|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
| Ötletek, javaslatok Ha új ötleted, javaslatod, kérésed van, akkor azt ide írd meg. |

06-10-2009, 17:12
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Ok, csak már van kritikus sebzés varázslat, ezért gondoltam arra egyáltalán nem hasonlító nevet... nehogy összekeverés legyen a vége
De lehet Kritikus Ütés.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|

06-10-2009, 17:19
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Írok én is
Új képesség:
Csel
Ellenfeledet ki tudod cselezni, ezzel kapsz még egy plusz támadási lehetőséget az alapokon felül. (második támadással lehet 3 támadásod, harmadikkal 4, stb.)
Esély a cselre: 10%
A csel sebzése: fele, mint amennyit sebeznél alap támadással
Ha a csel sikerül, a támadás 100%-os eséllyel meg be (nem kivédhető)
Követelmény:
- harcművészet
- 25-ös karakterszint
|

06-10-2009, 17:38
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
Last edited by [HTPA]GeeForce; 06-10-2009 at 17:41..
|

06-11-2009, 00:40
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Úszás, tengerrel kapcsolatos dolgok
Mivel már eszembe jutott nekem is, de mint kiderült többeknek (kiemelem Toto-t, akire emlékszem, hogy ma megjegyezte ezt, nehogy az legyen hogy ötletet lopok!), hogy kéne egy kis tengeri kaland.
Saját ötleteimmel kiegészítve, összefoglaló jelleggel az alábbiak színesíthetnék a palettát:
Képzettségek:
Úszás
Annyi, hogy a vizeken lehetne hajó nélkül is mozogni.
Korlátozás: Sekély tengerben 50 MP/négyzet, mély tengerben 250 MP/négyzet, jeges tengerben egyáltalán ne lehessen úszni.
Ezekkel a számokkal nagyjából kiküszöbölhető, hogy messze elúszhasson valaki (tehát a hajónak továbbra is megmaradna a távolsági közlekedésben való szerepe) - természetesen vízbe ne lehessen varázsolni; nincs felfrissülés = nincs végtelen úszás.
Viszonylag reális, hiszen a kisebb távokat, két félsziget közötti keskeny tengerszakaszt át lehetne úszni, hiszen aki megtanult úszni, annak a valódi életben sem kottyan meg párszáz méter, akár tengervízben sem.
Előfeltétel:
20-as karakterszint
extra erő (vízben mégiscsak nehezebb mozogni, mint szárazföldön)
Viziharc
Vízben is tudnál harcolni. (Nyilván nem mindne fegyverrel, de majd a későbbiekben ez alakítható. Pl puskával nem igazán lehet alapból sem vízben/víz alatt lövöldözni....)
Előny: Lentebb megtudod.  (meg tudod ölni a Halat, meg a Cápát)
Maluszok:
sebzésed fele akkora (mivel a vízben nehezebb nagyot ütni)
egy támadással kevesebbszer ütsz/kör (tehát ha eddig 1-et tudtál támadni, egyet se fogsz tudni, bár 20-as szinten szerintem mindenkinek lesz dupla támadása!), ha kettőt, akkor vízben csak egyet tudsz, ha már 3-at tudnál, akkor vízben csak kettőt. (Lévén nehezebb mozogni = lassabb.)
Előfeltétel:
20-as karakterszint
Extra erő
Úszás
Mobok:
Hal
Sima tengeri hal, amit halászákor kifoghatsz.
Vízbe merülve megtámadhatod. (csak te a halat)
Hal értékei:
10-11 ÉP
2-3 sebzés
(permanens páncél varázslat) - ezt nem tudom máshogy megfogalmazni jelenleg, arra akarok célozni, hogy bár kicsi ÉP-je van, tehát könnyen ölhető, azért mégiscsak jobban otthonvan a vízben, mint te. Értsd: bár ha eltalálod, megdöglik, de legyen nehéz eltalálni!
Megölése esetén: 20-22 TP (nehéz eltalálni, ezért a magasabb TP)*
Cápa
Hatalmas cápa.
Előfordulása: sekély tengerben ritka, mély tengerben gyakori.
Vízbe merülve megtámadhatod. (De ős is megtámadhat téged! ez random, mint pl a banditáknál... Több cápa összeáll csapatba!)
Cápa értékei:
120-124 ÉP
30-40 sebzés
(szintén valami malusz, hogy kisebb %-ban találd el - nyilván ő is gyorsabban mozog a vízben, mint te...)
Megölés esetén: 200-210 TP (magasabb TP, mert nehéz eltalálni)*
*a magasabb TP-t úgy értem, hogy a hasonló ÉP-vel rendelkező többi mob-hoz képest több TP-t érjenek, mivel kisebb esélyed van eltalálni őket = tovább életben maradnak egy csatánál.
Továbbá a hajó védelmet nyújt a cápák ellen, tehát aki hajóval közlekedik, azt biztos nem támadja meg Cápa.
A fentiek értelmében bődülne a tengeri közlekedési lehetőség, viszont a hajó teljes mértékben megtartaná hasznos voltát.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
Last edited by [HTPA]GeeForce; 06-11-2009 at 00:44..
|
|
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
|
|

06-11-2009, 00:52
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Ötletek "vizes" küldetésekre.
Random eséllyel dobhatnának cuccokat.
A Hal dodhatna halhúst, a Cápa halcsontot.
Ezekhez kapcsolódó küldetések alapötletei:
A bölcs (fővárosi) öreg, és beteg, és segítene neki egy jó erős leves. A leveshez 10 halhúst kéne összegyűjteni, és visszavinni a bölcsnek, aki levest főzhet belőle.
Egyszerű küldetés, de nem veszélytelen. (Mivel a sekély vízben is lehet Cápa, aki rádtámadhat éppen...)
TP: teljesített küldetésért 200 TP, 50 ARanypénz.
Küldetés alap a Cápához:
A Gondnok szellemjárta helyen lakik, egyedül. Kerítést szeretne építeni a háza köré, hogy (hiedelme szerint) távol tartsa éjszaka az ártú szellemeket birtokától.
Ehhez kéne neki elvinni 30 halcsontot, melyet kiszárít (így rikító fehér lesz), és a kerítéstartó oszlopainak tetejére szögel, "heggyel" felfelé (mint valami fehéren világító szarvak).
Ettől nyugodtabban alszik, jutalmul 100 Aranyat, és 1000 TP-t biztosítana számodra.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|
|
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
|
|

06-11-2009, 00:56
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Ötlet új fegyverre 3
Új fegyver
Szigony
Szigony áramvonalassága, vékonysága miatt vízben jól használható, szúrófegyver.
Sebzése: (vízben!) sima karddal megegyező.
Malusz: szárazföldön használva feleannyira hatékony (mivel vágni nem lehet vele, max szúrni) >> feleakkora sebzés.
Előfeltétel:
harcművészet
20. karakterszint
vizi harc
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|

06-11-2009, 01:03
|
![[HTPA]GeeForce's Avatar](image.php?u=2817&dateline=1283089292) |
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
kiegészítés 1:
termsézetesen vízben való harcolás közben az ütés és a rúgás fele annyit sebezzen, fellökni meg ne lehessen egyáltalán!
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
Last edited by [HTPA]GeeForce; 06-11-2009 at 01:05..
|

07-16-2009, 01:43
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Új képzettségek:
Alkudozás:
Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...
Feltétele: Nincs
Kritikus ütés: (by Gee)
Megtanulása után 10%-os eséllyel kétszer akkorát üt a karaktered. Csak azokra a támadásokra lenne hatással, amik automatikusan végződnek.
Feltétele: Középszintű harcművészet, 12. szint
Cselezés: (by én)
Megtanulása után 10% esélye van, hogy az adott csatakörben 1-el többször ütöd meg az ellenfeled, mint ahányszor alapból tudnád.
Feltétele: Középszintű harcművészet, 8. szint
Szelídítés:
Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...
Feltétele: 15. szint
Nyomkeresés:
Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...
Feltétele: alvilág
Vakharc:
Megtanulása után a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...
Feltétele: 12. szint
Alkímia: (by Toto)
Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...
Feltétele: alvilág, 5. szint
Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.
Last edited by Dus; 07-16-2009 at 01:49..
|
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|

07-16-2009, 13:36
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Precizitás:
Megtanulása után a késdobás, bármilyen fegyverrel is történjen, 3-al nagyobbat sebezzen.
Feltétele: középszintű alvilág, késdobás
Mesterfokú késdobás:
Megtanulása után, a késobás mellett külön akció lenne, és használatával a karakter 2 kést dobna el a célpont felé. A találat esélye mindkét kés esetébe 20%-al kisebb, mint egy kés esetében, viszont mindkettő normálisan sebez.
Feltétele: Haladó alvilág, késdobás, precizitás, Haladó harcművészet
|
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|

07-20-2009, 11:06
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Felmerült másik topicban az azonosított tárgyak adatainak megjegyzése:
Új képesség:
Memória:
Megtanulása után, a legutoljára azonosított tárgy adatait megjegyzi a karakter. Azt elérni úgy lehet, hogyha a tárgyra kattintunk és az adatok opciót választjuk (csak ennél a tárgynál jelenik meg)...
Feltétele: azonosítás
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 19:49.
 |
|
|
|
|
|
|