|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

01-26-2010, 12:02
|
Member
|
|
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
|
|
Quote:
Originally Posted by monro
Segítsetek kicsit hol van összefoglalva a tervezete az új hullának?
Kezd érdekelni ha tényleg beüti az elf klánokat klánban 
Végre rá lennének kényszerítve némi aktivitásra vagy baraképítésre a tornyok helyett
|
Tessék, ízlelgesd  93.oldal 930. bejegyzés pontos másolata:
Első körben a hulla jelentős mennyiségű plusz férőhelyet fog kapni: 5. szinten +20%, 4. szinten +30% (összesen, nem a plusz 20-on felül), 3. szinten +40%, 2. szinten +50%, 1. szinten +60%.
Ezzel egyidőben a hadi ereje is növekszik: a mostani bónusz duplájára, vagyis 5. szinten változatlan, 4. szinten +20%, 3. szinten +40%, 2. szinten +60%, 1. szinten +80%.
Ezzel egyértelműen egy überfajjá alakult, viszont megmarad minden gyengesége, amik a férőhelybónusz miatt az eddigieknél erősebben fognak rá hatni.
A számításaim szerint a gyengeségek ellensúlyozzák a kapott hatalmas erőt, és normál játékmenet mellett kiegyensúlyozottá teszik a fajt. Hogy ki milyen nem normál játékmenetet talál ki rá, az majd kiderül, és ennek fényében szinte biztos vagyok benne, hogy módosítani kell még.
|
The Following User Says Thank You to siQ For This Useful Post:
|
|

01-26-2010, 15:23
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 19
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
Engem az érdekelne hogy ez a fajmódosítás pontosan hogyan is fog lezajlani ?
Az új tulajdonságok érvényesek lesznek a jelenlegi hullákra is, vagy csak arra aki a módosítás után választja a hulla fajt, és ha ezutóbbi akkor hogy lehet majd megkülönböztetni a régi hullát az újtól ?
A másik ha teszemazt következő szintlépésnél beválasztom az új hullát, pár hétre rá kiderül hogy túl erős, visszavesznek a bónuszaiból akkor elveszik tőlem is vagy csak azok nem kapják meg akik ezután választják a fajt?
|
The Following User Says Thank You to D4rth For This Useful Post:
|
|

01-26-2010, 17:33
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by D4rth
Engem az érdekelne hogy ez a fajmódosítás pontosan hogyan is fog lezajlani ?
Az új tulajdonságok érvényesek lesznek a jelenlegi hullákra is, vagy csak arra aki a módosítás után választja a hulla fajt, és ha ezutóbbi akkor hogy lehet majd megkülönböztetni a régi hullát az újtól ?
A másik ha teszemazt következő szintlépésnél beválasztom az új hullát, pár hétre rá kiderül hogy túl erős, visszavesznek a bónuszaiból akkor elveszik tőlem is vagy csak azok nem kapják meg akik ezután választják a fajt?
|
Egy faj csak egyféleképpen néz ki. Minden módosítás érvényes mindenkire, aki az adott fajjal van.
Ha valaki most élőhalottal játszik, akkor módosításkor véltoznak a faji sajátosságai.
Ha valaki ezután választja be ezt a fajt, és változtatunk rajta, akkor neki is változnak a faji sajátosságai.
|

01-26-2010, 15:31
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Sziasztok!
Ezúttal nem a sajátom, hanem egy korábbi Vezérem üzenetét tolmácsolnám a hullával kapcsolatban. A Topicot olvassa, szóval lehet regaálni rá rajtam keresztül
Az illető országai :
462938 3/E LichKing,
562244 3/E GES
Maradjunk a GES-megnevezésnél, mert ezt használja.
Az üzi:
Szerintem nagyon jó amit Ati kitalált de én még tovább mennék:
Férőhelybónuszt 0/20/30/40/50-re raknám az Ati által javasolt 20/30/40/50/60 helyett
Hadibónusz ahogy Ati javasolja 0/20/40/60/80
És hogy még érzékenyebb legyen elvenném a mágikus rezisztenciákat (a vihar kivételével, az továbbra se hasson rá mert az halál lenne hogy nem tudja leszedni).
Evvel a módosítással 1A-ban pont egy ork erősségű faj lenne de iszonyat érzékenysége miatt úgysem tudná nagyon kiélezni senki.
Szerintem evvel a módosítással szenzációsan a játékba illő faj lenne.
Tehát ezt így módosítanám:
Előnyök
- ételfogyasztásuk nulla,
- csatában és útközben nincs veszteségük,
- támadások alkalmával, más fajjal való nyertes csata esetén az ellenfél elhulló egységeit a saját seregébe megkapja, mint sima alap katona,
- állandó betegségforrás, rá azonban hatástalan a betegség,
- hatástalan ellene a varázslók meggyilkolása, a katonák gyilkolása és a tolvajmérgezés, (törölném)
- ha az országban vihar tombol, nem zavarja,
- a földrengés csak minimális károkat okoz, (törölném)
- minden indított serege azonnal vérszomjjal támad,
- az ellene irányuló emberrablások a távolság függvényében a szokottnál kevesebb embert visznek el, (törölném)
- hadi ereje szintenként növekszik: a 4. szinten +10% támadó- és védőerővel rendelkezik, a 3. szinten +20%-kal, a 2. szinten +30%-kal, míg az első szinten +40%-kal.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:49.
 |
|
|
|
|
|
|