|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek |

08-16-2006, 11:25
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
azért a beton orik ellen lenne megoldás..... pl ha megtámogatnánk a nem tekivédős fajokat (meg nem lenne irreálisan nevetséges védőereje az orknak úgy mindenmásra... mert azzal be elhet nyomni elfeket is  csak egy elf azonnal tönkretesz egy orkot ha megtalálja...) mert itt az a baj, hogy midnenki biztonsági játékot játtszik, mert nehezen lehet orit építeni és kevés olyan faj van amit nem lehet pillanatok alatt szétkapni... pl egy MF elfet nem mindenki kezd el feltörni, vagy egy 4es óriás hadivari elit+toronyíjas szövit se kezdenek el kostolgatni... és ezért szinte mindenki elkezd ilyen felállásban játtszani, mert félti a többhetes munkáját...
(én pl most a napokban dolgozgatok egy új hadi faj ötletén ami nagyobbat tud ütni egy gnómnál de szétszedhető, de nem olyan könnyen, mint ahogy egy ork, vagy egy gnóm pusztul ki. (itt a gnómnál csak a tekit nem lehet elszedni ha nem hülye, mert valljuk be a piacon teki tologatás azért rendelkezik egyfajta lassúsággal, nem tudsz percek alatt cserélgetni vele...).. de lehet hogy csak az orkot gyúrom át és bocsátom közszemlére mit számolgattam, és remélem Atinak is tetszik majd... mert szerintem túl egysíkúvá kezd begubózódni a játék... bevédett orik, és egyre kevesebb ütés egyre inkább óriás dominál, mellette néhány MF elf és egy kettő gnóm hadi... mást feljebb nem találni... (A- az egész más, azt most hagyjuk  ) ezen akarok változtatni... de ha nagyon ráérek akkor elkezdek agyalni a tekis részen is, mert önmagában a fajok tulajdonságai nem lennének rosszak egy pörgősebb játékhoz, de ez a tekidolog úgy meglövi mindet amelyik nem tudja védeni és nem tolis akar lenni, hogy látható az eredmény...)
|

08-16-2006, 11:27
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
|

08-16-2006, 12:27
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 29%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Senki
|
Hmm? Az általános beszélgetésekbe nem szoktam bemorogni, csak a megbeszélésekbe.  (Max néha...  )
|

08-16-2006, 13:46
|
Member
|
|
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
|
|
A teki dominancia kiiktatásával a játékstílus nem változna, max kicsit több fajú ori lenne a 2.ben...
Az elf továbbra is beton lenne, mert ez a faji előnye, a gnóm továbbra is ott lenne, mert 50% lakiteki elég korrekt, az óriás is maradna, mert erős kati erős vari kevés toli kombináció ütős, max kicsit több ork és törpe lenne...
De ettől még a több ork is csak megfontoltan támadna, mert a rengetés 5-7 körröl is megtalálja, hiába a +30% támadó és esetleg vándor bonusz...
Mivel az egész rendszer (kis túlzással) % alapú, ezért minél nagyobb az alap annál nagyobb az eredmény...sok épület = sok katona, de sok épület = sok épület pusztul rengetésnél...
Szal nem abban látom a problémát, hogy csak 1-3 faj "népszerű" ezen a szinten, hanem a már leírt dolgokban. (távolság, szöviháború, nagy kockázat, lassú és drága utánpótlás, bevételek lassú növekedése, stb)
|

08-16-2006, 13:56
|
Member
|
|
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 848
Activity: 0%
Longevity: 97%
|
|
Bár nem ebbe a topikba való de bedobom.
Szerintem csak a laki teki a probléma, a többi teljesen jó.
Ha mindenkinek ua méretű a barakkja, temploma, kocsmája, akkor csak az ori felépítése dönt az egyes utakban elért erejéről, illetve kis mértékben a faji és egyéb tekik...(tehát toliban pl 5-10% jobb, stb)
Így ha valakit ki is tekiznek, attól nem pusztul meg azonnal, csak gyengébb lesz egy ideig, ami ráadásul nem is látszik azonnal (pl egy gömbböl) tehát csak az tudja, aki ép lopott.
Máris játszható minden faj rendesen, hisz nem fog a sereg 30-40-50% elmenni naponta kétszer, csak mert egy tolinak volt 5 unalmas perce ránk...
Kaja teki hiányból való éhezés az maradhatna szerintem, hisz kivédhető némi raktárral, piaccal, illetve, hogy több tanyát tartasz a kelleténél...
Leszögezem, hogy nekem tetszik a hód, elfogadom a szabályait, tehát ez van, ezt kell megszokni, de ha több nem tekivédős fajt akarunk(akartok) látni magasabb hekin, akkor lehet, hogy érdemes belepiszkálni a laki tekibe...
Ha meg nincs változás, akkor mindenki döntse el amikor fajt választ, hogy mit vállal be. Én jelenleg maradok óriás, mert nem szeretem a nagy veszteségeket, csak a szolidakat... 
|

08-16-2006, 22:50
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Ceglédbercel
Posts: 889
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Massza Rex
Bár nem ebbe a topikba való de bedobom.
Szerintem csak a laki teki a probléma, a többi teljesen jó.
Ha mindenkinek ua méretű a barakkja, temploma, kocsmája, akkor csak az ori felépítése dönt az egyes utakban elért erejéről, illetve kis mértékben a faji és egyéb tekik...(tehát toliban pl 5-10% jobb, stb)
Így ha valakit ki is tekiznek, attól nem pusztul meg azonnal, csak gyengébb lesz egy ideig, ami ráadásul nem is látszik azonnal (pl egy gömbböl) tehát csak az tudja, aki ép lopott.
Máris játszható minden faj rendesen, hisz nem fog a sereg 30-40-50% elmenni naponta kétszer, csak mert egy tolinak volt 5 unalmas perce ránk...
Kaja teki hiányból való éhezés az maradhatna szerintem, hisz kivédhető némi raktárral, piaccal, illetve, hogy több tanyát tartasz a kelleténél...
Leszögezem, hogy nekem tetszik a hód, elfogadom a szabályait, tehát ez van, ezt kell megszokni, de ha több nem tekivédős fajt akarunk(akartok) látni magasabb hekin, akkor lehet, hogy érdemes belepiszkálni a laki tekibe...
Ha meg nincs változás, akkor mindenki döntse el amikor fajt választ, hogy mit vállal be. Én jelenleg maradok óriás, mert nem szeretem a nagy veszteségeket, csak a szolidakat... 
|
Szépen elkanyarodott a beszélgetés, az origi témától, de csak válaszolnék erre. Mégpedig egy kérdéssel, hogy nem lenne-e értelme indítani egy teszt oldalt, ahol pár országgal kipróbálásra kerülne a hódító maximum 10-15% lakáshelyzeti bónusszal? Ne adj isten a többi tekercs hatásfokát se lenne hülyeség csökkenteni. De ha jól emlékszem erről volt is már szó a megbeszélések között...
Az eredeti felvetéshez meg annyit, hogy valóban biztonságosabb, megnyugtatóbb felfedezgetéssel haladni előre. Persze ez még nem lenne akkora hatással az emberre, de a több heti/hónapnyi munka miatt, amit az országra kell fordítani, bizony komolyan meggondolandó minden egyes támadás. Továbbá tény, hogy egyre feljebb haladva egyre kevesebb noob-t találni, és nő a profik aránya. És egy-egy támadásnak remek kis szöviháborúk lesznek az eredményei, amit nem biztos, hogy érdemes megkockáztatni pár hektár miatt. Ugyanakkor 5.-4. szinten még nyugodtan megy az üsd-vágd-nemanyád, az még nem annyira megrázó. És ezekkel a sorokkal nem sok újdonságot írtam le, de egyet értek az előttem írókkal.
|

08-17-2006, 09:20
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Jó a teki így ahogy van. Mihez kezdene a gnóm 50% teki nélkül? Egyik pilllanatról a másikra játszhatatlanná válna egy elég elterjedt faj, ugyanakkor kétségkívül megerősödne a hulla 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 05:16.
 |
|
|
|
|
|
|