Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések
Register Stats Members List Today's Posts

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-29-2009, 14:05
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Egy kérdés:

A részklános támadásnál nem működne akkor az, hogy a támadó eltávolodik pontban/körben, ugye? Mert végülis részklános klánlista, mint olyan nem létezne...
Tehát ha látja a 3 törpe, hogy közeledik 1 körre a 3 ork, akkor ők meg szépen mehetnének keresztbe?
Így már nem is olyan hülyeség, tetszene...

De akkor meg a támadó részklánra szépen ki lehetne rakni pár visszatámadó részklánt, elveszne az a taktikai elem, hogy eltávolodok a célponttól

Miért lenne jó, hogy a támadó részklán ott állna "üresen" és támadhatóan?
Ha ez így lenne, akkor most már ezt nem értem...
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 11-29-2009, 14:13
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Egy kérdés:

A részklános támadásnál nem működne akkor az, hogy a támadó eltávolodik pontban/körben, ugye? Mert végülis részklános klánlista, mint olyan nem létezne...
Tehát ha látja a 3 törpe, hogy közeledik 1 körre a 3 ork, akkor ők meg szépen mehetnének keresztbe?
Így már nem is olyan hülyeség, tetszene...

De akkor meg a támadó részklánra szépen ki lehetne rakni pár visszatámadó részklánt, elveszne az a taktikai elem, hogy eltávolodok a célponttól

Miért lenne jó, hogy a támadó részklán ott állna "üresen" és támadhatóan?
Ha ez így lenne, akkor most már ezt nem értem...
Ha jól értettem, akkor részklán pontlista mint olyan tényleg nem létezne, hanem az országok aktuális pontszáma adná a 2klán távolságát, ami,ha kevesebb mint 4k akkor 2kör (vmit ábrázolt is monro erről feljebb)

És ha ez így van, akkor úgy müködne mint egyéniben, csak itt minimum 3országgal kell laviroznod a pontlistán
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 11-29-2009 at 14:16..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Kutyuleee For This Useful Post:
  #3  
Old 11-29-2009, 14:18
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Egy távol hogy nézne ki?
A klános távolnál:

*Pool, az Anyja és az Anyósa serege serege tart monro, wand és Északföld országa felé blablabla?

Vagy lenne még egy része?


jah, még egy kérdés
akkor nem kellene várni a körre, ha 3 ori pontban kitesz másik 3 ori kör közben is fokozással/bontással, akkor már go, ha kör előtt pl 20k pont is volt a kül?
Reply With Quote
  #4  
Old 11-29-2009, 14:25
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Egy távol hogy nézne ki?
A klános távolnál:

*Pool, az Anyja és az Anyósa serege serege tart monro, wand és Északföld országa felé blablabla?

Vagy lenne még egy része?


jah, még egy kérdés
akkor nem kellene várni a körre, ha 3 ori pontban kitesz másik 3 ori kör közben is fokozással/bontással, akkor már go, ha kör előtt pl 20k pont is volt a kül?
Igen kör közben is mehetsz akár egyéniben amint 2 körre bontottál rögvest mehetsz. A távolbalátást pedig érdemes lenne megvitatni, mert abban teljesen alávetem magam a többség akaratának. Az én verzióm ugysem tetszene legfeljebb 2-3 embernek
Reply With Quote
  #5  
Old 11-29-2009, 14:28
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Egy távol hogy nézne ki?
A klános távolnál:

*Pool, az Anyja és az Anyósa serege serege tart monro, wand és Északföld országa felé blablabla?

Vagy lenne még egy része?


jah, még egy kérdés
akkor nem kellene várni a körre, ha 3 ori pontban kitesz másik 3 ori kör közben is fokozással/bontással, akkor már go, ha kör előtt pl 20k pont is volt a kül?
Vmi ilyesmi,ha jól értem. de a védőnek nem kötelező azzal a 3+x országgal visszatámadni amit támad az ellen. a klánon belül úgy rakhat össze egy ellentámadó részklánt,ahogy akar. és így nem olyan könnyü eltávolodni a pontlistában, mert akár az egyik törpét kicserélheted egy másik kisebb országra. vagy hogy a másik oldalt nézzük, ha az orkokat támadják a gyenge védelme miatt, simán lehet a szembe részklánban egy törpe is.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #6  
Old 11-29-2009, 14:30
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Vmi ilyesmi,ha jól értem. de a védőnek nem kötelező azzal a 3+x országgal visszatámadni amit támad az ellen. a klánon belül úgy rakhat össze egy ellentámadó részklánt,ahogy akar. és így nem olyan könnyü eltávolodni a pontlistában, mert akár az egyik törpét kicserélheted egy másik kisebb országra. vagy hogy a másik oldalt nézzük, ha az orkokat támadják a gyenge védelme miatt, simán lehet a szembe részklánban egy törpe is.
Ugy látom Kuty már érti a szisztémát Pontosan így van.
Reply With Quote
  #7  
Old 11-29-2009, 14:20
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Egy kérdés:

A részklános támadásnál nem működne akkor az, hogy a támadó eltávolodik pontban/körben, ugye? Mert végülis részklános klánlista, mint olyan nem létezne...
Nem tud eltávolodni csak úgy ahogy egyéniben. Eltávolodsz és a másik utánnad megy ha látja.

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Tehát ha látja a 3 törpe, hogy közeledik 1 körre a 3 ork, akkor ők meg szépen mehetnének keresztbe?
Így már nem is olyan hülyeség, tetszene...
Így van. Mehetne keresztbe. Remélem ebből érzed, hogy annyira nem könnyű dolog elhatározni, hogy betámadok bárkit mindenféle terv nélük, mert rendesen ráfizethetek.

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
De akkor meg a támadó részklánra szépen ki lehetne rakni pár visszatámadó részklánt, elveszne az a taktikai elem, hogy eltávolodok a célponttól
A pár visszatámadó részklán maximum 2 lehet. Esetleg 1 részklán mehet több sereggel HA engedjük a részklántámadásnál a több sereget. Erre vonatkozólag nem rágtam még át a dolgot de örülök neki, hogy eszembe jutatta a gondolatot valaki

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
Miért lenne jó, hogy a támadó részklán ott állna "üresen" és támadhatóan?
Ha ez így lenne, akkor most már ezt nem értem...
Hát miért jó? Talán mert bízik benne, hogy beüt és nem kísérik vissza vagy ha igen akkor kis sereggel amit koptatással pld megfog, vagy azért mert feláldozza magát, hogy beüssék és cserébe az ő termelőjük üthet földet a kitámadott oriktól ő meg orkként visszaüti egyéniben késöbb amit veszít... Hirtelen ez jutott eszembe.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Szövetségi Fórum Druida Általános beszélgetés Hódítós témákban 28 10-25-2008 17:18
szövetségi segitségkérés Smooth Scroller Elvetett javaslatok 98 02-05-2008 12:10
Szövetségi földreészedeés Pepa Megvalósult javaslatok 4 01-16-2008 20:41
szövetségi támadás esetén a kiküldött egységek számának jelzése Kubbi Elvetett javaslatok 11 01-10-2008 12:05
Szövetségi karaván DearCody Megvalósult javaslatok 15 06-16-2006 13:29


All times are GMT +1. The time now is 18:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu