Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Taktikai elemnek tartod, ha ütsz de 0 hekit foglalsz mert az ellenfeled elfokoz?
Igen, mert jó buli látni, hogy ha sok egységet halmozok föl, beverhetetlen vagyok. 2 3.64%
Igen,reális egy stratégiai játékban, hogy az emberek létszáma határozza meg a földfoglalást. 1 1.82%
Igen, én is ezt csinálom ha megtámadnak. 0 0%
Igen, mert ha a termelő orimhoz odafokoz egy hadi ország, másképp nem tudom megvédeni magam. 0 0%
Igen, ha van odafokozás, legyen elfokozás is, ezt tartom igazságosnak. 27 49.09%
Nem, mert kizárólag a pénztől függ, semmi köze a játékhoz. 6 10.91%
Nem, mert, ez még a lehetőségét is elveszi, hogy földet foglaljak 1M ponton. 1 1.82%
Nem, mert értelmetlenné teszi a játékot. 9 16.36%
Nem mert a stratégiai játékból , kereskedelmi játékot csinál. 4 7.27%
Nem tudom miről van szó... 5 9.09%
Voters: 55. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-27-2010, 01:46
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by NewJackCity View Post
a gunéké termel eleget az egész csopinak
akkor nemtom kutty mi lenne a jo megoldas
amugy a terminátorzombik ugyis elintéznek mindenkit fajra felépitésre lévő tekintet nélkul DD
(az tuti)
Éppen ezen agyalunk már több mint 1 éve eddig a legjobb megoldásnak xepi ötlete tűnik, annyival kiegészítve,hogy ott is hektárnak az előző körváltás elejit nézze a képlet, és akkor a szembemenetelre kísérésre, pontosan ugyanannyi a malusz mint a támadónak, a távoli ráállás elöl, pedig minimális fokozással is ellehet kerülni a veszteséget,(de fenthagyja az utána fokozás lehetőségét is) ez az ötlet csökkentené a különbséget az átlagos és az übergazdag klánok között,leglábbis a ráforditandó anyagiak miatt. ugyanakkor a közelről indult támadás esetén kényszeritené az orikat a tényleges játékra.ugye a 2probléma gyökere ugyanaz csak 2 külön okozattal. csak egységesen lehet hozzányúlni, mert különben fatálisan rossz irányba megy el a dolog.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 01-27-2010 at 01:48..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 01-27-2010, 08:42
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
(az tuti)
Éppen ezen agyalunk már több mint 1 éve eddig a legjobb megoldásnak xepi ötlete tűnik, annyival kiegészítve,hogy ott is hektárnak az előző körváltás elejit nézze a képlet, és akkor a szembemenetelre kísérésre, pontosan ugyanannyi a malusz mint a támadónak, a távoli ráállás elöl, pedig minimális fokozással is ellehet kerülni a veszteséget,(de fenthagyja az utána fokozás lehetőségét is) ez az ötlet csökkentené a különbséget az átlagos és az übergazdag klánok között,leglábbis a ráforditandó anyagiak miatt. ugyanakkor a közelről indult támadás esetén kényszeritené az orikat a tényleges játékra.ugye a 2probléma gyökere ugyanaz csak 2 külön okozattal. csak egységesen lehet hozzányúlni, mert különben fatálisan rossz irányba megy el a dolog.
Xepi ötlete sajnos megvédte volna a B tetején lévő Batu-Tibu féle extrém termelőket (300 barakk 0 torony 40-50% ház+egyéb termelők) is egy fokozásos támadástól, mert a relatív hekikülönbség 3600 vs 2900 elég nagy.

Szerintem ha komplexen nézzük ezt a dolgot akkor még mindíg a jelenlegi rendszer okozza a legkisebb neházságet.
Próbáljátok úgy nézni a dolgot, hogy ha valaki elfokoz azzal csak időt nyer, mert pár kör múlva ha visszaesett ujra meg lehet támadni, és már gyengébb katmorálja lesz, kevesebb Katonapiaca, Kevesebb eltivornyázható tartalék a klánban.

Ha meg fokoz a célpont 120K-ra, akkor ha mész felé 4 sereggel és utánafokozol 50K-t akkor a következő dolog történik
(Természetesen feltételezve, hogy a 4 sereg befér)

Az első sereg megcsapja alulról 70K ról. Foglalás 30%

Következmény a célpont jön lefelé, a támadó megy felfelé.
Azonos klánlétszámnál a foglalás 7% 7*0,3= 2,1% lesz az első ütés

Legyen a 2 ország eredetileg a hektáruk alaján 0,5 millió pontos az egyszerűség kedvéért. foglalás 10,500pont (a ledőlt épületek miatt a védekező lejjebb jön 10,500 pontot a támadó fentebb megy kb 9,500 pontot

Távolság az 1. sereg beütése után 70,000-10,500-9,500=50,000 pont.

A második sereg megcsapja alulról 50Król. Foglalás 50%

Következmény a célpont jön lefelé, a támadó megy felfelé.
Azonos klánlétszámnál a foglalás 7% 7*0,5= 3,5% lesz a második ütés után

Második foglalás 489,500*0,035=17,000 pont
Védekező ennyit jön lejjebb a támadó kb 15,000 pontot fentebb.

A harmadik sereg megcsapja alulról 18Król. Foglalás 82%

Foglalás kb 27,000 pont Támadó kb 25,000 pontot emelkedik.

Ezzel az ütéssel már fölé is kerül a támadó a védőnek

Most a helyzet foglalt a támadó 9,500+15,000+25,000 =49500 pontot
Védő veszített 10,500+17,000+27,000 = 54500 pontot.

Védő 620,000 ról lejött 565500-ra
Támadó 550,000 ről felment 599,500-ra

Utolsó sereg megcsapja 34,000 pontról felülről.

Foglalás 0,03*0,66 = 0,0198%
Eredeti pont 450,000*0,0198= kb 8900 pont.

Támadó 8,500 pontot nyer

Az elfokozott védő összes vesztesége: 63,400 pont

Nos a számításaim kicst spongyolák, nem mérnöki pontosságúak, de szerintem a hibahatár 10%-on belűl van. Nem molyoltam végig a földterület alapján biztosan pontosabb lett volna.

Célom a szemléltetés volt, és bízok benne, hogy ezt sikerült elérni.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Reaktor For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 04:38.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu