Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-01-2009, 17:25
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Hege View Post
Úgylátszik leleményesebb játékosok az újrázás funkciót átminősítették "cheat" funkcióra. (Végtelen pénz.)
Az a pénz valahogy lett, nem magától született. Azt elő kell teremteni, nincs mágikus gomb, ami a kezdő országba azonnal tesz 4 milliárd aranyat.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 12-01-2009, 17:30
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az a pénz valahogy lett, nem magától született. Azt elő kell teremteni, nincs mágikus gomb, ami a kezdő országba azonnal tesz 4 milliárd aranyat.
Aha pl amikor egyébként A-ban egy klánban levő orik lentebb háborúban állnak egymással, és a végeredmény az, hogy valahogy mindegyik az égben köt ki egymás ütése utáni fedezésekkel, max hekin lezárják a véres háborújukat és együtt termelnek. De ez off, sajnos viszont nehéz szó nélkül elmenni mellette, mivel nem lehet azt mondani, hogy "ezt bárkik utánuk csinálhatják, hajrá"
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Von For This Useful Post:
  #3  
Old 12-01-2009, 17:35
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az a pénz valahogy lett, nem magától született. Azt elő kell teremteni, nincs mágikus gomb, ami a kezdő országba azonnal tesz 4 milliárd aranyat.

Adott 4 gnóm 200 hekin 120 könyvtárral.

120*100*1,3 = 15600 teki/20 kör
4 gnómnál szöviben az 62400/20 kör
62400*168/20 = 524160 tekercs/hét
40 hét alatt =20 996 400 tekercs azaz a példámban említett tekercsmennyiség megvan 40 hét alatt.

Ez idő alatt játszanak a 2. 3. országgal, ezek a kisszámos tekiírók meg majdnem 0 figyelem mellett előállítják a replikálandó alapvagyont.

Ebben nincsen semmi játéktudás szerintem.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #4  
Old 12-01-2009, 17:58
Hege's Avatar
Hege Hege is offline
Junior Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Martfű
Posts: 67
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az a pénz valahogy lett, nem magától született. Azt elő kell teremteni, nincs mágikus gomb, ami a kezdő országba azonnal tesz 4 milliárd aranyat.

Na jó nem a kezdő országba teszi.

Akkor javítva:

A nem kezdő országoknál és a X. újrázás után,
"mágikus gomb, ami a kezdő országba azonnal tesz 4 milliárd aranyat."
vagy éppen tekit, rúnát esetleg képzés alatt lévő egységeket.
__________________
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Russell, Bertrand
Reply With Quote
  #5  
Old 12-01-2009, 18:00
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Az a pénz valahogy lett, nem magától született. Azt elő kell teremteni, nincs mágikus gomb, ami a kezdő országba azonnal tesz 4 milliárd aranyat.
De sajnos van egy mágikus gomb, ami egymilliárd aranyból csinál 2 milliárdot.
Az újraindulás gomb.
És ez a pénz magától lett, nem kellett előteremteni.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Padlócsempe For This Useful Post:
  #6  
Old 12-01-2009, 19:48
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Egy picit elgondolkodtam a témán, és arra jutottam, hogy szerintem nem azt kéne beszabályozni, hogy mennyi anyagot újrázhat le, mert max. több újrát használ el a dologra, és így is mérhetetlen mennyiségű pénz lenne. Inkább azon gondolkodtam el, hogy lehetne megoldani, hogy ezeket a tekercseket ne lehessen piacon tartani, vagy csak viszonylag magas amortizálódás által. Ez ugye nem szüntetné meg az irreális pénzeket, de:
1.: nagyon lecsökkentené, mert a tekercs az országban is kopik
2.: elég rizikós az országban bent tartani a tekercset, így vagy bevállalja, vagy gnóm lesz.

Ezért az ötletemet, amit itt most megosztanék veletek, inkább erre alapozom. És szerintem azért is jobb ez, mert a piac, mint raktár, eddig is hátrányokat okozott a játékosoknak, és sokak látják úgy (a többség, tudtommal, akiket "ismerek"), hogy ez így nem normális. Szerintem legalábbis. Nos, az ötlet:
Ugye most az összes áru elveszik hazafele a piacról, ha az átlagár kétszereséért, vagy többért volt kint. Úgy gondolom, hogy akkor is elveszhetne x%-a, ha nem ennyiért volt kint. Teszem azt, lineárisan eloszolhatna az átlagár és az átlagár kétszerese között. Példa:
- Átlagár: 300 arany / fajta. Nekem kint van 450 aranyért, akkor hazafele az 50%-a elveszik, merthogy 300-nál 0% veszik el, míg 600-nál, 100% veszik el. És a 450 pont a kettő között van.

Ez lehet, így kicsit elsőre erősnek tűnik, de:
- Megszüntetné a piacot, mint raktár, és végre rendeltetésszerű használata lenne.
- Megszüntetné az irreális tartalékokkal rendelkező országokat, de legalábbis a tartalékok méretét jelentősen csökkentené, és ezen országokat is, amik ilyen tartalékkal rendelkeznek.

Nekem is így elsőre elég erősnek tűnik, úgyhogy akár egy nem lineáris növekedés is lehetne, hogy minél közelebb vagyunk az átlagárhoz, annál kevésbé meredek a grafikon.

Nem szívatni akarok ezzel az ötlettel senkit, mert nekem is menne tartalék a levesbe, hanem megpróbálok objektíven rálátni a dolgokra. Bárhogy is, egy normál csoportban a normál módon piacot használó játékosokat csak kis mértékben érinti. Egyrészt, ha tényleg eladni akarunk valamit, olcsóbban rakjuk ki, és ha átlagár alatt van, akkor ugye semmi nem történik az áruval, akkor sem, ha visszajön. Ha kicsit elcsúszunk átlagár fölé, akkor meg csak pár %-ot veszítünk az árunkból.

Még így utólag, végigolvasva még egyszer is elég erősnek hangzik, de reálisnak (nekem). Lehet rajta finomítani, de a lényeg ugyanaz: átlagár fölött a piacon tartott dolgokból igenis vesszen el valamennyi, mert az igen erősen raktárfunkciónak számít.

Kiemelném, amit már írtam, hogy nem feltétlenül szükséges a lineáris eloszlás, talán sokkal szerencsésebb egy az átlag közelében kevésbé, az átlag kétszerese közelében sokkal meredekebb grafikonú eloszlás.

U.I.: Nem lehurrogni kell, hanem normális indokokkal megmondani, hogy miért nem jó, vagy finomítani rajta.

Last edited by Dus; 12-01-2009 at 19:50..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #7  
Old 12-01-2009, 20:06
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A hódító játékstratégiáinak szerves részét képezi az alkalmazkodás, taktikai funkcióváltás, seregcsere nemcsak fent, hanem minden csoportban.

A piaci tartalékok amortizálódása alapjaiban borítaná fel a jelenlegi játékrendszert, hisz nem tudnál sereget cserélni, gabonát tartalékolni termelni a későbbiekre stb.

Ez a változtatás kukázná az összes eddigi startégiai lehetőség 90%-át

Szerintem nem cél egy Lemuriaféle rendszer kialakítása.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Reaktor For This Useful Post:
  #8  
Old 12-01-2009, 20:15
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
A hódító játékstratégiáinak szerves részét képezi az alkalmazkodás, taktikai funkcióváltás, seregcsere nemcsak fent, hanem minden csoportban.

A piaci tartalékok amortizálódása alapjaiban borítaná fel a jelenlegi játékrendszert, hisz nem tudnál sereget cserélni, gabonát tartalékolni termelni a későbbiekre stb.

Ez a változtatás kukázná az összes eddigi startégiai lehetőség 90%-át

Szerintem nem cél egy Lemuriaféle rendszer kialakítása.
Attól még, mert kevesebb a tartalékod, ezeket mind ugyanúgy meg lehet csinálni...A pénzed pl., amivel sereget cserélsz az nem amortizálódik, az az országodban van. Ugyan ez a helyzet az átépüléssel is. Alkalmazkodás meg miért van ebnne kevedebb mint eddig?? Épphogy több van.

Gabonát tartalékolni, és termelni is tudsz. Ha ügyesen csinálod, semmi sem veszik el belőle, mert átlagár alatt ki lehet úgy rakni, hogy nem veszik meg. De úgy is kirakhatod, hogy max fél %-a veszik el...A termeléshez meg smemi köze.

Szerintem egy darab stratégiai lehetőséget nem kukázna. Max megnehezítené. De közel sincs a 90%-hoz.
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #9  
Old 12-27-2009, 17:45
szinkoly szinkoly is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Hungary, Balaton:)
Posts: 91
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Az is baj ezzel az egésszel, hogyha valaki a megújrázott tekercseket kiteszi piacra (nagy mennyiség, olcsó ár), akkor azzal leviszi az átlagot az adott termékből, összeomlik az adott piac, elveszik a kitett, raktárnak használt áru, így buknak rajta a piacon raktározók. Nem tudom érint-e nagyobb tömegeket is a probléma ezen oldala, szerintem elég sokan használják a piacot erre. A nagy tömegben kitett áru több milliós veszteségeket okozhat az országoknak.
Reply With Quote
  #10  
Old 12-27-2009, 17:49
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by szinkoly View Post
Az is baj ezzel az egésszel, hogyha valaki a megújrázott tekercseket kiteszi piacra (nagy mennyiség, olcsó ár), akkor azzal leviszi az átlagot az adott termékből, összeomlik az adott piac, elveszik a kitett, raktárnak használt áru, így buknak rajta a piacon raktározók. Nem tudom érint-e nagyobb tömegeket is a probléma ezen oldala, szerintem elég sokan használják a piacot erre. A nagy tömegben kitett áru több milliós veszteségeket okozhat az országoknak.
És ez így nagyon helyes. A piac nem raktár, az a minimum, hogy időnként ezek a tekercsek vesszenek el.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Újrázás Garcia Stratégia & Tippek 30 01-29-2010 00:08
Újrázás Takanohana Segítség 14 04-02-2009 07:52
Újrázás STEALTH Segítség 11 02-22-2009 19:19
Szintlépés korlátozása bari Elvetett javaslatok 2 02-08-2007 20:53
vari/toli használat korlátozása férőhely felett Gazsy Elvetett javaslatok 15 12-31-2006 18:00


All times are GMT +1. The time now is 13:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu