Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-14-2011, 10:49
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Latod, direkt igy nezed. Valoban, ezentul konnyebb lesz nekik, mint eddig. _Ellenben_ az osszes tobbi fajnak ezen a kettol kivul _sokkal_ konnyebb lesz.

Azt probalom mar magyarazni 3-4 hsz ota, hogy az eredetileg bevezetett faji malusz emiatt a konnyites miatt 100%-os hatasfoku lesz a tavolra. Ertheto ez az allaspont, kell-e meg magyaraznom, vagy el tudod fogadni, hogy ez is egy nezopont?
A malusszal nem rendelkezőknek 1%-kal lesz könnyebb.

Körönként 5%-os renegerálódással számolva, ha minden körben távolt néz, akkor 3%-a marad, szemben mások 4%-ával.

Amíg Te 100%-os maluszról írsz, addig én azt látom, hogy eddig körönként 1%-a maradt a többi varázslatra, most körönként 3%-a marad.

Elfogadom, hogy sokkal jobb lenne neki, ha 4% maradna. De miért? Azért, mert másnak is annyi marad? Az embernek is nagyon jó lenne az 50% tekercsbónusz mindenből, mert van más faj, ami ennyit kap. Mégse adunk neki annyit, mert a faji sajátossága ezt nem teszi lehetővé.

Már-már hajlottam volna az 1% fele (bár nem győztetek meg), de az utóbbi néhány indoklás számomra nagyon nyakatekert, és csak visszatántorított az eredeti álláspontomhoz.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 02-14-2011, 11:02
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A malusszal nem rendelkezőknek 1%-kal lesz könnyebb.

Körönként 5%-os renegerálódással számolva, ha minden körben távolt néz, akkor 3%-a marad, szemben mások 4%-ával.

Amíg Te 100%-os maluszról írsz, addig én azt látom, hogy eddig körönként 1%-a maradt a többi varázslatra, most körönként 3%-a marad.

Elfogadom, hogy sokkal jobb lenne neki, ha 4% maradna. De miért? Azért, mert másnak is annyi marad? Az embernek is nagyon jó lenne az 50% tekercsbónusz mindenből, mert van más faj, ami ennyit kap. Mégse adunk neki annyit, mert a faji sajátossága ezt nem teszi lehetővé.

Már-már hajlottam volna az 1% fele (bár nem győztetek meg), de az utóbbi néhány indoklás számomra nagyon nyakatekert, és csak visszatántorított az eredeti álláspontomhoz.
Szerintem az enyemben semmi nyakatekertseg nincs. Egyszeruen az eredeti malusz ezutan a konnyites utan olomsullyal nehezedik a ket faj tavolbalatas varazslatara.

(Ha szamolgatsz, szamold bele azt is legyszives, hogy egy harcban mondjuk felteszi a verszomjat, kaput nyit, felteszi epp a vedelmet es a pajzsot mondjuk (akkor most a fajirol, esetleg regeneralodasrol ne is almodjunk) - hopp, maris 4%-al tobb ugrott mint a masiknak, de jo lenne ha legalabb a tavolban nem lenne duplaannyi a keszultsegcsokkenes....)

Ne mondd, hogy ez nyakatekert, esetleg bonyolult, vagy nem valos szituacio.

Nyilvan a harcos mfeknek lenne ez segitseg, nem a termelos/fedezgetosoknek, azoknak tokmindegy.
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #3  
Old 02-14-2011, 11:12
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
(Ha szamolgatsz, szamold bele azt is legyszives, hogy egy harcban mondjuk felteszi a verszomjat, kaput nyit, felteszi epp a vedelmet es a pajzsot mondjuk (akkor most a fajirol, esetleg regeneralodasrol ne is almodjunk) - hopp, maris 4%-al tobb ugrott mint a masiknak, de jo lenne ha legalabb a tavolban nem lenne duplaannyi a keszultsegcsokkenes....)
4%-kal több ugrott. Ez a faji sajátossága. Ennek tudatában választotta azt a fajt. Mert a faj előnyei szerinte ezt ellensúlyozzák.

Milyen racionális oka van annak, hogy PONT ERRE a varázslatra kapjon extra könnyítést? Miért ne kapjon az ork a vérszomjra, amikor az kell neki, hiszen ő használja a legtöbbet? Miért ne kapjon az mf a kapunyitásra, hiszen neki kell az összes kaput megnyitni, nincsenek szövik, akik helyette nyitnak (bár ez egy másik téma, hogy az mf-ek erősítése pontban miért pont ezt az egy varázslatot pécéztük ki, de érthető, hogy ez valamilyen szinten a védelmét szolgálja, míg a többi haosnló jellegű varázslat mind ártó, amit nem feltétlenül muszáj cisnálnia).
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #4  
Old 02-14-2011, 11:19
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
4%-kal több ugrott. Ez a faji sajátossága. Ennek tudatában választotta azt a fajt. Mert a faj előnyei szerinte ezt ellensúlyozzák.

Milyen racionális oka van annak, hogy PONT ERRE a varázslatra kapjon extra könnyítést? Miért ne kapjon az ork a vérszomjra, amikor az kell neki, hiszen ő használja a legtöbbet? Miért ne kapjon az mf a kapunyitásra, hiszen neki kell az összes kaput megnyitni, nincsenek szövik, akik helyette nyitnak (bár ez egy másik téma, hogy az mf-ek erősítése pontban miért pont ezt az egy varázslatot pécéztük ki, de érthető, hogy ez valamilyen szinten a védelmét szolgálja, míg a többi haosnló jellegű varázslat mind ártó, amit nem feltétlenül muszáj cisnálnia).
Azert, mert ezt a varazslatot hasznalja (jo esetben) a legtobbet egy mf, es (szerintem) olyan apro konnyites, ami nem boritja fel a jatek menetet semmilyen ertelemben. Ha nagyon aktiv, hasznaljon kapunyitast mondjuk napi 2x, verszomjat mondjuk napi 4x, es tavolt mondjuk napi 20x.

Valamint az utolso mondatod utolso reszet is irhatnam be ujra.

Bevallom, en is szeretnek latni egy okot, amiert 2% kellene nekik, azon kivul, hogy "ez a faji hatranya punktum")
__________________
Remedy
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1/A klánvezér szerep erősítése Ati Megbeszélések 340 09-21-2010 08:33
Szemelyisegek erositese. SATU Elvetett javaslatok 0 12-07-2006 15:16
Üzenetküldés apró könnyítése Artúr Elvetett javaslatok 23 09-11-2006 05:54
Élőhalott faj erősítése. Rém Elvetett javaslatok 10 07-30-2006 08:29
Szövik erősítése Tyborrex Elvetett javaslatok 4 04-19-2006 20:14


All times are GMT +1. The time now is 12:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu