Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés
Register Stats Members List Today's Posts

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 06-23-2009, 18:37
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Megvárod, amíg elmegy onnan, akit keresel.

A fix keresős küldetések helyei többnyire úgyis védett helyeken lesznek, amiket nem lehet elfoglalni.
Akkor jó

Egyébként nagy átírás kellene a játéknak, ha látszanának bizonyos karakterek? Tudom, sokszor felhoztam, egyszer írtad is, hogy akkor minden lépésnél frissüljön a térkép? De, ha csak a térképnek az a része frissülne, amit én látok +2 esetleg 3 négyzet? Még ha csak tesztelnénk, az is sokat jelentene, mert jelenleg nem is nagyon kell a láthatatlanság sem, hogy egymás elől elbujjunk. Annyira kevés az esélye, hogy találkozunk. Nem azt mondom, hogy minden karakter látszódjon a játékban, de ha a csapat, esetleg a klán tagjai látszanak, már az is sokat segítene.
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
Sponsored Links
  #2  
Old 06-23-2009, 18:41
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
Egyébként nagy átírás kellene a játéknak, ha látszanának bizonyos karakterek? Tudom, sokszor felhoztam, egyszer írtad is, hogy akkor minden lépésnél frissüljön a térkép? De, ha csak a térképnek az a része frissülne, amit én látok +2 esetleg 3 négyzet? Még ha csak tesztelnénk, az is sokat jelentene, mert jelenleg nem is nagyon kell a láthatatlanság sem, hogy egymás elől elbujjunk. Annyira kevés az esélye, hogy találkozunk. Nem azt mondom, hogy minden karakter látszódjon a játékban, de ha a csapat, esetleg a klán tagjai látszanak, már az is sokat segítene.
Ez iszonyúan erőforrásigényes, ezért most biztos nem lesz ilyen.

Jelenleg egy teljesen hétköznapi, a teszt alatt mindenki által használt funkció VIP alá tételén gondolkozom, mert nem vagyok biztos benne, hogy technikailag szerencsés lesz, ha mindenki használja.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 06-23-2009, 18:42
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
Akkor jó

Egyébként nagy átírás kellene a játéknak, ha látszanának bizonyos karakterek? Tudom, sokszor felhoztam, egyszer írtad is, hogy akkor minden lépésnél frissüljön a térkép? De, ha csak a térképnek az a része frissülne, amit én látok +2 esetleg 3 négyzet? Még ha csak tesztelnénk, az is sokat jelentene, mert jelenleg nem is nagyon kell a láthatatlanság sem, hogy egymás elől elbujjunk. Annyira kevés az esélye, hogy találkozunk. Nem azt mondom, hogy minden karakter látszódjon a játékban, de ha a csapat, esetleg a klán tagjai látszanak, már az is sokat segítene.
Ha frissülne a térkép, valami hihetetlen lassú lenne a mászkálás...
  #4  
Old 06-23-2009, 18:49
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Azon gondolkodok, hogyha a klánterületen fizetni kell, azt egy másik módon lehetne finanszírozni. Amit korábban felvetettem, hogy a talált tárgyakat felvásárolná a rendszer a ker.posztokon.
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #5  
Old 06-25-2009, 08:53
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Szerintem a területen való mászkálásért fizetett pénz jobb lenne, ha a szint/10 kerekítve lenne. Így pl 5. szintig (nem szinten, szintig) nem fizet semmit, ami szerintem jó dolog...Egy kezdő játékos mászkál, azt elveszíti z össze pénzét, és ha beragad, nem tud mit csinálni...éhen és szomjanhalni sem tud, mert még nincs 5. szintű. Valószínűleg még obeliszket sem látogatott meg, ezért kék lötyi is kizárva. Szóval nem tartom jónak

Ha kerekítve lenne, akkor jobb lenne...

Last edited by Dus; 06-25-2009 at 09:00..
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #6  
Old 06-25-2009, 10:40
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Szerintem a területen való mászkálásért fizetett pénz jobb lenne, ha a szint/10 kerekítve lenne. Így pl 5. szintig (nem szinten, szintig) nem fizet semmit, ami szerintem jó dolog...Egy kezdő játékos mászkál, azt elveszíti z össze pénzét, és ha beragad, nem tud mit csinálni...éhen és szomjanhalni sem tud, mert még nincs 5. szintű. Valószínűleg még obeliszket sem látogatott meg, ezért kék lötyi is kizárva. Szóval nem tartom jónak

Ha kerekítve lenne, akkor jobb lenne...
Nem szeretem a kerekítéseket, mert kiszámíthatatlanná tesznek mindent...

A felvetés viszont jogos, úgyhogy levágás lett a vége, 10. szintig nem kell fizetni. (Nincs feltöltve.)
__________________
Hódító * Queosia
  #7  
Old 06-25-2009, 10:43
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,251
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Hamarosan visszaállítom a pénzszüksélgetet a ténylegesre, nehogy véletlenül így maradjon...

Van-e még bármi egyéb kérdés, észrevétel, javaslat a klánháborúval kapcsolatban?

Az eddig felmerültek közül meg lett oldva a figyelmeztető szöveg csak egyszeri kiírása, függetlenül az épp foglalás alatt álló területek számától; színezés kikapcsolhatósága; és a fizetendő adó 1 arannyal eltolása, hogy kis karaktereknek ne kelljen fizetni.
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 06-25-2009, 10:52
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Hamarosan visszaállítom a pénzszüksélgetet a ténylegesre, nehogy véletlenül így maradjon...

Van-e még bármi egyéb kérdés, észrevétel, javaslat a klánháborúval kapcsolatban?

Az eddig felmerültek közül meg lett oldva a figyelmeztető szöveg csak egyszeri kiírása, függetlenül az épp foglalás alatt álló területek számától; színezés kikapcsolhatósága; és a fizetendő adó 1 arannyal eltolása, hogy kis karaktereknek ne kelljen fizetni.
Hogy még lehessen tornászni felfele a tanulható képességeket, ezért lehetne egy tárnná építés és egy épület építés funkció. Nem csak sima építés.

És saját klánterületen, ha van jogod rá, készíthetnél tárnát. Először keresni kéne egy helyet, ahol a bejáratot csinálhatod meg, aztán folyamatosan 1-1 mezővel megtoldhatnád a tárnát...

Így alakulhatnának ki a hegykeért folytatott harcok...

Viszont cserébe akkor tárnát és erdőt is el lehetne foglalni klánterülettel, mert mire eljutnak területekkel oda, ahol most van tárna, addigra lesz egy rakás klán, klánvárossal...
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
ez is teszt lacqa Teszt 16 07-22-2010 12:22
8. TESZT: Lakóházak Ati Tesztelés 24 05-15-2009 19:15
teszt teszt hátán:) KPeti999 Teszt 9 05-07-2008 19:59
Ööö... teszt, mi lenne...? Fransisco Teszt 51 09-04-2007 13:03
Teszt text Bragbol Teszt 3 05-30-2006 20:12


All times are GMT +1. The time now is 04:16.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu