Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Tetszik e, az építész személyiség?
Igen, tetszik az építész, mint új személyiség, hasonló tulajdonságokkal. 99 62.26%
Igen, tetszene egy építész személyiség,de sokkal táposabb tulajdonságokkal. 20 12.58%
Nem tetszik az építész. 21 13.21%
Nem akarok új személyiségeket. 19 11.95%
Voters: 159. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #251  
Old 10-29-2009, 12:10
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by padlócsempe View Post
a 6(5) körös épülést kicsit durvának tartom, de a 8(6) nem lenne rossz.

A többi tulajdonság tetszik.
7(6)?
...........
Reply With Quote
Sponsored Links
  #252  
Old 10-29-2009, 12:10
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
-10% építési költség (arany)
-10% építési költség (nyersanyag)
+10% védettség az épületeket érintő támadásokkal szemben (beleértve a mágikus-, tolvaj- Pl gyújtogatás, földrengés,Rombolás
és nekem tetszik hogy 6 kör alatt épülnek fel az épületei
nekem ezek a javaslatok tetszenének egy új személyíségnél
Szerintem maximum -1 kor legyen minden fajnal. Az orknak fajilag igen nagy elonye, hogy 7 kor alatt epit, egy szemelyiseg marhara eltorpul egy faj mellett.

Szerintem szem elott kellene tartani, hogy a szemelyisegek, csak egy apro bonuszt adnak, nem gyokeresen valtoztatjak meg az adott fajt.
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following 4 Users Say Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #253  
Old 10-29-2009, 12:12
Padlócsempe Padlócsempe is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by LiverPool View Post
7(6)?
...........
zárójelben az ork építési idejét írtam.
Tehát pont úgy, ahogy Remedy írta.
Reply With Quote
  #254  
Old 10-29-2009, 12:34
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Nekem a többi kiegészítéssel így is tetszik
Reply With Quote
  #255  
Old 10-29-2009, 12:45
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg View Post
-10% építési költség (arany)
-10% építési költség (nyersanyag)
+10% védettség az épületeket érintő támadásokkal szemben (beleértve a mágikus-, tolvaj- Pl gyújtogatás, földrengés,Rombolás
Gyorsabban epuljenek fel az epuletei.

Orknal 6(12), Minden masnal 8(16).

nekem ezek a javaslatok tetszenének egy új személyíségnél
Quote:
Originally Posted by Serg View Post
Nekem a többi kiegészítéssel így is tetszik
Igy? Kiegeszitettem.
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #256  
Old 10-29-2009, 14:50
richardka richardka is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 702
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Épitész szemihez beletenném azt is hogy mondjuk naponta 1x X% épületett lebonthat ugy hogy az lebontott épületek nyersianyagja bekerül a rakijába, még ugy is hogy 10%-ot levesz mondjuk a hod

nem kell nagy X%-ra gondolni. 1-2% területarányosan

Amit irtam olyan csopinál jönne jol ahol pl nincs nyersanyag. Jopárszor belefutottam hogy hiába épitenék át sallangot, ha pl nincs kő

ez a kettőt el tudnám még hozzá fogadni
+10% védettség az épületeket érintő támadásokkal szemben (beleértve a mágikus-, tolvaj- Pl gyújtogatás, földrengés,Rombolás
Orknal 6(12), Minden masnal 8(16).

bár csak csöndben megjegyzek egy példát
félelf gyujtogat oriást mondjuk 1000 hekin, rajta a szieszta. Igy is 1 ház gyulik akkor mennyi fog ha ezt a szemit is választom??

ez a kettő elhanyagolhato
ez annyira nem fontos
-10% építési költség (arany)
-10% építési költség (nyersanyag)

ezek apropénzek.


Ne csak 1A-ba gondolkodjatok

bocs az okoskodásért
Reply With Quote
  #257  
Old 10-29-2009, 16:02
Ildee Ildee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by richardka View Post
Épitész szemihez beletenném azt is hogy mondjuk naponta 1x X% épületett lebonthat ugy hogy az lebontott épületek nyersianyagja bekerül a rakijába, még ugy is hogy 10%-ot levesz mondjuk a hod
Ez tetszik...

Quote:
Originally Posted by richardka View Post
ez a kettő elhanyagolhato
ez annyira nem fontos
-10% építési költség (arany)
-10% építési költség (nyersanyag)
Az arany szerintem is aprópénz, de ha mondjuk már -20% nyersanyag lenne ezzel a szemmel... Vannak csoportok ahol annyira drága a nyersanyag, hogy lehet megéri egy 4-5 szemesnek ez a szem.
__________________

---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
Reply With Quote
  #258  
Old 10-29-2009, 16:53
Von's Avatar
Von Von is offline
Member
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,223
Activity: 0%
Longevity: 86%
Default

Szerintem elég lenne csak a -1 kör az építkezésre, és semmi más bónusz ne járjon hozzá. Esetleg a 10% védettség az épületek elleni támadásoknál, még ezt talán bele lehetne venni, mivel ez csak akkor ad bónuszt, ha támadás alatt van az illettő, nem alapból, mint mondjuk a nyersanyagköltség csökkentése.

Az épíkezés aranyköltsége A-n kívül elenyésző, azért fölösleges belenyúlni, a nyersanyagköltség csökkentése meg az építés lerövidülésével együtt már nagyon táp lenne.

Szal: egy körrel gyorsabb építkezés
vagy: egy körrel gyorsabb építkezés, és +10% védelem az épületek elleni támadások esetén.

E két verzió valamelyikét támogatnám személy szerint
__________________
Vonetikusan fon
---------------
[SZK] Jetilábnyom (#553158) [1/A]
Raining Blood (2) (#562319) [3/G] [SZ]
Reign In Blood (2) (#592837) [5/W] [SZ]

www.unimarket.hu
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Von For This Useful Post:
  #259  
Old 10-29-2009, 17:26
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by richardka View Post
Épitész szemihez beletenném azt is hogy mondjuk naponta 1x X% épületett lebonthat ugy hogy az lebontott épületek nyersianyagja bekerül a rakijába, még ugy is hogy 10%-ot levesz mondjuk a hod

nem kell nagy X%-ra gondolni. 1-2% területarányosan

Amit irtam olyan csopinál jönne jol ahol pl nincs nyersanyag. Jopárszor belefutottam hogy hiába épitenék át sallangot, ha pl nincs kő

ez a kettőt el tudnám még hozzá fogadni
+10% védettség az épületeket érintő támadásokkal szemben (beleértve a mágikus-, tolvaj- Pl gyújtogatás, földrengés,Rombolás
Orknal 6(12), Minden masnal 8(16).

bár csak csöndben megjegyzek egy példát
félelf gyujtogat oriást mondjuk 1000 hekin, rajta a szieszta. Igy is 1 ház gyulik akkor mennyi fog ha ezt a szemit is választom??

ez a kettő elhanyagolhato
ez annyira nem fontos
-10% építési költség (arany)
-10% építési költség (nyersanyag)

ezek apropénzek.


Ne csak 1A-ba gondolkodjatok

bocs az okoskodásért
1000 hekin nem egy ház gyullad az óriásnál szal nem kell hülyeséget beszélni,ha egy ház gyullad akkor auto védelme van vagy nem vagy elég közel
Reply With Quote
  #260  
Old 10-29-2009, 17:29
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Meg amúgy is, óriás mellé értelemszerűen nem választom ezt a személyiséget, ha ad védelmi bónuszt gyújtás ellen, hanem inkább valamit választok, ami hadira ad pluszt...

Az 1 körrel kevesebb építési időt + 10% védelmet vari / hadi / toli akciók ellen támogatom.
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Személyiség túladagolás Tsobi Nem hiba 6 07-27-2009 13:34
2 új személyiség! -(0Kristóf0)- Elvetett javaslatok 6 07-31-2007 19:04
plusz személyiség Gabi Elvetett javaslatok 13 04-24-2007 17:24
9 fölötti személyiség Eke Általános beszélgetés Hódítós témákban 48 03-26-2007 12:13
Új Személyiség Hmmm... Sati Elvetett javaslatok 260 03-16-2007 08:24


All times are GMT +1. The time now is 00:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu