|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |

06-23-2009, 18:37
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Megvárod, amíg elmegy onnan, akit keresel.
A fix keresős küldetések helyei többnyire úgyis védett helyeken lesznek, amiket nem lehet elfoglalni.
|
Akkor jó 
Egyébként nagy átírás kellene a játéknak, ha látszanának bizonyos karakterek? Tudom, sokszor felhoztam, egyszer írtad is, hogy akkor minden lépésnél frissüljön a térkép? De, ha csak a térképnek az a része frissülne, amit én látok +2 esetleg 3 négyzet? Még ha csak tesztelnénk, az is sokat jelentene, mert jelenleg nem is nagyon kell a láthatatlanság sem, hogy egymás elől elbujjunk. Annyira kevés az esélye, hogy találkozunk. Nem azt mondom, hogy minden karakter látszódjon a játékban, de ha a csapat, esetleg a klán tagjai látszanak, már az is sokat segítene.
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|

06-23-2009, 18:41
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Phoenix
Egyébként nagy átírás kellene a játéknak, ha látszanának bizonyos karakterek? Tudom, sokszor felhoztam, egyszer írtad is, hogy akkor minden lépésnél frissüljön a térkép? De, ha csak a térképnek az a része frissülne, amit én látok +2 esetleg 3 négyzet? Még ha csak tesztelnénk, az is sokat jelentene, mert jelenleg nem is nagyon kell a láthatatlanság sem, hogy egymás elől elbujjunk. Annyira kevés az esélye, hogy találkozunk. Nem azt mondom, hogy minden karakter látszódjon a játékban, de ha a csapat, esetleg a klán tagjai látszanak, már az is sokat segítene.
|
Ez iszonyúan erőforrásigényes, ezért most biztos nem lesz ilyen.
Jelenleg egy teljesen hétköznapi, a teszt alatt mindenki által használt funkció VIP alá tételén gondolkozom, mert nem vagyok biztos benne, hogy technikailag szerencsés lesz, ha mindenki használja.
|

06-23-2009, 18:42
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Phoenix
Akkor jó 
Egyébként nagy átírás kellene a játéknak, ha látszanának bizonyos karakterek? Tudom, sokszor felhoztam, egyszer írtad is, hogy akkor minden lépésnél frissüljön a térkép? De, ha csak a térképnek az a része frissülne, amit én látok +2 esetleg 3 négyzet? Még ha csak tesztelnénk, az is sokat jelentene, mert jelenleg nem is nagyon kell a láthatatlanság sem, hogy egymás elől elbujjunk. Annyira kevés az esélye, hogy találkozunk. Nem azt mondom, hogy minden karakter látszódjon a játékban, de ha a csapat, esetleg a klán tagjai látszanak, már az is sokat segítene.
|
Ha frissülne a térkép, valami hihetetlen lassú lenne a mászkálás... 
|

06-23-2009, 18:49
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Azon gondolkodok, hogyha a klánterületen fizetni kell, azt egy másik módon lehetne finanszírozni. Amit korábban felvetettem, hogy a talált tárgyakat felvásárolná a rendszer a ker.posztokon.
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|

06-25-2009, 08:53
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Szerintem a területen való mászkálásért fizetett pénz jobb lenne, ha a szint/10 kerekítve lenne. Így pl 5. szintig (nem szinten, szintig) nem fizet semmit, ami szerintem jó dolog...Egy kezdő játékos mászkál, azt elveszíti z össze pénzét, és ha beragad, nem tud mit csinálni...éhen és szomjanhalni sem tud, mert még nincs 5. szintű. Valószínűleg még obeliszket sem látogatott meg, ezért kék lötyi is kizárva. Szóval nem tartom jónak
Ha kerekítve lenne, akkor jobb lenne... 
Last edited by Dus; 06-25-2009 at 09:00..
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|

06-25-2009, 10:40
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Szerintem a területen való mászkálásért fizetett pénz jobb lenne, ha a szint/10 kerekítve lenne. Így pl 5. szintig (nem szinten, szintig) nem fizet semmit, ami szerintem jó dolog...Egy kezdő játékos mászkál, azt elveszíti z össze pénzét, és ha beragad, nem tud mit csinálni...éhen és szomjanhalni sem tud, mert még nincs 5. szintű. Valószínűleg még obeliszket sem látogatott meg, ezért kék lötyi is kizárva. Szóval nem tartom jónak
Ha kerekítve lenne, akkor jobb lenne... 
|
Nem szeretem a kerekítéseket, mert kiszámíthatatlanná tesznek mindent...
A felvetés viszont jogos, úgyhogy levágás lett a vége, 10. szintig nem kell fizetni. (Nincs feltöltve.)
|

06-25-2009, 10:43
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Hamarosan visszaállítom a pénzszüksélgetet a ténylegesre, nehogy véletlenül így maradjon...
Van-e még bármi egyéb kérdés, észrevétel, javaslat a klánháborúval kapcsolatban?
Az eddig felmerültek közül meg lett oldva a figyelmeztető szöveg csak egyszeri kiírása, függetlenül az épp foglalás alatt álló területek számától; színezés kikapcsolhatósága; és a fizetendő adó 1 arannyal eltolása, hogy kis karaktereknek ne kelljen fizetni.
|

06-25-2009, 10:52
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Hamarosan visszaállítom a pénzszüksélgetet a ténylegesre, nehogy véletlenül így maradjon...
Van-e még bármi egyéb kérdés, észrevétel, javaslat a klánháborúval kapcsolatban?
Az eddig felmerültek közül meg lett oldva a figyelmeztető szöveg csak egyszeri kiírása, függetlenül az épp foglalás alatt álló területek számától; színezés kikapcsolhatósága; és a fizetendő adó 1 arannyal eltolása, hogy kis karaktereknek ne kelljen fizetni.
|
Hogy még lehessen tornászni felfele a tanulható képességeket, ezért lehetne egy tárnná építés és egy épület építés funkció. Nem csak sima építés.
És saját klánterületen, ha van jogod rá, készíthetnél tárnát. Először keresni kéne egy helyet, ahol a bejáratot csinálhatod meg, aztán folyamatosan 1-1 mezővel megtoldhatnád a tárnát...
Így alakulhatnának ki a hegykeért folytatott harcok...
Viszont cserébe akkor tárnát és erdőt is el lehetne foglalni klánterülettel, mert mire eljutnak területekkel oda, ahol most van tárna, addigra lesz egy rakás klán, klánvárossal... 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 04:16.
 |
|
|
|
|
|
|