Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-15-2006, 14:41
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Van neki értelme. A frissen fellépett orkunkat vagy 4x verték be, pedig lett volna helye elég, csak épp nem tudott íjat venni bele. Még visszaütni se tudott...
24 kör után dzsuva katmorállal elindulni a szinten nem biztos, hogy minden újonc A-s álma
Van valami szabály, amiről nem tudok, és azt mondja, hogy tilos úgy fellépni az A-ba, hogy legyen az országban sereg?!

Ha nem gondolkozik, az az ő baja. Nem a szabályokat kell megváltoztatni azért, mert valaki tök üres országgal szeret játszani.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 08-15-2006, 14:43
Csocsó's Avatar
Csocsó Csocsó is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Szombathely
Posts: 115
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Van valami szabály, amiről nem tudok, és azt mondja, hogy tilos úgy fellépni az A-ba, hogy legyen az országban sereg?!

Ha nem gondolkozik, az az ő baja. Nem a szabályokat kell megváltoztatni azért, mert valaki tök üres országgal szeret játszani.
Nem üres országról beszélek!

A-ban legtöbb ori tanya nélkül rohangál. Egy frissen fellépő ori nem ekkora sereg ellen van kitalálva.
Reply With Quote
  #3  
Old 08-15-2006, 14:44
Csocsó's Avatar
Csocsó Csocsó is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Szombathely
Posts: 115
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by Csocsó View Post
Nem üres országról beszélek!

A-ban legtöbb ori tanya nélkül rohangál. Egy frissen fellépő ori nem ekkora sereg ellen van kitalálva.
Beszél sorry
Reply With Quote
  #4  
Old 08-15-2006, 14:45
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Van valami szabály, amiről nem tudok, és azt mondja, hogy tilos úgy fellépni az A-ba, hogy legyen az országban sereg?!

Ha nem gondolkozik, az az ő baja. Nem a szabályokat kell megváltoztatni azért, mert valaki tök üres országgal szeret játszani.
Ha tök üres orija lett volna, asszem nem 4x verik be. Azért azt ismerd el, hogy A-ban kissé mások a követelmények, és amelyik ori B-ben megállja a helyét, az A-ban simán széteshet... Ő személy szerint korábban gnóm volt, ennek megfelelő létszámú tolival és varival rendelkezett. Ha átépít B-ben, és úgy lép fel, akkor szétverik még ott, így viszont ugyanaz a barakk% lényegesen kevesebb íjat tudott befogadni. Tolija és varija lényegesen több volt, mint orkoknál szokás, de azt meg hagyjuk, mennyire bírt velük visszavágni...
Reply With Quote
  #5  
Old 08-15-2006, 15:54
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Exclamation

Ati ebben valóban nincs igazad, a védelem legyen legalább akkora mint a piachasználat minimum ideje. vagy 7 kör a piac limit is, vagy 24 a védelem is. Pl óriás voltam én is több varival és orkra váltottam A-ban. Azért nem B-ben épültem át, mert még a lépésem napján is próbáltak leszedni a helyemről, amit ha átépülök, tuti nem úsztam volna meg... Így viszont az 1/A-ban kellet 50% barakkról áthúzni 60%< barakkszámra és sereget cserélni... persze nem sikerült, hiszen egységeket nem lehet áthúzni a rakin.... az mentett meg hogy elit+íjas voltam.
Reply With Quote
  #6  
Old 08-15-2006, 20:02
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Okéokéoké
Valmilyen szinten mindenkinek igaza van.
Pl előfordulhat az is, hogy a B-ben bekap pár mészárt és szökni kell.
Szabizni nem akar, mert igéretek + stb, hogy törlésig leszel verve + hiába szabizol úgyis megvárunk blablabla... Szal egyetlen megoldáa az A-ba való fellépés, ha adottak a feltételek.
Nos megtörténhet, hogy nem várja fent senki és nincs olyan szövetség a környéken aki szivesen látná, de az úr/hölgy játszni szeretne, ezért alapít egy szövit. Lassan lejár a védelme, de piac az nix és a előző cstepaté miat kissé zétzilált oriját nem tudja rendbehozni.
Most itt mondhatnák egyesek, hogy miért nem vásárolt az előző szinten?
Mondjuk mert tekije sok volt a piacon, kp + kevés az oriban. Nem tudta eladni a tekit, nem lett pénz az ellenség lovai + körönként a várfalakon fényesítik a patáikat.
Nahpl ilyen is lehet
Reply With Quote
  #7  
Old 08-15-2006, 20:09
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Sőt olyan is lehet, hogy az 5. szinten védelem alól kijöve azonnal leütik.

Azt azért ne feledd, hogy az A-ban megvan az az előnye, hogy ha fellép, és teszemazt menekülve lépett fel, ahogy írtad, akkor szövetségen kívül maradva egy kicsit összeszedje, hogy mit is akar, kikkel akar itt játszani.

Abban egyetértek, hogy ilyne menekülős fellépés után az 1 fős szövetség alapítása nem a legnyerőbb ötlet, no de onnan is bármikor vissza tud jönni, az A lenti régióiban lehet a legjobban megerősödni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #8  
Old 08-15-2006, 20:25
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ha az 5. szinten leütik az szerintem jó
A tapasztalt játékosok tudják, hogy miért ... könnyű anyagi megerősödés, nem kopnak a tekercsek stb. Szóval ott vannak kombinációk.

Viszont, ha valaki heteket + hónapokat szenved, hogy egy csoport csúcsára kerüljön, nem biztos, hogy minden vágya az lenne, hogy a következő csopiban amint kijön a védelem alól megszabadítsák jónéhány hektártól

Most ne szóljatok le, de tudomásom szerint ha valaki SZK, akkor a piackorlátozási ideje sem fogy... de erre nem merek megesküdni, mert nem olvastam + nem is próbáltam. Ezzel azt akarom mondani, hogy gondolkodási ideje van ugyan, de valóban csak semmi egyebet nem tud tenni, csupán gondolkodni illetve egy jószivű klánt keresni, amelyik hajlandó rendbeszedni a szénáját
Reply With Quote
  #9  
Old 08-15-2006, 21:47
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Sőt olyan is lehet, hogy az 5. szinten védelem alól kijöve azonnal leütik.

Azt azért ne feledd, hogy az A-ban megvan az az előnye, hogy ha fellép, és teszemazt menekülve lépett fel, ahogy írtad, akkor szövetségen kívül maradva egy kicsit összeszedje, hogy mit is akar, kikkel akar itt játszani.

Abban egyetértek, hogy ilyne menekülős fellépés után az 1 fős szövetség alapítása nem a legnyerőbb ötlet, no de onnan is bármikor vissza tud jönni, az A lenti régióiban lehet a legjobban megerősödni.

Nekem ez esetleg jó megoldás lehet, meg sok másnak is aki tapasztaltabb A-s-nak számít.
off: félreértés ne essék, két hónapja vagyok A-ban, nem vagyok tapasztalt off

Aki újoncként lép fel, annak utolsó gondolata lesz, hogy eleve szk kezdjen, és szép lassan felkészüljön önmaga megvédésére. Ami azt illeti, mikor felléptem, én se voltam egészen tisztában az szk-s szabályokkal... Másrászt meg még tapasztaltnak is ügyeskedni kell rendesen, hogy be tudja magát védeni.
Hacsak nem elf orival lépsz fel B-ben szinte lehetetlen átépíteni az A-s követelményeknek megfelelően, ráadásul A-ban az egész építés lényegesen olcsóbb
Reply With Quote
  #10  
Old 08-16-2006, 12:39
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Talking

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Sőt olyan is lehet, hogy az 5. szinten védelem alól kijöve azonnal leütik.

Azt azért ne feledd, hogy az A-ban megvan az az előnye, hogy ha fellép, és teszemazt menekülve lépett fel, ahogy írtad, akkor szövetségen kívül maradva egy kicsit összeszedje, hogy mit is akar, kikkel akar itt játszani.

Abban egyetértek, hogy ilyne menekülős fellépés után az 1 fős szövetség alapítása nem a legnyerőbb ötlet, no de onnan is bármikor vissza tud jönni, az A lenti régióiban lehet a legjobban megerősödni.
Ati, igen 5. szinten 72, de 144 kör se elég hogy telerakjad az orid, de ott nem is buksz 5-600 hektárt...

egy kérdés: az első 24 körben nem piacozhatsz nem?

SZK alatt nem telik a kör.... tehát akkor 24 körig ha megveszel se piacozhatsz, márpedig hiába tudod mit akarsz, B-ben nem épülhetsz át A-ban meg hiába teszed, nem tudod megvenni a sereged. Ráadásul hiába voltál B-ben 50% feltti barakkarányú hadi, A-ban ennyivel is simán kiröhögnek...
7 kör alatt át se épülsz ráadásul... én azt támogatnám hogy 12 kör védelem, hogy fel tudjon készülni A-ra és a többi is megnézhesse utána hogy mit hozott ki valamint a 12 kör után piacolhasson is, mert egységek mindenképp kellenek.


amúgy aki felmenekül, az mindenképp valamilyen szinten vagy készületlen a lépésre, vagy eleve nem volt elég erős ott ahonnét lépett, az ilyet szinte mindig elkapják fentebb is, hacsak nem az előre eltervezett lépés előtti percekben támadják meg... (velem is volt ilyen, hogy szintlépésre készültem minden rendben volt, csak várni akartam délutánig hogy az egész szövi egyszerre lépjen, és előtte távoloztam, aztán láttam hogy jön felém sereg... felléptem előle, a többiek meg 4 órával később jöttek, de ez azt hiszem nem az az eset volt amikor igazán menekülés lett volna a szintlépés )

Last edited by Senki; 08-16-2006 at 12:41..
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szintlépés előtti fajváltás. Mland Segítség 37 03-16-2007 18:42


All times are GMT +1. The time now is 11:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu