Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-21-2012, 20:33
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Egyelőre kis országmérettel játszadozom, nagy ország esetén biztos lesz némi kényelmetlenség (sokezer hektárt átlátni, hogy mi hol van, nem biztos, hogy egyszerű), de majd kialakul.
Erre mindig is ra akartam kerdezni, erre fogsz tudni talalni valami kenyelmes es megnyugtato megoldast? Hogy mondjuk 30k hektaron a korvaltas fele ne abbol teljen el, hogy 25k barakkhoz utakat tervezek, kulonben beutnek...
__________________
Remedy
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 05-22-2012, 07:13
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 8%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Erre mindig is ra akartam kerdezni, erre fogsz tudni talalni valami kenyelmes es megnyugtato megoldast? Hogy mondjuk 30k hektaron a korvaltas fele ne abbol teljen el, hogy 25k barakkhoz utakat tervezek, kulonben beutnek...
ilyenekről fog szólni az újítás?
Reply With Quote
  #3  
Old 05-22-2012, 12:30
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Helyzetjelentés: a bányák és lelőhelyek kivételével az összes épület megvan, még utak is vannak.

He? Igen, utak. Nem összevissza kell majd országot építeni, hanem szépen átláthatóan. Az utak építése nem nyersanyagigényes, azonnal elkészül, és nem foglal helyet az országod hektárjaiból (csak a térképen). Jelen pillanatban az esztétikán kívül más szerepe nem lesz.

A 9-es verzióban azonban már szerepet kap az út is, ezért célszerű már eleve úgy építeni majd az országot, hogy legyenek utak is benne, ne csak 800 barakk a bal felső sarokban, 400 ház a jobb felsőben, középen a tanyák, lent pedig az őrtornyok.

Mire oda jutunk, hogy építhettek, már nagyjából publikus lesz, hogy mi alapján kell a következő verzióra építkezni, úgyhogy addigra minden ezzel kapcsolatos infó meglesz. Addig is néha egy-egy mondatot el lehet tőlem csípni, hátha...

Aki emlékszik a mud-ra, annak a térképi világ nem lesz ismeretlen, a küldetések grafikái viszont merőben mások lesznek. (Erről még nincs végleges döntés, de elég gyorsan zajlanak mostanában a dolgok, úgyhogy hamarosan lesz.)
Quote:
Originally Posted by Pool View Post
ilyenekről fog szólni az újítás?
Amint latod....
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #4  
Old 05-22-2012, 13:10
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Ennek JELENTŐSÉGE nem most lesz rögtön. De később is csak egyszer kell megcsinálni, illetve amikor átépülsz, építesz stb. Nem minden körben.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #5  
Old 05-22-2012, 15:28
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ennek JELENTŐSÉGE nem most lesz rögtön. De később is csak egyszer kell megcsinálni, illetve amikor átépülsz, építesz stb. Nem minden körben.
Egy jo harcban koronkent akar tobbszor is epitkezik es bont az ember, nekem ez igazabol ezert nem tetszik, hogy ennek is lesz jelentosege. Kepzeld el akar azt, hogy koronkent gyujtanak, rengetnek, alabontasz, beepulsz, stb....

Nem szeretnem puzzle-szeru tamagocsizassal tolteni az egesz idomet jatek kozben...

Persze tudom, elore odzkodni valamitol felesleges, es majd ugyis akkor derul ki, amikor teszt alatt lesz, csak a meglatasaim irom le.
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #6  
Old 05-22-2012, 16:29
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 8%
Longevity: 99%
Default

Nos igen, még semmi sem látható, kár előre fosni tőle...
Mondjuk a középkorban nem nagyon voltak kövezett utak

Azért nem lesz egyszerű egy 20.000 hekis országba ilyet csinálni...

Remélem, nem lesz olyan farmerama feelingje, istállót ide, tojástojatót oda

Bár, ahogy Ati már korábban írta, meg lehet maradni a mostani kinézetnél, így annyira nem érzem vészesnek.
Reply With Quote
  #7  
Old 05-22-2012, 16:36
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Pool View Post
Bár, ahogy Ati már korábban írta, meg lehet maradni a mostani kinézetnél, így annyira nem érzem vészesnek.
Így van, az új támadási lehetőség (majd, nem most) opcionális lesz; ha nem akarsz a mostani formától eltérni, akkor az új lehetőség nem fog érinteni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 07:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu