Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-26-2010, 12:02
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Segítsetek kicsit hol van összefoglalva a tervezete az új hullának?

Kezd érdekelni ha tényleg beüti az elf klánokat klánban
Végre rá lennének kényszerítve némi aktivitásra vagy baraképítésre a tornyok helyett
Tessék, ízlelgesd 93.oldal 930. bejegyzés pontos másolata:

Első körben a hulla jelentős mennyiségű plusz férőhelyet fog kapni: 5. szinten +20%, 4. szinten +30% (összesen, nem a plusz 20-on felül), 3. szinten +40%, 2. szinten +50%, 1. szinten +60%.

Ezzel egyidőben a hadi ereje is növekszik: a mostani bónusz duplájára, vagyis 5. szinten változatlan, 4. szinten +20%, 3. szinten +40%, 2. szinten +60%, 1. szinten +80%.

Ezzel egyértelműen egy überfajjá alakult, viszont megmarad minden gyengesége, amik a férőhelybónusz miatt az eddigieknél erősebben fognak rá hatni.

A számításaim szerint a gyengeségek ellensúlyozzák a kapott hatalmas erőt, és normál játékmenet mellett kiegyensúlyozottá teszik a fajt. Hogy ki milyen nem normál játékmenetet talál ki rá, az majd kiderül, és ennek fényében szinte biztos vagyok benne, hogy módosítani kell még.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to siQ For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 01-26-2010, 15:23
D4rth D4rth is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Engem az érdekelne hogy ez a fajmódosítás pontosan hogyan is fog lezajlani ?
Az új tulajdonságok érvényesek lesznek a jelenlegi hullákra is, vagy csak arra aki a módosítás után választja a hulla fajt, és ha ezutóbbi akkor hogy lehet majd megkülönböztetni a régi hullát az újtól ?
A másik ha teszemazt következő szintlépésnél beválasztom az új hullát, pár hétre rá kiderül hogy túl erős, visszavesznek a bónuszaiból akkor elveszik tőlem is vagy csak azok nem kapják meg akik ezután választják a fajt?
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to D4rth For This Useful Post:
  #3  
Old 01-26-2010, 17:33
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by D4rth View Post
Engem az érdekelne hogy ez a fajmódosítás pontosan hogyan is fog lezajlani ?
Az új tulajdonságok érvényesek lesznek a jelenlegi hullákra is, vagy csak arra aki a módosítás után választja a hulla fajt, és ha ezutóbbi akkor hogy lehet majd megkülönböztetni a régi hullát az újtól ?
A másik ha teszemazt következő szintlépésnél beválasztom az új hullát, pár hétre rá kiderül hogy túl erős, visszavesznek a bónuszaiból akkor elveszik tőlem is vagy csak azok nem kapják meg akik ezután választják a fajt?
Egy faj csak egyféleképpen néz ki. Minden módosítás érvényes mindenkire, aki az adott fajjal van.

Ha valaki most élőhalottal játszik, akkor módosításkor véltoznak a faji sajátosságai.

Ha valaki ezután választja be ezt a fajt, és változtatunk rajta, akkor neki is változnak a faji sajátosságai.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 01-26-2010, 15:31
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Post

Sziasztok!

Ezúttal nem a sajátom, hanem egy korábbi Vezérem üzenetét tolmácsolnám a hullával kapcsolatban. A Topicot olvassa, szóval lehet regaálni rá rajtam keresztül

Az illető országai :
462938 3/E LichKing,
562244 3/E GES


Maradjunk a GES-megnevezésnél, mert ezt használja.

Az üzi:

Szerintem nagyon jó amit Ati kitalált de én még tovább mennék:
Férőhelybónuszt 0/20/30/40/50-re raknám az Ati által javasolt 20/30/40/50/60 helyett
Hadibónusz ahogy Ati javasolja 0/20/40/60/80

És hogy még érzékenyebb legyen elvenném a mágikus rezisztenciákat (a vihar kivételével, az továbbra se hasson rá mert az halál lenne hogy nem tudja leszedni).

Evvel a módosítással 1A-ban pont egy ork erősségű faj lenne de iszonyat érzékenysége miatt úgysem tudná nagyon kiélezni senki.
Szerintem evvel a módosítással szenzációsan a játékba illő faj lenne.

Tehát ezt így módosítanám:

Előnyök
  • ételfogyasztásuk nulla,
  • csatában és útközben nincs veszteségük,
  • támadások alkalmával, más fajjal való nyertes csata esetén az ellenfél elhulló egységeit a saját seregébe megkapja, mint sima alap katona,
  • állandó betegségforrás, rá azonban hatástalan a betegség,
  • hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés, (törölném)
  • ha az országban vihar tombol, nem zavarja,
  • a földrengés csak minimális károkat okoz, (törölném)
  • minden indított serege azonnal vérszomjjal támad,
  • az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el, (törölném)
  • hadi ereje szintenként növekszik: a 4. szinten +10% támadó- és védőerővel rendelkezik, a 3. szinten +20%-kal, a 2. szinten +30%-kal, míg az első szinten +40%-kal.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 21:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu