Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Általános beszélgetések > PC (hardver, szoftver, játékok stb.)
Register Stats Members List Today's Posts

PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 11-12-2011, 13:44
Cpt Balu Cpt Balu is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 47
Activity: 0%
Longevity: 73%
Default

Quote:
Originally Posted by Redback View Post
Milyen nyelven írtad? Ha C,C++,Java vagy Pascal akkor e-mail-ben küldd már el a forráskódot, mert van itt jóhényán forrásom, aztán megnézem, és azt is, hogy helyes-e
C#...
De sok programnyelvre át tudom írni, java, c++, delphi, pascal, asm, php amit akarsz.

Közben megálmodtam mégegy algoritmust, ami nem brute-force, csak sajna elég nehéz optimalizálni. Sajna képek nélkül elég nehéz lenne elmagyarázni, majd kitalálok valamit, addig is elküldtem a progit, az egyszerűség kedvéért 500x500-as képre korlátoztam, de bármekkora területen működik (1000x1000-nél sem nagyon ment 4-5sec fölé)
Itt egy táblázat 500x500-ra, hogy adott telítettség mellett milyen futási idők jöttek ki. Az oszlopok:
1. Telítettség: az a valószínűség, amivel a terület fel lett töltve, tehát nem a pontos területarány, ettől lehet kis eltérés
2. Minimális futási idő
4. Átlagos futási idő
3. Maximális futási idő
(adott valószínűséggel legenerált 100 egyedi térképen való futtatás alapján)

A 3 érték mindegyike millisec, jól látható, hogy kis telítettségnél (1-esek aránya <95%) a sok 0 elszórva a térképen megakadályozza, hogy nagy eredmény jöhessen létre, a kicsi lehetőségek vizsgálata hamar megtörténik [a futási idő O(n^3) közelítésű], valamint nagyon nagy telítettségnél (csak néhány 0 található) a kevés variáció vizsgálata tart rövid ideig (pontosabban, mivel nagyon nagy eredmények hamar születhetnek, sok vizsgálatot el tudunk dobni):

10,000% 17 21 31
20,000% 21 28 50
30,000% 24 30 35
40,000% 32 38 60
50,000% 35 37 41
60,000% 37 41 49
70,000% 42 47 63
80,000% 50 56 74
90,000% 73 79 93
91,000% 80 85 98
92,000% 78 87 109
93,000% 89 99 117
94,000% 106 110 130
95,000% 115 126 145
96,000% 138 146 164
97,000% 170 178 196
98,000% 242 255 274
99,000% 369 391 433
99,100% 388 411 434
99,200% 416 436 520
99,300% 457 518 648
99,400% 481 548 617
99,500% 503 582 798
99,600% 501 567 615
99,700% 518 589 649
99,800% 441 490 662
99,900% 314 395 456
99,910% 298 334 429
99,920% 276 307 336
99,930% 256 296 406
99,940% 231 269 327
99,950% 198 211 225
99,960% 162 204 271
99,970% 133 151 194
99,980% 115 126 160
99,990% 85 104 130
99,991% 78 91 111
99,992% 70 92 124
99,993% 61 69 93
99,994% 54 70 113
99,995% 53 66 90
99,996% 41 54 84
99,997% 40 47 71
99,998% 24 29 36
99,999% 18 26 43

A keresés bizonyíthatóan a legjobb eredményt hozza ki.

Last edited by Cpt Balu; 11-12-2011 at 13:56..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Cpt Balu For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 09:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu