Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 11-12-2009, 15:50
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Határozott ellenző nem vagyok. De azért nem árt meggondolni néhány dolgot a védekező fél szempontjából is. A támadó fél érveit már sokan kifejtették...

A támadó fél készülhet a támadásra. A támadó országok lebonthatják az összes termelő területüket. Teljesen kiélezhetik országaikat. Barakkjaikat maximálisan feltölthetik. Minden országukba max pénzt tarthatnak. Olyan időpontot választhatnak a támadásra, amely időpontban minden támadó tag ráér.

A védekező felet váratlanul érheti a támadás. A védekezésre vagy ellentámadás indítására maximum 1 órájuk van. Nincs módjuk kiélezni az országaikat (állandóan maximálisan kiélezett országokat full sereggel termelés nélkül anyagilag hosszú távon nem lehet bírni). Valószínű, hogy nem minden tagot tudnak mozgósítani. Így barakkjaikat, még ha volt is védelmük, nem mindenki tudja televásárolni. Nem valószínű, hogy országaikban max pénzt tartanak a túlcsordulás veszélye miatt. Így visszatámadó sereg vásárlására nincs esélyük. Ha van is max pénzük, nagy országok esetén akkor sem elég visszatámadó sereg vásárlására. Így a védekezőnek sokszor nincs más választása, csak a veszteség minimalizásása.

Ha bevezetjük ezt a javaslatot, akkor az esetleges nagy földvesztés elkerülésének érdekében sokan inkább kis klánokban fognak harcolni és még ritkább lesz a nagyobb klánok közötti harc. Ennek ellenére inkább támogatom a javaslatot, mint ellenzem, de vannak kételyeim.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #52  
Old 11-12-2009, 16:03
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post

A támadó fél készülhet a támadásra. A támadó országok lebonthatják az összes termelő területüket. Teljesen kiélezhetik országaikat. Barakkjaikat maximálisan feltölthetik. Minden országukba max pénzt tarthatnak. Olyan időpontot választhatnak a támadásra, amely időpontban minden támadó tag ráér.
A védő is felkészülhet egy akármilyen támadásra, csak el kell döntse, hogy mit akar, ha egy klánráállás történik majd. Így vagy védelemre, vagy támadásra szedi az egységeit be, ha nincsen annyi pénze amennyi egy teljes klánsereg megvételéhez kell.
A védőknek vannak termelő épületeik, a támadóknak nincsenek. A védők mindet elbonthatják, hogy az ellenfél alá kerüljenek.

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Ha bevezetjük ezt a javaslatot, akkor az esetleges nagy földvesztés elkerülésének érdekében sokan inkább kis klánokban fognak harcolni és még ritkább lesz a nagyobb klánok közötti harc. Ennek ellenére inkább támogatom a javaslatot, mint ellenzem, de vannak kételyeim.
Ez is jobb lesz. Mert ha egy fősben beverek egy 2 főset, ott csak kicsit több, mint a felével kapok kevesebbet.
Még mindig jobb kis klánokban harcolni, mint nagy klánokban menekülni.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to vityu For This Useful Post:
  #53  
Old 11-12-2009, 16:15
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
Még mindig jobb kis klánokban harcolni, mint nagy klánokban menekülni.
Ezért mondtam, hogy inkább támogatom a javaslatot...
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #54  
Old 11-12-2009, 17:03
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Hat ezzel nem ertek egyet. Szerintem is lenne ertelme a ki es belepest 2 korre csusztatni, hatrany nem lenne belole a normalis felepitessel jatszo jatekosoknak.

(Ha mar az egyeniben amelett kardoskonak hogy ne lehessen elfokozni, szerintem klanban se lehessen igy elmenekulni...)
Részemről csak annyit modok erre, hogy örülök, hogy sikerült "megtérned"
Mondjuk szebb lett volna ha már elvi szinten is belátod, de úgy látszik az a tipus vagy aki leginkább a saját tapasztalataiból tanul. de végülis a lényeget tekintve mind1.
Reply With Quote
  #55  
Old 11-12-2009, 17:11
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Részemről csak annyit modok erre, hogy örülök, hogy sikerült "megtérned"
Mondjuk szebb lett volna ha már elvi szinten is belátod, de úgy látszik az a tipus vagy aki leginkább a saját tapasztalataiból tanul. de végülis a lényeget tekintve mind1.
Ezt mar irtam ebbe a topicba, hogy mar reg tamogattam volna, mindenfele tapasztalat nelkul is. (Ha esetleg emlekeznel, Zouek ugyanezt csinaltak mar ellenunk, csak ok egy szinttel "ugyesebbek" voltak, mar akkor kidobtak tagokat, amikor meg rajuk sem alltunk, csak kimentunk szkra...) Szal a tapasztalat mar regen megvolt, de hidd el, anelkul is egesz jol at tudom latni a dolgokat, szal ne sertegess :P

Szoval ennek tenyleg semmi koze a sajat tapasztalathoz, nem tudom miert ezzel jossz mindig.
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #56  
Old 11-12-2009, 17:14
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Határozott ellenző nem vagyok. De azért nem árt meggondolni néhány dolgot a védekező fél szempontjából is. A támadó fél érveit már sokan kifejtették...
Igen, pont a BigGunvsPékek kláncsta kapcsán merült fel bennem, hogy ha ez a szabály már élne, Big szépen beverte volna Pékeket, max lefelé, de végülis mind1.
viszont mi történt volna utána? ami most. Big szépen visszaveszi a kirakott tagjait és felfelé elhúz utolérhetetlen magasságokba.
Pékeknek esélyt sem hagyva arra, hogy őket kirakják, holott Bignek minden esélye megvolt erre.
Ezért a védő fél szempontjából kiegészíteném az itteni javaslatot annyival, hogyha valaki kilép egy klánból akkor ugyanabba a klánba ne léphessen vissza 72 (48?24?) körig. Ezzel megadva az esélyt a a védőknek is egy esetleges odaállásra olyan időpontban amikor nekik is megfelel.

És bár a példa elején BigvsPék volt a példa, mindenki vontakoztasson el tőle mégha érintett is, csak az elvet nézze.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to wand For This Useful Post:
  #57  
Old 11-12-2009, 17:33
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
Igen, pont a BigGunvsPékek kláncsta kapcsán merült fel bennem, hogy ha ez a szabály már élne, Big szépen beverte volna Pékeket, max lefelé, de végülis mind1.
viszont mi történt volna utána? ami most. Big szépen visszaveszi a kirakott tagjait és felfelé elhúz utolérhetetlen magasságokba.
Pékeknek esélyt sem hagyva arra, hogy őket kirakják, holott Bignek minden esélye megvolt erre.
Ezért a védő fél szempontjából kiegészíteném az itteni javaslatot annyival, hogyha valaki kilép egy klánból akkor ugyanabba a klánba ne léphessen vissza 72 (48?24?) körig. Ezzel megadva az esélyt a a védőknek is egy esetleges odaállásra olyan időpontban amikor nekik is megfelel.

És bár a példa elején BigvsPék volt a példa, mindenki vontakoztasson el tőle mégha érintett is, csak az elvet nézze.
12 kör bőven elég, ha az ellen vissza akar támadni akkor nem dobálja ki a tagokat.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
Reply With Quote
  #58  
Old 11-12-2009, 18:16
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Gyula View Post
12 kör bőven elég, ha az ellen vissza akar támadni akkor nem dobálja ki a tagokat.
A mostani javaslattal már nem dobhatná ki őket, eleve ebből indult az okfejtés.

a 12 kört meg azért keveslem, mert lehet épp piacon vannak a visszatámadáshoz szükséges lovai, és nem biztos, hogy 12 kör alatt visszajön.
Az lehet, hogy a 72 kör tényleg túlzás, de akkor legyen 24, annyi idő alatt a meglepett védő is rendezheti a sorait, a támadó meg eleve fel lehet készülve egy védésre, és 24 körig oda lehet figyelni.
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to wand For This Useful Post:
  #59  
Old 11-12-2009, 18:27
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
A mostani javaslattal már nem dobhatná ki őket, eleve ebből indult az okfejtés.

a 12 kört meg azért keveslem, mert lehet épp piacon vannak a visszatámadáshoz szükséges lovai, és nem biztos, hogy 12 kör alatt visszajön.
Az lehet, hogy a 72 kör tényleg túlzás, de akkor legyen 24, annyi idő alatt a meglepett védő is rendezheti a sorait, a támadó meg eleve fel lehet készülve egy védésre, és 24 körig oda lehet figyelni.
Engem cseppet sem zavar egy ilyen kiegeszites

(Bar bevallom, az cseppet problemas, hogy ilyenkor nem fog mukodni a helytarto a kirakott orszagokban, igy azokra nagyon oda kell figyelni, szoval 24 kornel tovabb semmikepp nem tamogatom, de meg az is necces lehet bizonyos esetekben ha elfogynak szkn a piacok, vagy az adott ember epp nem tud figyelni az orszagara 24 korig egyfolytaban...)
__________________
Remedy

Last edited by Remedy; 11-12-2009 at 18:32..
Reply With Quote
  #60  
Old 11-12-2009, 21:21
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand View Post
A mostani javaslattal már nem dobhatná ki őket, eleve ebből indult az okfejtés.

a 12 kört meg azért keveslem, mert lehet épp piacon vannak a visszatámadáshoz szükséges lovai, és nem biztos, hogy 12 kör alatt visszajön.
Az lehet, hogy a 72 kör tényleg túlzás, de akkor legyen 24, annyi idő alatt a meglepett védő is rendezheti a sorait, a támadó meg eleve fel lehet készülve egy védésre, és 24 körig oda lehet figyelni.

Ez így nagyon korrekt lenne mindkét fél szempontjából. A piacokkal is kevésbé lehet játszani (nagy tételek kirakása ár alá pld.) ha van 24 kör amíg ott kell maradni. Bár ugye ez is kijátszható ha 1 orit 24 körrel hamarabb tesznek ki mint maga a ráállás akkor őt már ugye vissza lehet majd venni rögvest ütés után, de ez már csak részletkérdés és hagy helyet a taktikázásnak.

Mindent összevetve ez egy nagyon jó javaslat a 24 körrel. Grat!
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 12:05.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu