Quote:
	
	
		| 
					Originally Posted by Ati  A gyakorlatban sokkal valószínűbb, hogy nincs elgépelve a cím, csak a szolgáltatója nem engedi át a levelet. @t-online.hu ilyen, @invitel.hu ilyen, hogy a leggyakoribbakat említsem. | 
	
 
Úgy néz ki Ati jól gondolja és nem elírtam a címet, hanem valami más gond van. Tegnap regisztráltam másodszor is (3* ellenőriztem a címet), de arra sem kaptam meg a visszaigazolást.
Inviteles a cím. 
 
A gond az, hogy direkt azért használom ezt a címet, mert a Hódítós eseményekről ugyan erre a címre megkapom az összes országomból az e-mailt. Ezért gondoltam elsőre, hogy én írtam el a címem. 
 
Mi most a megoldás? Van két használhatatlan belépőm.. 
Át lehet írni az egyiknél a címem másra a másikat pedig törölni vagy várjam meg amíg lehet megint jelentkezni és akkor regisztráljak megint egy másik szolgáltató címével?