|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
|
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő
|
  
|
2 |
3.03% |
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő
|
  
|
3 |
4.55% |
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő
|
  
|
30 |
45.45% |
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni
|
  
|
2 |
3.03% |
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom
|
  
|
29 |
43.94% |

11-14-2009, 17:37
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Én továbbra is azt mondom, hogy egy 8 fős, most előszőr 1/A-t játszó klán nem egy súlycsoportú egy évek óta topban lévő országgal, aki egymaga kiteszi a 8 ország értékét, aki heteket tud rákészülni a támadásra, miközben a védekező oldalnak alig 1 órája van a védekezési stratégiát kidolgozni.
Ilyen esetben én inkébb dobnám ki a tagokat, minthogy újabb ingyenföldhöz juttassam a topos országot, hogy jövőhéten egy másik 8 fős kezdő klánt támadjon be.
|
egy új 8fős klánt nem ver be egy ország, mert kicsik
egy új 8fős klánnak tippje sincs erről a kidobálásról
egy új 8fős klán ne akarjon rögtön a topba kerülni veszteségek nélkül.
egy új 8fős klántól az különbözteti meg leginkább a topposoktól, hogy utobbiak már bírnak nem kevés tapasztalattal klán szinten is. Ezt pedig nem a kidobálásból fogják nyerni. soha nem lesz szervezet védelmük, soha nem lesz gyakorlatuk a visszatámadásban, soha nem fognak 3sereggel szembemenni. soha nem fognak védeni és kisérni a támadót visszaállva rá, mert meg se akarják majd probálni.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
|

11-14-2009, 18:20
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Én személy szerint úgy érzem, hogy nagyon rossz irányba mozdulna el a játék, ha támogatva lennének az olyan lehetőségek ahol elkerülhető minden nemü veszteség. 4szinten át nincs ilyen lehetősége az országoknak egyéb megszoritó szabályok miatt. a fenti csoport sem különb ennél. eddig is megvoltak ezek a lehetőségek részben, de amig nem lehetett 1%-ot leadni akár 5x egymás után ha elég top köröd van, addig elég nagy árat fizetett a védő klán az ilyen menekülésért. viszont azzal hogy megkönnyitettük a ki-be lépéseket, úgy érzem a csata elöli menekülést is megkönnyitettük. nem hiszem hogy egy stratégiai játékban ezt kéne jelentenie a veszteségek csökkentésének. sokkal inkább azt,hogy megtanuljon az ember alábontani.esetleg ha megteheti még épiteni is, hogy kevesebb legyen a veszteség. illetve azt megtanulni,hogy hogy lehet nyertesen kijönni egy háborúból amit nem ő kezd el.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
|

11-14-2009, 18:34
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Ööö, csak teszteltem, hogy figyeltek-e. 
|
The Following 4 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
|
|

11-14-2009, 19:18
|
 |
Member
|
|
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Ööö, csak teszteltem, hogy figyeltek-e. 
|
mindig is tudtam,hogy titokban nem ismered a játékod 
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
|
The Following User Says Thank You to Killer For This Useful Post:
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 08:27.
 |
|
|
|
|
|
|