|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
| PC (hardver, szoftver, játékok stb.) Minden, ami számítógép. Kedvenc játékod megbeszélése, segítségkérés hardverügyben stb. |

07-01-2009, 00:47
|
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce
Az oblivionban nem párszáz egy ség mozgott egyszerre, hanem soktízezer mob...
és azt szinkronizálni kell, mert hülyén néz ki, amikor az egyik monitoron előtűnik egy szikla mögül egy tigris, a másikon meg nem......
és mivel a fű, a fák, a ládák, a láncok, a vödrök, tulajdonképpen minden mozgatható, és mozog is, ezt szinkronizálni kell. különben elcsúszik a két játék egymás mellett, és olyankor van az, amikor kiírta, hogy szinkronizációs hiba, és a haverom éppen gyakott egy farkast, én meg ott álltam, és a saját monitoromon nem volt semmi.
szerintem egyszerűbb leképezni valamit, ami fix. az SC-ben a sebzések fixek, a mozgások fixek, a pálya totál fix.
|
Láncok lengése, fű mozgása irreleváns, ilyen informácioót senki nem továbbít (kit érdekel, hogy a 3172456. sorban levő 6253148. fűszál éppen másik oldalra konyul, mint a másik gépen?). Nem kell az egész világ mozgását tárolni, elég a látóterek uniójában levő elemeket. A tárgyak meg nem mozognak maguktól, tehát elég csak az interakciónak megfelelően elmozgatni, nem folyton küldözgetni a pozícióját. A farkas gyakása már fontos kérdés, de ott is belefér egy erős ping is, nem kell olyan erősen szinkronizálni, mint egy pörgős FPS-t, vagy egy pörgős RTS-t.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:19.
 |
|
|
|
|
|
|