Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #161  
Old 02-14-2011, 13:19
Merengő Merengő is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Komárom
Posts: 1,545
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Zoli View Post
Ugyan már, ezt Te se gondolod komolyan
Napi 48% készüli plusz csak akkor jelentkezik, ha 24 órában távolt csinál.
Az emberek szokása az alvás, tehát ennyi készüliről nem lehet beszélni. Egyrészt.
Másrészt egy ork, ha már ennyire ráálltál érvelés terén, nem arról híres, hogy szárazvihart rakosgat az ellenfelére, így ez is röhejes.
Részemről téma lezárva, mert semmi értelme Veled vitatkozni, nem szeretem a demagógiát.
ha ilyen és ehhez hasonló értelmes (értelmetlen) hozzászólásaid vannak amit csak azért írsz hogy vitába szállshass 0 alappal és rálátással a témához, jobb is ha lezárod szerintem.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #162  
Old 02-14-2011, 13:59
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Kérek mindenkit, hogy az előbb elhangzottak fényében is mindenki gondolja át ezt a javaslatot, és ennek fényében fejtse ki a véleményét.

Komoly esély van rá, hogy ez a módosítás felborítja az eddig kialakult egyensúlyokat!
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #163  
Old 02-14-2011, 15:38
Dew's Avatar
Dew Dew is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Budapest
Posts: 556
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ha az MF ork varázslatát könnyítjük, akkor az kihatással van a szövetséges ork varázslatára is!!! Ezt senki ne felejtse el!!! És ez már nem az MF-ek erősítéséről szól, hanem az orkok és gnónok erősítéséről, szövetségi státusztól függetlenül! Biztos erősíteni kell ezt a két fajt?
Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem ugyanannyi lenne. Ha eltöröljük a távolbalátásra adott maluszt ezeknél a fajoknál, akkor a 10 fős klánban is el kell törölni.
Az elején még volt olyan opció, hogy csak az MF státuszuk számított.... és nem lett volna kihatással a 10 tagos klán távolozására.... Nem tudom ez hogy jutott eszedbe...

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Szerintem országonként 1%, de max a mostani 3%.

Így egy "szövis" egyedülálló országnak is csak 1% lenne, mivel csak egyetlen ország felé menő seregeket kell felmérni.

Egy "félszövinek", ahol ketten vannak, 2% lenne, osszák fel egymás között. Itt nem egy ország felé menő seregeket kell a varázslóknak megkeresni, hanem 2 ország felé menőket, logikus hát a többletkészültség.
Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Igen, főleg az A miatt gondoltam, így ott az egyfős, kétfős klánok is élvezhetnék az előnyeit.

És akár a faji előnyöket még ebből le is lehet vonni, hogy a 2%-ból 1% legyen, és akkor a faji előnyöket se bolygattuk meg vele.
Reply With Quote
  #164  
Old 02-14-2011, 15:46
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dew View Post
Az elején még volt olyan opció, hogy csak az MF státuszuk számított.... és nem lett volna kihatással a 10 tagos klán távolozására....
Ha az adott fajok távolbalátásra vonatkozó maluszát eltöröljük, akkor az eltörlésre kerül függetlenül attól, hogy egyedül játszik, vagy 10 fős szövetségben.

A javaslat arról szól, hogy adjunk az MF-eknek 2% kedvezményt a távolbalátásra. Közbeeső lépcsőként igen kényelmes a 2 fős szövetségeknek megadni a közbeeső 1%-os kedvezményt.

Az MF-eknek nyújtott 2% kedvezmény, és a fajok maluszának megváltoztatása (szövetségi státusztól függetlenül) két különböző dolog. Lehet őket egyszerre beszélni most, de én ez utóbbinak nem látom szükségességét -- sőt, kifejezetten romboló hatásúnak érzem.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #165  
Old 02-14-2011, 15:52
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Szerintem annyira egyszerű ez az egész kérdés. MF országok apró segítése: minden mf, vagy 1fős klán a távolbalátásra 2% kedvezményt kap. Ha eddig 3% volt, akkor legyen 1, ha 4% volt, akkor 2.

Nem tudom, hogy miért rossz az, ha innentől a szerencsétlen mf gnóm vagy ork nem 4%-ért, hanem 2%-ért csinálhatja...

Vagy akkor hagyjuk a fenébe az egészet, és ne kapjanak kedvezményt. Egy gyenge csoportban eddig is simán el lehetett lenni mf orkkal, mf gnómmal meg a B topjában is lehet találkozni. Ha eddig is ment, akkor ezek után lesz valami problémájuk?

Orkkal ez után sem éri meg mf-ként, gnómnak meg ez is könnyítés. Ha eddig megoldották, az a plusz 1% sem fogja azt eredményezni, hogy így eltűnnek a játékból.

A nem full szövetségeseket bele se venném. Ha vállalták azt, hogy nem teljes szövetséggel játszanak, ami rosszabb, mint az mf, akkor érjék be vele.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to vityu For This Useful Post:
  #166  
Old 02-14-2011, 15:55
Dew's Avatar
Dew Dew is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Budapest
Posts: 556
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

mf gnóm vagyok, kialakul egy kisebb harc egy szövetséggel.

4 gömb = 4x3 = 12%
térkapu nyitás = 7%
vérszomj = 6%
távol kör elején, seregküldés előtt = 2x4 = 8%

összesen = 33%
1 környi fogyasztás és még nem rakott fel védő varázslatokat, nem ártózott, nem nézett esetleg országra ható varázslatokat.

ez az 1%os távollal lenne 27%, ami szintén nem kevés.


Egy óriásnak ugyanez
4 gömb = 8%
térkapu nem kell = 0%
vérszomj = 5%
távol 2x = 2x3 = 6%

18%!! 1%os távollal 15%!
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Dew For This Useful Post:
  #167  
Old 02-14-2011, 15:57
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dew View Post
mf gnóm vagyok, kialakul egy kisebb harc egy szövetséggel.

4 gömb = 4x3 = 12%
térkapu nyitás = 7%
vérszomj = 6%
távol kör elején, seregküldés előtt = 2x4 = 8%

összesen = 33%
1 környi fogyasztás és még nem rakott fel védő varázslatokat, nem ártózott, nem nézett esetleg országra ható varázslatokat.

ez az 1%os távollal lenne 27%, ami szintén nem kevés.


Egy óriásnak ugyanez
4 gömb = 8%
térkapu nem kell = 0%
vérszomj = 5%
távol 2x = 2x3 = 6%

18%!! 1%os távollal 15%!
A gnómnak faji sajátossága, hogy minden varázslat több készültségbe kerül.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #168  
Old 02-14-2011, 16:00
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Dew View Post
mf gnóm vagyok, kialakul egy kisebb harc egy szövetséggel.

4 gömb = 4x3 = 12%
térkapu nyitás = 7%
vérszomj = 6%
távol kör elején, seregküldés előtt = 2x4 = 8%

összesen = 33%
1 környi fogyasztás és még nem rakott fel védő varázslatokat, nem ártózott, nem nézett esetleg országra ható varázslatokat.

ez az 1%os távollal lenne 27%, ami szintén nem kevés.


Egy óriásnak ugyanez
4 gömb = 8%
térkapu nem kell = 0%
vérszomj = 5%
távol 2x = 2x3 = 6%

18%!! 1%os távollal 15%!
Bizony, és mivel ez egy stratégiai játék, el kell döntsd, hogy ha akarsz készültséget, akkor melyik varázslatot hagy ki. Eddig is meg volt a gnóm így is, ezután is meg lesz. Eddig is legyűrte egy közepes szövetség, ezután is le fogja. NEM szabad elvenni a maluszokat a varázslatra. Így sem gyenge sem a gnóm, sem az ork. Gyanítom, hogy azért kapták meg, hogy a játék egyensúlya meg legyen.
Ha megkapják a malusz eltörlést, akkor a törpének szeretném, ha el lenne véve ugyanez a tolvajokra, a félelfnek a seregre.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to vityu For This Useful Post:
  #169  
Old 02-14-2011, 16:00
Merengő Merengő is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Location: Komárom
Posts: 1,545
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Dew View Post
mf gnóm vagyok, kialakul egy kisebb harc egy szövetséggel.

4 gömb = 4x3 = 12%
térkapu nyitás = 7%
vérszomj = 6%
távol kör elején, seregküldés előtt = 2x4 = 8%

összesen = 33%
1 környi fogyasztás és még nem rakott fel védő varázslatokat, nem ártózott, nem nézett esetleg országra ható varázslatokat.

ez az 1%os távollal lenne 27%, ami szintén nem kevés.


Egy óriásnak ugyanez
4 gömb = 8%
térkapu nem kell = 0%
vérszomj = 5%
távol 2x = 2x3 = 6%

18%!! 1%os távollal 15%!
a gnómnak meg lehet 55% haditekije az óriásnak meg csak 35%.
na bumm ebben a gnóm nyert.. ezen is változtatnál?
Reply With Quote
  #170  
Old 02-14-2011, 16:01
Dew's Avatar
Dew Dew is offline
Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Budapest
Posts: 556
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Dew View Post
mf gnóm vagyok, kialakul egy kisebb harc egy szövetséggel.

4 gömb = 4x3 = 12%
térkapu nyitás = 7%
vérszomj = 6%
távol kör elején, seregküldés előtt = 2x4 = 8%

összesen = 33%
1 környi fogyasztás és még nem rakott fel védő varázslatokat, nem ártózott, nem nézett esetleg országra ható varázslatokat.

ez az 1%os távollal lenne 27%, ami szintén nem kevés.


Egy óriásnak ugyanez
4 gömb = 8%
térkapu nem kell = 0%
vérszomj = 5%
távol 2x = 2x3 = 6%

18%!! 1%os távollal 15%!
de hogy ne az óriással hasonlítsam, ami ténleg a legjobb itt van törpére is:

4 gömb = 8%
térkapu nem kell = 6%
vérszomj = 5%
távol 2x = 2x3 = 6%

25%. 1%os távollal: 21%. még mindig jóval kevesebb, mint a maluszos fajok
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1/A klánvezér szerep erősítése Ati Megbeszélések 340 09-21-2010 08:33
Szemelyisegek erositese. SATU Elvetett javaslatok 0 12-07-2006 15:16
Üzenetküldés apró könnyítése Artúr Elvetett javaslatok 23 09-11-2006 05:54
Élőhalott faj erősítése. Rém Elvetett javaslatok 10 07-30-2006 08:29
Szövik erősítése Tyborrex Elvetett javaslatok 4 04-19-2006 20:14


All times are GMT +1. The time now is 00:07.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu