Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 10-07-2011, 17:15
kokopesta kokopesta is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 23
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Üdv! Hát nincs igazság .... hiába küldöm a sok sms-t még sem fogom élvezni a hód 8.0-as verzióját a lassú netem miatt!!
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 10-08-2011, 08:04
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by kokopesta View Post
Üdv! Hát nincs igazság .... hiába küldöm a sok sms-t még sem fogom élvezni a hód 8.0-as verzióját a lassú netem miatt!!
Itt jön képbe a dolog szépsége: úgy van kitalálva minden, hogy a lassú nettel rendelkezők játéka se lehetetlenüljön el! Legfeljebb az új grafikai bővítéseket nem használod, de a Hódítót továbbra is tudod játszani, ahogy eddig!
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 01-24-2012, 12:27
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Egy nem teljesen örömteli helyzetjelentés: az eddig külsősöknek kiadott feladatokat hamarosan én kell, hogy kézbe vegyem. Örültem, hogy itt egy modul, ami úgy is tud haladni, hogy én közben mással foglalkozom, de az alapok után nem haladt érdemben. :-/
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 03-07-2012, 14:31
Inczi Inczi is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Sepsiszentgyorgy
Posts: 33
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Lassan de biztosan
En turelmesen kivarom
Reply With Quote
  #5  
Old 03-12-2012, 20:22
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Húúú.

Egy kis helyzetjelentés: az alapjai le vannak téve a Hódító 8-nak. A grafikák még nincsenek a helyükön, sőt, még meg sincs az összes grafika, de a funkcionális elrendezés megszületett. Sokkal több hely van mindennek, nagyon kényelmes a kezelőfelület még tableten is. Nagyon szépen együtt tud dolgozni az új felület a régivel, a régin egyedül annyi változás lesz első körben, hogy át lehet majd váltani az újra. Aki nem akar, annak minden teljesen változatlan tud maradni, ez fontos szempont volt.

(Miközben a térkép készül, már agyban a Hódító 9-nél járok, ahol be fog kerülni majd plusz egy taktikai elem, ez pedig a tényleges ország-elrendezés. Ez lehetőséget fog teremteni a VALÓS IDEJŰ támadásokra is. Húúú, hatalmas izgalmaknak nézünk elébe! Erről részleteket majd később.)

Közben a "küldetésekhez" (oktató feladatok) is néztem ki nagyon jó megoldásokat; azt hiszem, hogy nagyon fel lesz itt dobva minden az új verzióval.

Egyelőre kis országmérettel játszadozom, nagy ország esetén biztos lesz némi kényelmetlenség (sokezer hektárt átlátni, hogy mi hol van, nem biztos, hogy egyszerű), de majd kialakul.

Most, hogy nekifeküdtem, sokkal gyorsabban fog haladni minden.

Hurrá!
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 11 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #6  
Old 03-18-2012, 17:19
Ghosti's Avatar
Ghosti Ghosti is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 281
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post

Ez lehetőséget fog teremteni a VALÓS IDEJŰ támadásokra is. Húúú, hatalmas izgalmaknak nézünk elébe! Erről részleteket majd később.)
Erre nagyon kivancsi vagyok. Annyit leirhatnal mit jelent pontosan a 'valos ido', mint regen, kikuldtuk a sereget es rogton meg is tortent a haboru?
__________________
H: Ghostship/Csak egy maradhat... koszonom minden tagnak a tobb mint 10 evi elmenyeket
Q: Crystal Angel/Herbicid against mimosae tobb mint 35K hirnev utan feloszlottunk, koszi Laszlo az elmenyeket



http://csak-egy-maradhat.com/
Reply With Quote
  #7  
Old 03-19-2012, 12:49
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Helyzetjelentés: a bányák és lelőhelyek kivételével az összes épület megvan, még utak is vannak.

He? Igen, utak. Nem összevissza kell majd országot építeni, hanem szépen átláthatóan. Az utak építése nem nyersanyagigényes, azonnal elkészül, és nem foglal helyet az országod hektárjaiból (csak a térképen). Jelen pillanatban az esztétikán kívül más szerepe nem lesz.

A 9-es verzióban azonban már szerepet kap az út is, ezért célszerű már eleve úgy építeni majd az országot, hogy legyenek utak is benne, ne csak 800 barakk a bal felső sarokban, 400 ház a jobb felsőben, középen a tanyák, lent pedig az őrtornyok.

Mire oda jutunk, hogy építhettek, már nagyjából publikus lesz, hogy mi alapján kell a következő verzióra építkezni, úgyhogy addigra minden ezzel kapcsolatos infó meglesz. Addig is néha egy-egy mondatot el lehet tőlem csípni, hátha...

Aki emlékszik a mud-ra, annak a térképi világ nem lesz ismeretlen, a küldetések grafikái viszont merőben mások lesznek. (Erről még nincs végleges döntés, de elég gyorsan zajlanak mostanában a dolgok, úgyhogy hamarosan lesz.)
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #8  
Old 03-19-2012, 12:54
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Ghosti View Post
Erre nagyon kivancsi vagyok. Annyit leirhatnal mit jelent pontosan a 'valos ido', mint regen, kikuldtuk a sereget es rogton meg is tortent a haboru?
Többen is kérdezték, hogy ez mit takar, teljesen átalakul-e a harcrendszer. Nem. Minden mostani harci lehetőség megmarad, ez csupán plusz egy lehetőség lesz azoknak, akik a régi harcok mellé egy újfajta harcmodort is vállalnak. Vedd úgy, mintha a mostani háborús lehetőségeket kibővítenénk egy elemmel. Ez plusz tervezést igényel, plusz izgalmakat ad. Egy picit bonyolultabb lesz, mint a meglévő harci módok, de sokan pont ezt a bonyolultságot hiányoljátok; az új játékosok pedig már a kezdetektől fogva ki fogják tudni használni ezzel a térképi adottságokat.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 05-21-2012, 19:33
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Egyelőre kis országmérettel játszadozom, nagy ország esetén biztos lesz némi kényelmetlenség (sokezer hektárt átlátni, hogy mi hol van, nem biztos, hogy egyszerű), de majd kialakul.
Erre mindig is ra akartam kerdezni, erre fogsz tudni talalni valami kenyelmes es megnyugtato megoldast? Hogy mondjuk 30k hektaron a korvaltas fele ne abbol teljen el, hogy 25k barakkhoz utakat tervezek, kulonben beutnek...
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #10  
Old 05-22-2012, 06:13
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 1%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Erre mindig is ra akartam kerdezni, erre fogsz tudni talalni valami kenyelmes es megnyugtato megoldast? Hogy mondjuk 30k hektaron a korvaltas fele ne abbol teljen el, hogy 25k barakkhoz utakat tervezek, kulonben beutnek...
ilyenekről fog szólni az újítás?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 15:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu