Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

View Poll Results: Szerinted okozhat-e gondot a jellenlegi helyzet a jövöben?
Elffel játszom és szerintem igen 13 26.53%
Elffel játszom és szerintem nem 10 20.41%
Nem elffel játszom és szerintem igen 15 30.61%
Nem elffel játszom és szerintem nem 3 6.12%
Nem játszom A-ban, de szerintem igen 6 12.24%
Nem játszom A-ban, de szerintem nem 2 4.08%
Voters: 49. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #231  
Old 12-01-2009, 21:56
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Tsobi View Post
Azt hiszem ez lenne az a pont, ahol a személyiségek elértéktelenednének..
Ja most olyan értékesek, hogy csuda
Reply With Quote
Sponsored Links
  #232  
Old 12-01-2009, 21:58
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Főleg, ha nem tud moccanni (mint én)
Még akármikor leüthetnek...
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu

Last edited by Von; 12-01-2009 at 22:09..
Reply With Quote
  #233  
Old 12-01-2009, 22:01
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Ha valaki már fenn van 11k felett, akkor az nem kapna semmit visszamenőleg?
Főleg, ha nem tud moccanni (mint én)
Nézd ez nem konkrét javaslat. Csak 5letbörzézek... Biztos ki lehet ennél sokkal jobbat is találni nem is a javaslat maga a lényeg, hanem hogy olyan szisztéma jót tenne ha az 1A-ban lévő orik is juthatnának szemekhez. Nem sok kedve van lefordulni egy 12-15K hekis orival senkinek csak azért, hogy uj szemért menjen így ha akar magának fel sem fog menni odáig csak amíg muszály aztán lefordul és talán 5 év mulva ha "elég kék" már a végvár akkor elkezdhet játszani fenn. De addigra már ugy belefásul a forgolódásba, hogy alkalmatlan kiégett ember lesz az 1A ambícióihoz.
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to monro For This Useful Post:
  #234  
Old 12-01-2009, 22:05
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Nézd ez nem konkrét javaslat. Csak 5letbörzézek... Biztos ki lehet ennél sokkal jobbat is találni nem is a javaslat maga a lényeg, hanem hogy olyan szisztéma jót tenne ha az 1A-ban lévő orik is juthatnának szemekhez. Nem sok kedve van lefordulni egy 12-15K hekis orival senkinek csak azért, hogy uj szemért menjen így ha akar magának fel sem fog menni odáig csak amíg muszály aztán lefordul és talán 5 év mulva ha "elég kék" már a végvár akkor elkezdhet játszani fenn. De addigra már ugy belefásul a forgolódásba, hogy alkalmatlan kiégett ember lesz az 1A ambícióihoz.

Erre az is jó lenne ha az állandó A-ba játszó választhatna hogy a B-ból forgó orija vagy az A-s orija kapja az új szemet.

de asszem ezzel off voltam
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to Reni For This Useful Post:
  #235  
Old 12-01-2009, 22:16
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
Erre az is jó lenne ha az állandó A-ba játszó választhatna hogy a B-ból forgó orija vagy az A-s orija kapja az új szemet.

de asszem ezzel off voltam
Persze ha van "forgó" orija
Nekem pld nincs, persze tudom "fehér holló" vagyok ezzel.
Reply With Quote
  #236  
Old 12-01-2009, 22:16
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
Erre az is jó lenne ha az állandó A-ba játszó választhatna hogy a B-ból forgó orija vagy az A-s orija kapja az új szemet.

de asszem ezzel off voltam
Eddig még ez a legszimpatikusabb. Persze ezt lehet bonyolítani azzal, hogy ha már többszemélyiségű az A-ban lévő ország, akkor a "helyette fordulónak" is többszemélyiségűnek kell lennie, így 2x annyi időbe telik az A-s ország fordulás nélküli személyiségnövelése.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #237  
Old 12-01-2009, 22:21
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Eddig még ez a legszimpatikusabb. Persze ezt lehet bonyolítani azzal, hogy ha már többszemélyiségű az A-ban lévő ország, akkor a "helyette fordulónak" is többszemélyiségűnek kell lennie, így 2x annyi időbe telik az A-s ország fordulás nélküli személyiségnövelése.

Ellenére annak, hogy engem ez nem fog érinteni valóban jó megoldás az 1A-s játékosok javának személyiségnövelésének problémájára. De sztem felesleges duplázni az ráfordítandó időt.
Reply With Quote
  #238  
Old 12-01-2009, 22:29
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 22%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
Ellenére annak, hogy engem ez nem fog érinteni valóban jó megoldás az 1A-s játékosok javának személyiségnövelésének problémájára. De sztem felesleges duplázni az ráfordítandó időt.
Csak az A miatt felesleges lenne, de egy 5 személyiségű országnak alsóbb szinteken is magasabb feltételeknek kell megfelelnie, ezért ha egy 1 személyiségű végigmegy "helyette", az nem ugyanaz. Azért max egy második személyiség járna, nem egy hatodik, de az meg már van neki. Persze ha van egy 6 személyiségű országa, akkor azzal teljesíthet helyette, nem kell egy kevesebb személyiségűvel bajlódnia.

Ez persze mind csak hangos gondolkodás.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #239  
Old 12-01-2009, 23:35
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nekem ez a 2/C-s otlet nagyon nem tetszik, es nem oldana meg semmit sem.

Az hogy az As orszag kapjon szemelyiseget, a Bs helyett, meg azert nem tartom jonak, mert pl 4 forgo orszaggal 1000 koronkent lehetne szemelyiseget adni az A-s orszagnak, amit eleg furanak tartok...
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #240  
Old 12-02-2009, 00:17
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
Erre az is jó lenne ha az állandó A-ba játszó választhatna hogy a B-ból forgó orija vagy az A-s orija kapja az új szemet.
Ez az ötlet nagyon tetszik. Bár még nem játszom az A-ban, de úgy terveztem, hogy először forgok, hogy majd több személyiséggel játszhassak fent... így játszhatnék fent, miközben egy másikkal forgok azért a több személyiségért.

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
... pl 4 forgo orszaggal 1000 koronkent lehetne szemelyiseget adni az A-s orszagnak, amit eleg furanak tartok...
Viszont ebben teljesen igazad van. Valahogy ki kéne védeni a visszaéléseket, mert amúgy nagyon jó az ötlet.

Lehetne mondjuk korlátozni, hogy 4000 körönként lehet egyszer "személyiségetnövelni" az A-s orin. (Mintha mindenhol a kötelező 1000 kört teljesítettük volna, vagy esetleg 5000 kör, mintha A-ban is a kötelező alatt végigfutottunk volna)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 22:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu