Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Szerinted? (ötletek a nyitó írásban)
1. ötlet 14 16.47%
2. ötlet 8 9.41%
3. ötlet 27 31.76%
4. ötlet 3 3.53%
5. ötlet 4 4.71%
Más ötlet (írd le) 13 15.29%
Maradjon így, ahogy most van 16 18.82%
Voters: 85. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-19-2010, 11:26
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Problémának látom, hogy olyanok szenvednek a jelenlegi helyzettől, akik nem képesek átlátni a magasabb hektáron lévő dolgokat, így nem képesek ésszerű javaslattal előállni, és ezzel a saját helyzetüket nehezítik meg.

Ez alatt azt értem, hogy ez a kötelező 1000 kör SZK nem csak azért rossz, mert földet kell majd leadnom a visszalépéskor, leperegnek a topköreim, stb, hanem egész egyszerűen azért, mert az országom addig nem látja el a klánban a szerepét: nem termel, nem adja a pontértéket, ami alapján magasabban van a klán, nincs ott védeni a klántárs hátsóját, nincs ott éplistázni, stb-stb. Ráadásul egy nagy, 10 fős klánban kb. 8-an játszanak alsóbb szinteken, ez legjobb esetben egyszerre 2, de valószínűbb, hogy egyszerre 3 országot jelent, akik egyszerre lesznek fagyasztva és kis orikkal kell próbálkozniuk.
A legtöbb nagy klán úgy van felépítve, hogy ezekre az országokra szükség van, nem engedhetik meg maguknak, hogy 2k körönként (ha két forgó országról van szó) 1k körre nélkülözzék őket.

A probléma egyik gyökere, hogy A-ban olyanok is vannak, akik minél nagyobb országot szeretnének, és olyanok is, akik a lefordulásért játszanak, a másik gyökere pedig, hogy egyszerűbb a top határán elffel fedezgetve a lenti orival forogva személyiséget szerezni, mint feljönni A-ba és hadis országgal harcolgatva elérni az egyre irreálisabban magasan lévő top határát.

Szerintem Xeper javaslatát finomítva lehetne megoldani az elsőt (pl. 8k vagy 10k topkörnél meghúzni a határt), és az 1/A-ban szükséges top% lejjebb szállításával a másodikat.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Anarchba való fordulás megváltoztatása! Stoky(Gárdi) NEXUS Megvalósult javaslatok 309 11-24-2012 18:30
A felfedezés könnyítése. Serg Megbeszélések 29 03-01-2010 16:07
Román 1/A könnyítése ErdelyMagyaria Általános beszélgetés Hódítós témákban 26 12-07-2007 11:33
Román 1/A könnyítése Robin Általános beszélgetés Hódítós témákban 7 07-25-2007 18:16
2B-ből való fordulás Milán™ Elvetett javaslatok 1 05-16-2006 16:12


All times are GMT +1. The time now is 12:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu