Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 10-23-2011, 21:42
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 1%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Nem, nem lenne. Nem, nem lehetne.

Pumi: nekem 8, de ha mar otleteles, lehetne ertelmesen is. Felolem akar ki is vehetnenk a jatekbol.
Ki ne vegyék, jól jön párbajon.
Sponsored Links
  #52  
Old 10-24-2011, 00:38
Artista's Avatar
Artista Artista is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 56
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Quote:
Originally Posted by Pool View Post
Ki ne vegyék, jól jön párbajon.
leírták már, raktár pontosan ugyanannyiba kerül, ha meg tényleg sok pont kell, akkor a ház+lakos ad legtöbbet, ezért mellébeszélés, mert ha nem lenne, akkor pontnövelésre más is ugyanazt adja, vagy még többet is. (úgy csinálsz, mint valami kezdő, aki ezt nem tudja... véded a semmi funkciót...mellébeszélsz)


Egyébként az érdekes, hogy a tárasaság itt darabban gondolkodik, úgy tényleg lényegtelen lenne, alapvető dolog, hogy terület%ban kellene megadni a szükségességét bármilyen funkcióra... (nem úgy mint a banknál, nem úgy mint a mágiatávolságvédelemnél, nem úgy mint a tolvajlás távolságvédelemnél...stb ezek miatt soha nem lehet ballanszolni a játékot, se faj szinten, se a három kaszt, katonaság, mágia, alvilág szinten...durván szét van nyomva, egy faj teljesen másképp viselkedik nagy pontszámon, mint kicsin, az akciók szintén)
  #53  
Old 10-24-2011, 05:34
Takanohana Takanohana is offline
Member
 
Join Date: Aug 2008
Location: Budapest
Posts: 279
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Pool View Post
minek 10-20?
tartok 2-3
minek fenntartani?
amikor menni akarok piacra, felülre rakom...

de a véleményen fenntartom
10-20-at nem én írtam, hanem Remy.

direkt írtam, hogy ha HT kezeli a piacot, akkor kellene fentre tenni intézőben.
  #54  
Old 10-24-2011, 06:12
Takanohana Takanohana is offline
Member
 
Join Date: Aug 2008
Location: Budapest
Posts: 279
Activity: 0%
Longevity: 86%
Smile

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Nem, nem lenne. Nem, nem lehetne.
Szerintem meg de, lenne. De, lehetne.

Megfelelően érveltem?
  #55  
Old 10-24-2011, 08:16
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Artista View Post
alapvető dolog, hogy terület%ban kellene megadni a szükségességét bármilyen funkcióra...
Elszaporodnának a 100% piacos országok, ha ezzel bármilyen előnyre lehetne szert tenni.
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #56  
Old 10-24-2011, 08:22
Artista's Avatar
Artista Artista is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 56
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Elszaporodnának a 100% piacos országok, ha ezzel bármilyen előnyre lehetne szert tenni.
nemértem miért...

pl lenne egy alap piacbelépőszám, plussz a %-os piac (pl 1% piac +1 belépő), és lenne egy maximális mennyiség ami felett nem számítan a további terület% piac... a korlátmennyiség leszabályozza, az egészet, hogy ne legyenek 100%-os piacországok.

ezért nem tartom jogosnak ezt az ellenérvet.

Last edited by Artista; 10-24-2011 at 09:06.. Reason: helyesírás
  #57  
Old 10-24-2011, 08:57
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Artista View Post
nemértem miért...

pl lenne egy alap piacbelépószám, plussz a %-os piac (pl 1% piac +1 belépő), és lenne egy maximális mennyiség ami felett nem számítan a további terület% piac... a korlátmennyiség leszabályozza, az egészet, hogy ne legyenek 100%-os piacországok.

ezért nem tartom jogosnak ezt az ellenérvet.
100% piac = 101 piacbelépő naponta. Ha 30-ban lekorlátozod, akkor lesz neki 30. Azért napi 30 piacbelépővel szépen lehet az egész klánnak vagyont felhalmozni -- jogtalanul. És ehhez összesen 1 darab piacot kellett építenie. Azt hiszem itt lenne a vége a piac rendes működésének.
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #58  
Old 10-24-2011, 09:20
Artista's Avatar
Artista Artista is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 56
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
100% piac = 101 piacbelépő naponta. Ha 30-ban lekorlátozod, akkor lesz neki 30. Azért napi 30 piacbelépővel szépen lehet az egész klánnak vagyont felhalmozni -- jogtalanul. És ehhez összesen 1 darab piacot kellett építenie. Azt hiszem itt lenne a vége a piac rendes működésének.
ennyire nem lehet érteni amit írtam?
akkor konkrétan leírok egy lehetőséget.

- alappiacbelépő mindenkinek 1db

- vip +2db piacralépés

- piacépület területből elfoglalat %-os aránya adna +1db piacbelépőt, de maximum 5db-ot.(tehát 5% piac +5db piacbelépő) (ahogy az őrtorony is működik...ott is maximált a hatás)

- kufár +1db

tehát ha valaki rááll összejön MAX 9db piacbelépője ... hol van ebben a lehetetlenség? (lehet a konkrét értékeken finomítani, pl alappiac 3db, mint most, és a piacépület piac meg kisebb értéken maximálva)

Csak a szabályon múlik, hogy örűltség vagy müködő dolog lesz belőle. (ezért marhaság egy kidolgozatlan ötletre egyből rávágni, hogy "marhaság")

Last edited by Artista; 10-24-2011 at 13:43.. Reason: helyesírás, elírás...áhhh
  #59  
Old 10-24-2011, 09:27
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Mi a konkrét komoly probléma a piac, mint játékbeli funkció működésével? Mi az, ami miatt mindenképp módosítani akarja, aki akarja? Én nem tudok ezzel kapcsolatos problémáról, szerintem pont úgy működik, ahogy működnie kell, gyönyörű egyensúlyt tud teremteni a csoporton belül. Én nem látok okot arra, hogy ezt elrontsuk. Aki ehhez hozzá akar nyúlni, az milyen okot lát erre?
__________________
Hódító * Queosia
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #60  
Old 10-24-2011, 10:23
Artista's Avatar
Artista Artista is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 56
Activity: 0%
Longevity: 78%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Mi a konkrét komoly probléma a piac, mint játékbeli funkció működésével?
alapvetően raktárnak van használva, ingyenraktárnak.
érdekes lenne olyan statisztika amiben az eladott áru (sajátvétel kivonva) és a nem eladott áruk arányát lehetne látni...a kisebb szinteken még talán normálisabb, de fent már látszana, hogy nagyrészt raktárnak van használva... (pedig a súgóban az van hogy "a piac nem raktár"...dehogynem...)

mondjuk ez a téma javaslata nem javítana ezen se pro se kontra, ez csak értelmet adna a piacépületnek... habár kicsit növelné a piackészlet elúszásának esélyét az, hogy piacbelépő függhet a piacépülettől (mindig írod milyen jó dolog a piackészlet elúsztatás , szóval itt van egy javaslat ami növelné az esélyét)

van a piacfunkcióra is egy téma, ott is csak mellébeszéléses lehurrogás van. (hiszen sokan kifejezetten raktárként szeretnék a piacot használni)
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
MNT átláthatóbbá tétele Rotcsa Megbeszélések 29 08-02-2011 22:33
Saját ház Gomba4444 Segítség 5 08-16-2009 11:24
Klánbalépések csökkentése, klánütések könnyebbé tétele Remedy Megvalósult javaslatok 519 03-18-2008 17:20
Erőd avagy támadók játszhatóvá tétele Valezius Elvetett javaslatok 0 07-29-2007 14:59
A klánsorszám kattinthatóvá tétele Hunor a sirály Megvalósult javaslatok 10 04-22-2007 13:03


All times are GMT +1. The time now is 14:19.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu