Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #15  
Old 09-20-2010, 16:44
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Ez az üzenet kifejezetten NEM TETSZETT a következő fórumozóknak:
LiverPool
Mi a létjogosultsága egy stratégiai játékban a menekülésnek? Persze, menekülni lehet bármelyik csoportban, szabadságra, lefelé, felfelé, fellépéssel, újrával...

De ez A. A menekülők nagytöbbsége menekülhet le 5-ös csoportba... Menjen is, ha nem való A-ba.

Ha én és a klánom napokat, akár heteket tervezünk egy klántámadást, akkor miért tehető az egész ütést tönkre azzal, hogy max 9 gomb megnyomásával nagyságrendekkel lecsökkenthető a foglalás mértéke? Ráadásul le sem reagálható. Nincs az a módszer, amivel tehetsz ellene, még csak annyi sem, hogy te is kidobálod a tagokat, hogy akkor legalább 1-1-ben üss egy normálisat...

Miért megoldás az, hogy olyan időpontot kell keresni, vagy el kell hívni randevúra Fortunát ahhoz, hogy ne szúrjon ki az ellen egy ráállást, és ne tudjon az ellen minden tagot kidobni 1%-nyi földleadásért...

Miért csak a támadó klánnak kell felkészülni valamire? Miért nem lehet minden klánnak benn tartani azt a minimális egységet, amivel esetleg védhető, vagy szembe támadható egy másik klán?

Miért okoz problémát az, hogy egy passzív klánnál esznek benn az egységek? Mire akarnak pénzt raktározni? Az ácsorgásra? Ja, nem a fokozásra, hogy egyéniben se legyen könnyű 1 hektárt ütni rajtuk...

A játéknak ezt a kiskapuját be kellene végre zárni, mert félelmetes, hogy egy nagy, aktív, hadis klán mostanában jobban fél attól, hogy kidobálják a tagokat, mint hogy pattannak...

Ez nem hiszem, hogy a klántámadások gyakoriságát idézné elő...
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to vityu For This Useful Post:
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 05:39.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu