Debrecen
Posts: 173
Activity: 0%
Longevity: 71%
Default

Quote:
Originally Posted by Hex View Post
te is azt írod hogy nem a fél-elfet kell erősíteni, hanem csak kiskaput kell neki adni, hogy a gnómokat tudja lopni, ez részedről semmi másról nem szól, csak arról, hogy neked ne kelljen a forduló országaidnak írkálni a tekit, hanem eltudd 0 tudással lopni őket. Semmi másról nem szól neked. Ez viszont csak 200 hekiig lesz életképes dolog a fél-elfnél. Ha termelni akarsz, akkor attól nem kellene még egy fajt megmódosítani. ennyi a véleményem, de megígértem, hgoy többet nem szólok hozzá.
Ahham. Szóval lopni kiskapu, míg teljes biztonságban milliárdokat termelni egy stratégiai-gazdasági játékban már nem, értem.

Egyébként az általad javasolt gnóm-feltörésekhez mégis miért szükséges a félelf faj? Nem értem. A nagy riválisával, a gnómmal is meg lehet tenni. Így ez nem indokolja, hogy a félelf bármire is jó lenne, szvsz.

Pirostraktor: De ha nagy védelmű tolit akarsz, akkor ott a gnóm. Szerintem nem úgy kell foltozni a félelfet, hogy tessék-lássék használható legyen. Hanem, hogy valóban legyen valami olyan előnye, amiért megéri használni. Az, hogy egy picit nehezebb kifilézni, mint eddig, azt én nem érzem előnynek.

Ha védett tolvajt akarok, más fajt választok. Ami majd ugyanannyira tud lopni, mint a feles, de sokkal-sokkal nehezebb beütni. Ha a feles védelme annyi lenne, mint egy gnómnak, még akkor se lennének egy súlycsoportban, mert a gnóm bármikor variálható. Szóval én inkább valami tolvajlásban megnyilvánuló előnyt adnék inkább a felesnek, elvégre arra való.
(Félreértés ne essék, én a +védelemnek is nagyon örülnék, egyáltalán nem ellenzem. Csupán nem érzem egyenlőre, hogy ha a védelemre gyúrunk, akkor mikor fogja megelőzni bármiben is a gnómot.)
Reply With Quote
  #4  
Old 10-27-2012, 12:53
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by RastArtist View Post
(Félreértés ne essék, én a +védelemnek is nagyon örülnék, egyáltalán nem ellenzem. Csupán nem érzem egyenlőre, hogy ha a védelemre gyúrunk, akkor mikor fogja megelőzni bármiben is a gnómot.)
Ha megelőzni nem is fogja, de legalább felveszi vele a versenyt, ami már kissé mazochistább játékosoknak, mint pl én érdemben választható fajjá teszi a felest. Egyéb javaslat meg nem igazán született, mert a kulcsátlopás valljuk meg nem az.

És miért ne lenne jobb a gnómnál? Ez a +15% szabadság a duplaannyi férőhely miatt a legjobb tolissá tehetné. Ha nem tudja a 15% kocsmájával(ami 30nak felel meg) átlopni a gnómot, akkor felhúz még 5%ot(ami 10%+t ad) és átlopja.

Ez egyúttal az emberre is ad némi ötletet, hogy a tükörpajzs adjon +3szor akkora toli védőerőt, és így az ember lenne az egyetlen olyan faj amit a feles nem tud átlopni, és már is használhatóbbá válna.-De ez csak egy légbőlkapott ötlet.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Pirostraktor For This Useful Post:
  #5  
Old 10-27-2012, 13:02
Hex's Avatar
Hex Hex is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by RastArtist View Post
Ahham. Szóval lopni kiskapu, míg teljes biztonságban milliárdokat termelni egy stratégiai-gazdasági játékban már nem, értem.

Egyébként az általad javasolt gnóm-feltörésekhez mégis miért szükséges a félelf faj? Nem értem. A nagy riválisával, a gnómmal is meg lehet tenni. Így ez nem indokolja, hogy a félelf bármire is jó lenne, szvsz.

Pirostraktor: De ha nagy védelmű tolit akarsz, akkor ott a gnóm. Szerintem nem úgy kell foltozni a félelfet, hogy tessék-lássék használható legyen. Hanem, hogy valóban legyen valami olyan előnye, amiért megéri használni. Az, hogy egy picit nehezebb kifilézni, mint eddig, azt én nem érzem előnynek.

Ha védett tolvajt akarok, más fajt választok. Ami majd ugyanannyira tud lopni, mint a feles, de sokkal-sokkal nehezebb beütni. Ha a feles védelme annyi lenne, mint egy gnómnak, még akkor se lennének egy súlycsoportban, mert a gnóm bármikor variálható. Szóval én inkább valami tolvajlásban megnyilvánuló előnyt adnék inkább a felesnek, elvégre arra való.
(Félreértés ne essék, én a +védelemnek is nagyon örülnék, egyáltalán nem ellenzem. Csupán nem érzem egyenlőre, hogy ha a védelemre gyúrunk, akkor mikor fogja megelőzni bármiben is a gnómot.)
akkor azt a dolgot legyél már szíves elmagyarázni nekem, hogy miért lesz használható faj a fél-elf a többi szinten szerinted, ha olyan előnyt kap, hogy áttudja lopni a gnóm kulcsát. És akkor itt egy faj ellen adsz neki egy előnyt. Ezt tényleg nem értem, hogy ettől miért lenne használható.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Hex For This Useful Post:
  #6  
Old 10-27-2012, 13:32
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Úgy látom oda sikerült kilyukadni, hogy vannak a hős, szorgalmas tekiírók, akik vérrel verejtékkel küzdenek, és minden harmadik nap belépnek, és erre a lusta tohonya tolisok napi alig 10-15 belépéssel el akarják tőlük venni a becsülettel megtermelt kis tekercskéiket.

Van, aki szerint a jelenlegi félelf faj jó és játszható?
Nem hiszem.

A javaslatokat ellenzők szerint sem hiszem, hogy jó a jelenlegi rendszer. Akkor sem jó a rendszer, ha egyszer valamikor valahogyan sikerült egy gnómtól ellopnod valamennyi tekit. Egy normálisabb játékostól nem sikerülne.

Ha nem jó ami most van, akkor tessék javaslatokat tenni, hogy milyen változtatás lenne jó.

Azt látom, hogy ebben a topicban vannak a kezdő játékosok, akik a tapasztalatuk híján nem tesznek jó javaslatokat, és vannak a régebbi játékosok, akiknek marha kényelmes, hogy a jelenlegi taktikájukkal forognak körbe-körbe, senkitől sem zavartatva. Lassan hódító helyett lehetne a játék neve tamagochi.

Akármilyen változtatás születik, engem pl. nem fog zavarni, mert alkalmazkodom hozzá. Egyáltalán nem kedvelem az ork és a törpe fajt, mégis állandóan azokkal játszom, mert az a hatékony. Nyűg tekit írnom, jobb lenne 5-ös szinten összelopkodni a tartalékot, de erre nincs lehetőség, ezért én is tekit írok.
Ha igazán jó játékos vagy, akkor nem csak a megszokott taktikáddal tudsz játszani, hanem úgy, ahogy a körülmények megkövetelik.

Az a baj a kulcsátlopásos ötlettel, hogy egy faj ellen lenne használható?
Íme egy újabb ötlet, ami ezt kiküszöböli:

Amennyiben a félelfnek 2-szer akkora toliereje van, mint az általa lopott orinak, haszonszerző tolvajakció esetén nem veszi figyelembe az ellenfél faji varázslatát.

Innentől az óriás és a gnóm is tekizhető és a törpe raktárkulcsa is átlopható a félelf által.

Lenne egy elég jó kis félelf, amivel megéri játszani.
De tőlem átlopható lehet a bank is.

A jó játékosok úgyis egységben tartanák a pénzüket a piacon, és így továbbra sem lesznek lophatóak a tartalékaik, de mégis meg tud élni valahogyan a félelf.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #7  
Old 10-27-2012, 13:35
Hex's Avatar
Hex Hex is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 1,626
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Az a baj a kulcsátlopásos ötlettel, hogy egy faj ellen lenne használható?
Íme egy újabb ötlet, ami ezt kiküszöböli:

Amennyiben a félelfnek 2-szer akkora toliereje van, mint az általa lopott orinak, haszonszerző tolvajakció esetén nem veszi figyelembe az ellenfél faji varázslatát.

Innentől az óriás és a gnóm is tekizhető és a törpe raktárkulcsa is átlopható a félelf által.

Lenne egy elég jó kis félelf, amivel megéri játszani.
De tőlem átlopható lehet a bank is.

A jó játékosok úgyis egységben tartanák a pénzüket a piacon, és így továbbra sem lesznek lophatóak a tartalékaik, de mégis meg tud élni valahogyan a félelf.
ez azért szerintem már mindjárt jobban hangzik, hiszen minden faj ellen használhatja
Reply With Quote
  #8  
Old 10-27-2012, 13:48
Pirostraktor Pirostraktor is offline
Member
 
Join Date: Sep 2012
Posts: 137
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Csempe a javaslat maga jó úton van, de azon még mindig nem változtat így önmagában, hogy ezek a fajok bármikor betudják alázni sereggel a felest.
Reply With Quote
  #9  
Old 10-27-2012, 13:40
Akira Akira is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 66%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Amennyiben a félelfnek 2-szer akkora toliereje van, mint az általa lopott orinak, haszonszerző tolvajakció esetén nem veszi figyelembe az ellenfél faji varázslatát.
... és ezzel az óriást lehetne a kukába dobni.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Akira For This Useful Post:
  #10  
Old 10-27-2012, 14:51
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Akira View Post
... és ezzel az óriást lehetne a kukába dobni.
Gondolkodj inkább.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szövetségi fórum vissza olvashatóságának könnyítése Rotcsa Elvetett javaslatok 11 06-05-2010 14:58
A felfrissülés mennyi mozgáspontot tölt vissza? Fanatixxx Segítség 4 03-17-2010 07:06


All times are GMT +1. The time now is 03:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu