|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

05-21-2012, 20:33
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Egyelőre kis országmérettel játszadozom, nagy ország esetén biztos lesz némi kényelmetlenség (sokezer hektárt átlátni, hogy mi hol van, nem biztos, hogy egyszerű), de majd kialakul.
|
Erre mindig is ra akartam kerdezni, erre fogsz tudni talalni valami kenyelmes es megnyugtato megoldast? Hogy mondjuk 30k hektaron a korvaltas fele ne abbol teljen el, hogy 25k barakkhoz utakat tervezek, kulonben beutnek...
__________________
Remedy
|

05-22-2012, 07:13
|
 |
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 8%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Remedy
Erre mindig is ra akartam kerdezni, erre fogsz tudni talalni valami kenyelmes es megnyugtato megoldast? Hogy mondjuk 30k hektaron a korvaltas fele ne abbol teljen el, hogy 25k barakkhoz utakat tervezek, kulonben beutnek...
|
ilyenekről fog szólni az újítás? 
|

05-22-2012, 12:30
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Helyzetjelentés: a bányák és lelőhelyek kivételével az összes épület megvan, még utak is vannak.
He? Igen, utak. Nem összevissza kell majd országot építeni, hanem szépen átláthatóan.  Az utak építése nem nyersanyagigényes, azonnal elkészül, és nem foglal helyet az országod hektárjaiból (csak a térképen). Jelen pillanatban az esztétikán kívül más szerepe nem lesz.
A 9-es verzióban azonban már szerepet kap az út is, ezért célszerű már eleve úgy építeni majd az országot, hogy legyenek utak is benne, ne csak 800 barakk a bal felső sarokban, 400 ház a jobb felsőben, középen a tanyák, lent pedig az őrtornyok.
Mire oda jutunk, hogy építhettek, már nagyjából publikus lesz, hogy mi alapján kell a következő verzióra építkezni, úgyhogy addigra minden ezzel kapcsolatos infó meglesz. Addig is néha egy-egy mondatot el lehet tőlem csípni, hátha...
Aki emlékszik a mud-ra, annak a térképi világ nem lesz ismeretlen, a küldetések grafikái viszont merőben mások lesznek. (Erről még nincs végleges döntés, de elég gyorsan zajlanak mostanában a dolgok, úgyhogy hamarosan lesz.)
|
Quote:
Originally Posted by Pool
ilyenekről fog szólni az újítás? 
|
Amint latod.... 
__________________
Remedy
|

05-22-2012, 13:10
|
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Ennek JELENTŐSÉGE nem most lesz rögtön. De később is csak egyszer kell megcsinálni, illetve amikor átépülsz, építesz stb. Nem minden körben.
|

05-22-2012, 15:28
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ennek JELENTŐSÉGE nem most lesz rögtön. De később is csak egyszer kell megcsinálni, illetve amikor átépülsz, építesz stb. Nem minden körben.
|
Egy jo harcban koronkent akar tobbszor is epitkezik es bont az ember, nekem ez igazabol ezert nem tetszik, hogy ennek is lesz jelentosege. Kepzeld el akar azt, hogy koronkent gyujtanak, rengetnek, alabontasz, beepulsz, stb....
Nem szeretnem puzzle-szeru tamagocsizassal tolteni az egesz idomet jatek kozben...
Persze tudom, elore odzkodni valamitol felesleges, es majd ugyis akkor derul ki, amikor teszt alatt lesz, csak a meglatasaim irom le.
__________________
Remedy
|
|
The Following 3 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
|
|

05-22-2012, 16:29
|
 |
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 8%
Longevity: 99%
|
|
Nos igen, még semmi sem látható, kár előre fosni tőle...
Mondjuk a középkorban nem nagyon voltak kövezett utak
Azért nem lesz egyszerű egy 20.000 hekis országba ilyet csinálni...
Remélem, nem lesz olyan farmerama feelingje, istállót ide, tojástojatót oda
Bár, ahogy Ati már korábban írta, meg lehet maradni a mostani kinézetnél, így annyira nem érzem vészesnek.
|

05-22-2012, 16:36
|
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Pool
Bár, ahogy Ati már korábban írta, meg lehet maradni a mostani kinézetnél, így annyira nem érzem vészesnek.
|
Így van, az új támadási lehetőség (majd, nem most) opcionális lesz; ha nem akarsz a mostani formától eltérni, akkor az új lehetőség nem fog érinteni.
|
|
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
|
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 07:23.
 |
|
|
|
|
|
|