Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 11-13-2009, 19:58
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post

Azért jobb a 24kör mert az előre átgondolt lépéseket követel ebben a döntésben. Nincs olyan, hogy elalszom és reggelre ki vagyok dobva, mert a "főnök beparázott"...
Hűű, azért ne essünk már át a ló másik oldalára..


amúgy is van pár problémám a 2 körös tag kirakással és bevétellel is (a 24 körössel meg pláne!)
Ha jól értem az eredeti felvetést:

Quote:
Originally Posted by vityu View Post

A felvetésem az, hogy belépéskor a delikvens az első körben bekerül a szövetség tagjai közé (tehát felméréskor már látod a klánlistán), de a pontjai még nem adódnak hozzá a klánéhoz. A következő körben a játékos a pontoknál is feltűnik.
Kiléptetésnél pedig ugyanígy.
És lejátszom fejben az ucsó BigvsPék csatát akkor nem hogy ugyenez lett volna a vége, hogy a támadó alig visz, de ezzel a megoldással Big nullát vitt volna, lévén el se tud indulni, hiába pakol ki.
Ehhez Pékeknek nem kellett volna semmit csinálni, mint pontlista nézegetés helyett minden körben felmérni Big-Gunt.
Ezzel 1 körrel a ráállás előtt tudták volna, hogy Biggun oda akar állni, kicsit bontanak és kiraknak pár tagot, a köv körben pár körrel a támadók alatt lesznek a bontás miatt, a saját kilépéseik után meg jóval alattuk, szal Big-Gunk 2 körre se tud kerülni, azaz indulni sem tud.

Másik példa: áll mellett egy klán 2 körre, minden körben felmérem és amint látom, hogy majd 1 kör múlva változás lesz nála (az mind1, hogy kirak vagy bevesz tagot), simán megtámadhatom, lévén mire az én seregem 1 körös lesz ő már messze lesz. (sőt támadhatok kv után 1 perccel, még meg is írom nekik zőldbe, hogy megyek, akkor sem tud visszatámadni lévén amíg a taglétszám változás van folyamatban nem tud klánsereget indítani).

szal az eredeti felvetés ezen része szerintem semmiképp nem jó.

a 2 körös ki-be léptetést támogatom, de valahogy ne így.

Last edited by wand; 11-13-2009 at 20:07..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to wand For This Useful Post:
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 17:33.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu