Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-07-2010, 01:07
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 85%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
Legalább figyelmesen szóljunk hozzá, támogassunk...
Itt bizony csak te tévedtél el

A térkapun áthozható betegség logikailag jó volna, mert ha az országomba behozok pl. párszáz zombit (emberlopás), azok természetes, hogy fertőznek, és ez jól védené a hullákat a tolizástól (térkapun keresztül csak hullától lehessen elkapni betegséget, más beteg országtól ne, különben az egész csoport hamar beteggé válna, és nem lehetne tudni ki beteg és ki nem), de valahogy mégsem tartom jó ötletnek ezt a térkapus betegség dolgot.

Ha nem kap gyújtás elleni védelmet, akkor önmagában ez nem fogja megvédeni, ha pedig kap, akkor felesleges ez a módosítás, mert így is védve lesz az ártó tolvajakciók zömétől.
__________________
Padlócsempe (6) (#216127) [4/L]
Csempe (3) (#396380) [1/A]
Padlófütés (2) (#560612) [3/G]
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 01-07-2010, 08:11
Gabro Gabro is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: Hungary, Győr
Posts: 480
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Itt bizony csak te tévedtél el

A térkapun áthozható betegség logikailag jó volna, mert ha az országomba behozok pl. párszáz zombit (emberlopás), azok természetes, hogy fertőznek, és ez jól védené a hullákat a tolizástól (térkapun keresztül csak hullától lehessen elkapni betegséget, más beteg országtól ne, különben az egész csoport hamar beteggé válna, és nem lehetne tudni ki beteg és ki nem), de valahogy mégsem tartom jó ötletnek ezt a térkapus betegség dolgot.

Ha nem kap gyújtás elleni védelmet, akkor önmagában ez nem fogja megvédeni, ha pedig kap, akkor felesleges ez a módosítás, mert így is védve lesz az ártó tolvajakciók zömétől.
ha hullától lopsz azt se tudja a csoport követni, így mindenképpen kaotikus lenne
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Gabro For This Useful Post:
  #3  
Old 01-07-2010, 14:07
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 81%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Sehol nincsen benne hogy átmegy a betegség. Azt támogattam amit Padló írt...
Quote:
Originally Posted by Padlócsempe View Post
Itt bizony csak te tévedtél el
most látom csak, hogy igazatok van...

elnézést... egy nem szócskát hagytam figyelmen kívül...

Quote:
Originally Posted by szinkoly View Post
...És ezzel nem mentünk el olyan, radikálisabb irányba, hogy kapun keresztül is terjedjen a fertőzés, viszont hatalmas segítség annak, aki játszana szövetségben...
lehet kéne hozni egy szabályt, hogy munka után nem fórumozhat az ember...
Szörnyen restellem srácok...


szóval a térkapus betegséget, meg erősebb betegséget meg ilyesmiket nem tudom elfogadni... hogy most kevesebbet hozzak rajta keresztül, azt talán... Bár nem teljesen ott van a baj, hogy kilopják a szövetségest, hanem hogy nem tudják kin kell leverni a dolgot... ez meg úgysem fog változni... Legalább is engem bosszantana akármilyen kicsit lopnak, ha nem tudom kit üssek miatta...
Reply With Quote
  #4  
Old 01-07-2010, 20:47
szinkoly szinkoly is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Hungary, Balaton:)
Posts: 91
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
) hanem hogy nem tudják kin kell leverni a dolgot... ez meg úgysem fog változni...
Épp ez a lényeg. Hiába lehet figyelni a pontlistát, aki akarja, az kitrükközi, ezek után nincs értelme őt bevenni a szövibe.
Reply With Quote
  #5  
Old 01-25-2010, 17:51
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Első körben a hulla jelentős mennyiségű plusz férőhelyet fog kapni: 5. szinten +20%, 4. szinten +30% (összesen, nem a plusz 20-on felül), 3. szinten +40%, 2. szinten +50%, 1. szinten +60%.

Ezzel egyidőben a hadi ereje is növekszik: a mostani bónusz duplájára, vagyis 5. szinten változatlan, 4. szinten +20%, 3. szinten +40%, 2. szinten +60%, 1. szinten +80%.

Ezzel egyértelműen egy überfajjá alakult, viszont megmarad minden gyengesége, amik a férőhelybónusz miatt az eddigieknél erősebben fognak rá hatni.

A számításaim szerint a gyengeségek ellensúlyozzák a kapott hatalmas erőt, és normál játékmenet mellett kiegyensúlyozottá teszik a fajt. Hogy ki milyen nem normál játékmenetet talál ki rá, az majd kiderül, és ennek fényében szinte biztos vagyok benne, hogy módosítani kell még.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #6  
Old 01-25-2010, 17:55
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 1%
Longevity: 92%
Default

Akkor aztán fog szólni, ha egy hulla serege csapódik
Reply With Quote
  #7  
Old 01-25-2010, 17:55
-Ricsi-'s Avatar
-Ricsi- -Ricsi- is offline
Member
 
Join Date: Jul 2009
Location: Budapest XIII
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 82%
Default

Nna erre kíváncsi leszek. Bár nem hinném, hogy teszt alá vetném bármelyik orimmal is, de azért kipróbálnám.
Mindenesetre jobban figyelem majd a közelben lévő zombikat, mit tudnak kihozni belőle.

Egyéb tuning? (nem mintha ez kevés lenne, de egy állandó krónikát eltudnék még képzelni)
Reply With Quote
  #8  
Old 01-25-2010, 17:57
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Ricsi MUD View Post
Egyéb tuning? (nem mintha ez kevés lenne, de egy állandó krónikát eltudnék még képzelni)
Nincsen egyéb tuning, indításnak ennyi megteszi. Az állandó krónika pedig olyan szintű visszaélésekre ad lehetőséget, ami miatt eleve kizárt.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #9  
Old 01-25-2010, 18:09
szinkoly szinkoly is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Hungary, Balaton:)
Posts: 91
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Első körben a hulla jelentős mennyiségű plusz férőhelyet fog kapni: 5. szinten +20%, 4. szinten +30% (összesen, nem a plusz 20-on felül), 3. szinten +40%, 2. szinten +50%, 1. szinten +60%.

Ezzel egyidőben a hadi ereje is növekszik: a mostani bónusz duplájára, vagyis 5. szinten változatlan, 4. szinten +20%, 3. szinten +40%, 2. szinten +60%, 1. szinten +80%.

Ezzel egyértelműen egy überfajjá alakult, viszont megmarad minden gyengesége, amik a férőhelybónusz miatt az eddigieknél erősebben fognak rá hatni.

A számításaim szerint a gyengeségek ellensúlyozzák a kapott hatalmas erőt, és normál játékmenet mellett kiegyensúlyozottá teszik a fajt. Hogy ki milyen nem normál játékmenetet talál ki rá, az majd kiderül, és ennek fényében szinte biztos vagyok benne, hogy módosítani kell még.
Tetszik, szerintem jó lesz, amint bekerül a játékba, indítok is neki egy orit tesztre. A hadi bónuszok jelentős növelése szerintem bőven használhatóvá teszik a fajt, ezzel csökkenni fog a rengetések, gyújtások ereje. Főleg, hogy rengetegen poénból ártózták csak. Aki, meg akarja, és oka is lesz rá, az meg így is szépen tudja büntetni, a kitámadott országot.
Reply With Quote
  #10  
Old 01-25-2010, 18:11
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by szinkoly View Post
A hadi bónuszok jelentős növelése szerintem bőven használhatóvá teszik a fajt, ezzel csökkenni fog a rengetések, gyújtások ereje.
Ezt a csökkenést ellensúlyozza a helybónusz miatti növekedés, hiszen egy felgyújtott (lerengetett, elpusztított, elfoglalt stb.) épület sokkal több veszteséget okoz, mint eddig.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 18:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 13:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 13:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 14:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 10:45


All times are GMT +1. The time now is 06:21.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu