Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Szerinted? (ötletek a nyitó írásban)
1. ötlet 14 16.47%
2. ötlet 8 9.41%
3. ötlet 27 31.76%
4. ötlet 3 3.53%
5. ötlet 4 4.71%
Más ötlet (írd le) 13 15.29%
Maradjon így, ahogy most van 16 18.82%
Voters: 85. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 08-18-2010, 13:06
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 23%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Aki nem szereti az 1A-t az ne jatszon fenn de ne is akarjon plusz szemeket!
A játék EGYIK lehetséges célja az 1/A-ban legjobbnak lenni.

A játék egy MÁSIK lehetséges célja minél több személyiség összeszedése.

A kettő együtt nagyon ritkán találkozik.

Felmerült problémaként, hogy micsoda elf mocsár alakult ki, amivel nem lehet kezdeni semmit. Itt egy megoldás, ami ezen (is) segít.

Felmerült problémaként, hogy a felfedezgető elfek miatt egyre feljebb megy a top30% határa. Itt egy megoldás, ami ezen (is) segít.

Felmerült problémaként, hogy sokan csak tamagocsiznak az A-ban, hogy más országukkal foroghassanak, és ez milyen rossz hatással van az A-ra is, és nekik is milyen rossz. Itt egy megoldás, ami ezen (is) segít.

Felmerült problémaként, hogy sokan eleve úgy kezdenek neki az A-nak, hogy betonelf, és ki se próbálják, hogy milyen ott igazából játszani, mert féltik a nehezen megszerezhető földet, ami kell a forduláshoz, vagy a másik országuk fordulásához. Itt egy megoldás, ami ezen (is) segít.

Felmerült problémaként, hogy a nagy klánból kis klánba kiválás, majd visszalépés problémás a leadandó föld miatt. Közvetve -- egyre több aktív klánnak esélyt adva a top30%-ra, ezáltal a leadandó földre kedvezményt kapva -- itt egy megoldás, ami ezen (is) segít.

Felmerült problémaként, hogy bármilyen könnyítés "ront" az eddigi személyiségek értékén. Úgy érzem, hogy ezzel a megoldással ez ki van küszöbölve, hiszen a könnyítésért cserébe máshol kell játszani, semmivel se szerzi meg előbb a plusz személyiséget senki. Az egyetlen változás, hogy közben szórakozik, nem csak tamagocsizik.

Mik az ellenérvek?
__________________
Hódító * Queosia

Last edited by Ati; 08-18-2010 at 13:08..
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Anarchba való fordulás megváltoztatása! Stoky(Gárdi) NEXUS Megvalósult javaslatok 309 11-24-2012 18:30
A felfedezés könnyítése. Serg Megbeszélések 29 03-01-2010 16:07
Román 1/A könnyítése ErdelyMagyaria Általános beszélgetés Hódítós témákban 26 12-07-2007 11:33
Román 1/A könnyítése Robin Általános beszélgetés Hódítós témákban 7 07-25-2007 18:16
2B-ből való fordulás Milán™ Elvetett javaslatok 1 05-16-2006 16:12


All times are GMT +1. The time now is 02:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu