Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 07-24-2006, 22:29
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Sziasztok

Megjegyezném, hogy a távolbalátás sem teljesen pontos adatot közöl
Ebben is benne van egy kis diferencia a sikeres/sikertelen védekezést/támadást illetően.
Pl az 5. szinten támadtak kereken 300pacival a távolbalátás + 400at mutatott.
Nah ez azért elég nagy külömbség, ha a "kis" országokat vesszük figyelembe.
Természetesen magasabb szinteken ez a külömbség elenyésző
Mondjuk a védőérték kiszámításánál ezt a tényezőt is figyelembe kell venni
Sponsored Links
  #2  
Old 07-25-2006, 10:37
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Cece
Sziasztok

Megjegyezném, hogy a távolbalátás sem teljesen pontos adatot közöl
Ebben is benne van egy kis diferencia a sikeres/sikertelen védekezést/támadást illetően.
Pl az 5. szinten támadtak kereken 300pacival a távolbalátás + 400at mutatott.
Nah ez azért elég nagy külömbség, ha a "kis" országokat vesszük figyelembe.
Természetesen magasabb szinteken ez a külömbség elenyésző
Mondjuk a védőérték kiszámításánál ezt a tényezőt is figyelembe kell venni
Távolbalátás: A varázslat segítségével megtudhatod, hogy közelednek-e országod felé támadó seregek, és ha igen, milyen sereg, és mennyi idõ múlva éri el országodat. Minél távolabb van a támadó sereg, annál pontatlanabb a becsült eredmény. (15 kör felett megtudhatod, hogy közeledik-e Feléd sereg, és ha igen, ki küdte, 10-15 kör távolságból 1000-es pontossággal megtudhatod a sereg nagyságát, 10 körnél közelebbrõl pedig 100-as pontossággal tudhatod meg, hogy mekkora támadó seregre kell szamíts.)
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #3  
Old 07-25-2006, 10:52
Cece Cece is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Vajdaság
Posts: 855
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Távolbalátás: A varázslat segítségével megtudhatod, hogy közelednek-e országod felé támadó seregek, és ha igen, milyen sereg, és mennyi idõ múlva éri el országodat. Minél távolabb van a támadó sereg, annál pontatlanabb a becsült eredmény. (15 kör felett megtudhatod, hogy közeledik-e Feléd sereg, és ha igen, ki küdte, 10-15 kör távolságból 1000-es pontossággal megtudhatod a sereg nagyságát, 10 körnél közelebbrõl pedig 100-as pontossággal tudhatod meg, hogy mekkora támadó seregre kell szamíts.)

Ööö... a súgót szándékosan nem idéztem, mivel a védőerő kiszámításának problémája álltalában kezdő játékosoknál jelentkezik akik nem igazán olvassák el amit el kell olvasni.
Ezért inkább beírtam egy kevésbé nyers szöveget és ha valaki kiváncsi a pontos részletekre olvassa el a súgóban
Álltalában a távolbalátást mindenki próbálja lehetőségeihez mérten a körváltás előttre korlátozni, úgy, hogy maradjon ideje az esetleges reakcíóra. Kapkodás, segítség (ha van honnan), piac (ha van miből) ... nem bizos, hogy mindenkinek az az első gondolata, hogy ha 300pacit lát jönni az valójában 400 is lehet
Azért köszi az emlékeztetőt Régen olvastam, de azért még emlékeztem rá
  #4  
Old 07-25-2006, 19:15
TM Laci TM Laci is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 163
Activity: 0%
Longevity: 99%
Smile

nem tudom lehet e ide beirni honapcimeket, de ha már ennyi számolos progiról tudtok (ami nem excel-es) akkor irjátok már lécci ide a honlapcimeket, vagy 297895 -be a honlapcimekkel üzit

TM
  #5  
Old 08-19-2006, 16:44
Markal Markal is offline
Banned
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 25
Activity: 0%
Longevity: 97%
Unhappy

Azt nem mondjátok komojan hogy ha a katonai morál 100% akkor szorozhatom be a védőerőt 1-el
  #6  
Old 08-19-2006, 19:04
TM Laci TM Laci is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 163
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Markal View Post
Azt nem mondjátok komojan hogy ha a katonai morál 100% akkor szorozhatom be a védőerőt 1-el
De igen
Ha kevesebb, akkor 0 egész és tizedes meg századosokkal...
  #7  
Old 08-22-2006, 15:06
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Markal View Post
Azt nem mondjátok komojan hogy ha a katonai morál 100% akkor szorozhatom be a védőerőt 1-el
Ez a kérdés csak vicc volt, ugye?
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 08-22-2006, 15:28
exair exair is offline
Member
 
Join Date: Aug 2006
Location: Ecser
Posts: 219
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

vegulis beszorozhatja 100al is, az eredmeny ugyanaz lesz :P
  #9  
Old 08-22-2006, 17:20
Milán™
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Markal View Post
Azt nem mondjátok komojan hogy ha a katonai morál 100% akkor szorozhatom be a védőerőt 1-el
ehhh
Ha a katonai morál 100% akkor azt értelemszerűen ki kell hagyni mert felesleges lenne 1-el megszorozni hiszen mivel ugyannnyi lenne.
Ha a katonai morál 99% akkor meg kell szorozni 0.99-el mivel az rontja az eredményt a 100-hoz képest, de ha 100 akkor az kuhullik mert az nem változtatja az eredményt.A katonai morál tulajdonképpen nem javítja hanem rontja az eredményt kivéve ha 100 mert akkor az egy alap nem rontja de nem is javítja.
remélem érthetően fogalmaztam
  #10  
Old 08-23-2006, 09:15
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Mondom én egyszerűbben: a 100% az egész, ami alatta van, az kevesebb (hátha más is bölcsész, mint én, és csak így érti )
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 11:50.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu