|
|
|
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Általános beszélgetések Általános beszélgetések a MUD-ról |
07-12-2009, 10:52
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Posts: 183
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Upsz csak elnéztem valamit.
__________________
A valóság nem más mint az alkohol legsúlyosabb elvonási tünete.
Last edited by komisz86; 07-12-2009 at 11:04..
Reason: tévedés
|
07-12-2009, 12:27
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
A csatorna második szintjén túl kevés mob van, illetve nem lenne kevés, csak mindenki ott van szinte, és így osztozkodnunk kell rajta
__________________
---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
|
07-12-2009, 13:50
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Indok:
Egyre nehezebb fejlődni, mert pontosan a 10-15. szint közötti karakterek számára nincs mit leölni!
Ezen a szinten a Giliszta, a Hajléktalan, és a Fiatal Csatornalakó az, ami a legjobban "megéri". (tehát leverési idő / kapott TP arányuk ezeknek a legjobbak!)
Mivel 100k TP fölött rohamosan csökken a mobokra kapott tapasztalati pont, ezért a fentieknél gyengébb mobokat nem éri meg leverni, mert annyira kevés TP-t kapsz érte, hogy szinte képtelenség fejlődni.
A fentieknél erősebb ellenfelek viszont (még klánmedál, és meditáció birtokában is!!) nagyon-nagyon hamar leszedik az ÉP-det, így meg kell állnod, várva, hogy az automatikus töldődés következtében felmenjenek az értékeid, és harcolhass újra.
A probléma nem a születési idő rövidségével, vagy a maximális mobszámmal van!
Azzal van a gond, hogy tulajdonképpen - mint kiderült - 10-20. szint között itt tobzódik mindenki, és tulajdonképpen egymás elől pillanatok alatt leölünk mindent, szerintem 20 perc alatt üresre lehet pucolni a csatornát, úgy ahogy van!
Javaslat:
A jelenlegi születési rátát meghagyva alapnak, egy aktivitási módosítót képzeltem el, ami 50 aktív - tehát aktuálisan bejelentkezett - felhasználónként szorzószámot biztosít a 3 legjobban "fogyó" mobra.
Pl 5%-os születési ráta bónuszt.
Tehát mondjuk ha a 3 leggyakrabban levert mob a Medve, Giliszta, Fiatal Csatornalakó, akkor ez a 3 mob 5%-kal gyorsabban szülessen újra, amennyiben 50 felhasználónál több van belépve!
100 felhasználó 10% bónusz
200 felhasználó 15% bónusz
400 felhasználó 20% bónusz
800 felhasználó 25% bónusz
1000 felhasználó 30% bónusz
--és itt állandósulna, minden további 1000 aktív user +10%--
2000 felhasználó 40%, 3000 felhasználó 50%, és így tovább....
Nem durva bónusz, de sokat segítene, nem "szemetelődne" tele az egész térkép mobokkal, mivel -ha jól értettem- van minden mobnak maximális száma, ami a térképen lehet. Amennyiben ez a határszám elérésre kerül, nem születik új mob, amíg legalább 1-et meg nem ölünk közülük.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|
The Following 2 Users Say Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
|
|
07-12-2009, 13:54
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Fentiekhez kiegészítésként:
Pl egy 12. szintű karakternek a medve túl kevés TP-t ad, a goblinok, idős csatornalakók, stb... (tehát a gilisztánál, fiatal csatornalakónál erősebbek) meg nagyon gyorsan leverik őket.
A nagyobbak (15-20. szintőek) meg pillanatok alatt leölik azokat a mobokat, amik a 10-15. szintűeknek kéne, így választhatnak: vagy gyenge mobokat ölnek, nevetségesen kevés TP-ért, vagy nekimennek a szintüknek még erős ellenfeleknek, bevállalva azt, hogy bár több TP-t kapnak, de nagyon hamar lecsökken az ÉP-jük.
Erre egy pici megoldást nyújtana az, hogy ha minél több az online user, annál gyorsabban születnek a "közkedvelt" mobok. - Tehát amit a legtöbben ölnek aktuálisan. (lásd fentebbi hsz)
Természetesen, amikor a felhasználók kilépkednek, egyre ez a bónusz "elfogy", és visszaáll a normál születési arány...
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|
The Following 3 Users Say Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
|
|
07-12-2009, 13:57
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Új varázslat ötlet:
Aurapajzs
Működése hasonló a térpajzshoz, ami a mobokat gátolja meg, hogy odajöjjenek, ahol én vagyok, viszont a játékosok odajöhetnek.
Ez azért probléma, mert mondjuk egy 10. szintű karakter fejlődni kíván, odajön egy 20. szintű, és 20 másodperc alatt leöli az összes mobot (pl Giliszta) az adott négyzeten, így direkt nehezítve a többiek dogát, hogy a TP versenyben felvegyék a harcot a nagyokkal.
Nincs annál idegesítőbb, amikor fejlődni akarok, és "rámszáll" egy nagyobb szintű karakter, aki követ, és mindent megtámad, amit én, és emiatt én nem kapok TP-t....
magyarul ellehetetleníti a fejlődésemet, szánt szándékkal.
Ezt kiküszöbölhetné az Aurapajzs, ami a játékosok ellen működne. Tehát az adott négyzetre mob beléphet, de játékos nem!
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
|
|
07-12-2009, 16:09
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
A vipcsomagok elérhetőek már?
__________________
---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
|
07-12-2009, 16:17
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Posts: 28
Activity: 0%
Longevity: 81%
|
|
Amúgy a 11-es sebzésű goblin tőr és 81-es sebzésű elf hosszúkard között nem lenne jó dolog berakni pár átmeneti fegyvert?
|
07-12-2009, 16:21
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ildee
A vipcsomagok elérhetőek már?
|
ez jó kérdés, engem is nagyon érdekelne a dolog
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|
07-12-2009, 16:23
|
Member
|
|
Join Date: Aug 2008
Location: Dunakeszi
Posts: 415
Activity: 0%
Longevity: 86%
|
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Új varázslat ötlet:
Aurapajzs
Működése hasonló a térpajzshoz, ami a mobokat gátolja meg, hogy odajöjjenek, ahol én vagyok, viszont a játékosok odajöhetnek.
Ez azért probléma, mert mondjuk egy 10. szintű karakter fejlődni kíván, odajön egy 20. szintű, és 20 másodperc alatt leöli az összes mobot (pl Giliszta) az adott négyzeten, így direkt nehezítve a többiek dogát, hogy a TP versenyben felvegyék a harcot a nagyokkal.
Nincs annál idegesítőbb, amikor fejlődni akarok, és "rámszáll" egy nagyobb szintű karakter, aki követ, és mindent megtámad, amit én, és emiatt én nem kapok TP-t....
magyarul ellehetetleníti a fejlődésemet, szánt szándékkal.
Ezt kiküszöbölhetné az Aurapajzs, ami a játékosok ellen működne. Tehát az adott négyzetre mob beléphet, de játékos nem!
|
Az alapötlet nem lenne rossz, de ha pl. a csatornában magára rakja valaki, amellett nem lehetne elmenni, tehát lezárható lenne az egész csatorna, vagy a kerposzt előtt lévő úton varázsolva nem lehetne megközelíteni a piacot szekérrel. Úgy módosítanám, hogy odajöhetnének a JK-k, de nem harcolhatnának ugyanazon a mezőn a mobokkal.
Last edited by Rynok; 07-12-2009 at 16:31..
|
The Following User Says Thank You to Rynok For This Useful Post:
|
|
07-12-2009, 16:32
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jun 2009
Posts: 28
Activity: 0%
Longevity: 81%
|
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
ez jó kérdés, engem is nagyon érdekelne a dolog
|
Nekem a Halálfej totem ment.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:55.
|
|
|
|
|
|
|