Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #15  
Old 11-16-2011, 14:26
csabi's Avatar
csabi csabi is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Pumi View Post
Érdekes egy beszélgetés ez és tuti sose lesz egyezség, mivel aki változást akar az régóta fent van, mnt-vel teli nyugisan termel, majd kitesz 1-2 tagot és egy kisebb klánt bever, akinek a környék miatt nincs lehetősége termelni. Ez a szint közel sem az egyenlőségről híres, itt egyértelműen az van nyeregben aki régebb óta van jelen a csoportban.

Nem szeretném vityu mestert sem bántani, de állandóan fitogtatja a tudását, de csak A-ban. Nem érdekes ez? A többi csoportban meg síri csend és semmit nem látni tőle.....Jah, hogy ott nem nagy tényező az eltöltött idő?
Poolosan mondva ez butaság.. gondolom valamelyik nagy klán tagja vagy, hogy tudod kinek mennyi mnt-je van.. gondolom tudod, hogy ha valakinek a környék miatt nincs lehetősége termelni, hanem védekeznie kell vagy támadni, akkor mért könnyebb beverni, mint egy termelőt? (ezt komolyan nem értem).. többek között azért nincs a nagy klánoknál harc, mert ha odaállnak egymás mellé, akkor 1% földet veszítve kidobálják a tagokat, mert a felépítésük miatt esélytelen a védekezés..
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to csabi For This Useful Post:
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 00:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu