Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Ötletek, javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Ötletek, javaslatok Ha új ötleted, javaslatod, kérésed van, akkor azt ide írd meg.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 06-10-2009, 17:12
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Ok, csak már van kritikus sebzés varázslat, ezért gondoltam arra egyáltalán nem hasonlító nevet... nehogy összekeverés legyen a vége

De lehet Kritikus Ütés.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Sponsored Links
  #2  
Old 06-10-2009, 17:19
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Írok én is

Új képesség:

Csel

Ellenfeledet ki tudod cselezni, ezzel kapsz még egy plusz támadási lehetőséget az alapokon felül. (második támadással lehet 3 támadásod, harmadikkal 4, stb.)

Esély a cselre: 10%
A csel sebzése: fele, mint amennyit sebeznél alap támadással
Ha a csel sikerül, a támadás 100%-os eséllyel meg be (nem kivédhető)


Követelmény:
- harcművészet
- 25-ös karakterszint
  #3  
Old 06-10-2009, 17:38
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

off:

Dusnak:

sebzésnövelést adott meg +1 ügyességet

on:
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 

Last edited by [HTPA]GeeForce; 06-10-2009 at 17:41..
  #4  
Old 06-11-2009, 00:40
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default Úszás, tengerrel kapcsolatos dolgok

Mivel már eszembe jutott nekem is, de mint kiderült többeknek (kiemelem Toto-t, akire emlékszem, hogy ma megjegyezte ezt, nehogy az legyen hogy ötletet lopok!), hogy kéne egy kis tengeri kaland.

Saját ötleteimmel kiegészítve, összefoglaló jelleggel az alábbiak színesíthetnék a palettát:

Képzettségek:

Úszás

Annyi, hogy a vizeken lehetne hajó nélkül is mozogni.

Korlátozás: Sekély tengerben 50 MP/négyzet, mély tengerben 250 MP/négyzet, jeges tengerben egyáltalán ne lehessen úszni.
Ezekkel a számokkal nagyjából kiküszöbölhető, hogy messze elúszhasson valaki (tehát a hajónak továbbra is megmaradna a távolsági közlekedésben való szerepe) - természetesen vízbe ne lehessen varázsolni; nincs felfrissülés = nincs végtelen úszás.

Viszonylag reális, hiszen a kisebb távokat, két félsziget közötti keskeny tengerszakaszt át lehetne úszni, hiszen aki megtanult úszni, annak a valódi életben sem kottyan meg párszáz méter, akár tengervízben sem.


Előfeltétel:
20-as karakterszint
extra erő (vízben mégiscsak nehezebb mozogni, mint szárazföldön)


Viziharc

Vízben is tudnál harcolni. (Nyilván nem mindne fegyverrel, de majd a későbbiekben ez alakítható. Pl puskával nem igazán lehet alapból sem vízben/víz alatt lövöldözni....)

Előny: Lentebb megtudod. (meg tudod ölni a Halat, meg a Cápát)
Maluszok:
sebzésed fele akkora (mivel a vízben nehezebb nagyot ütni)
egy támadással kevesebbszer ütsz/kör (tehát ha eddig 1-et tudtál támadni, egyet se fogsz tudni, bár 20-as szinten szerintem mindenkinek lesz dupla támadása!), ha kettőt, akkor vízben csak egyet tudsz, ha már 3-at tudnál, akkor vízben csak kettőt. (Lévén nehezebb mozogni = lassabb.)

Előfeltétel:
20-as karakterszint
Extra erő
Úszás



Mobok:

Hal

Sima tengeri hal, amit halászákor kifoghatsz.
Vízbe merülve megtámadhatod. (csak te a halat)

Hal értékei:
10-11 ÉP
2-3 sebzés
(permanens páncél varázslat) - ezt nem tudom máshogy megfogalmazni jelenleg, arra akarok célozni, hogy bár kicsi ÉP-je van, tehát könnyen ölhető, azért mégiscsak jobban otthonvan a vízben, mint te. Értsd: bár ha eltalálod, megdöglik, de legyen nehéz eltalálni!
Megölése esetén: 20-22 TP (nehéz eltalálni, ezért a magasabb TP)*


Cápa

Hatalmas cápa.
Előfordulása: sekély tengerben ritka, mély tengerben gyakori.
Vízbe merülve megtámadhatod. (De ős is megtámadhat téged! ez random, mint pl a banditáknál... Több cápa összeáll csapatba!)

Cápa értékei:
120-124 ÉP
30-40 sebzés
(szintén valami malusz, hogy kisebb %-ban találd el - nyilván ő is gyorsabban mozog a vízben, mint te...)
Megölés esetén: 200-210 TP (magasabb TP, mert nehéz eltalálni)*


*a magasabb TP-t úgy értem, hogy a hasonló ÉP-vel rendelkező többi mob-hoz képest több TP-t érjenek, mivel kisebb esélyed van eltalálni őket = tovább életben maradnak egy csatánál.


Továbbá a hajó védelmet nyújt a cápák ellen, tehát aki hajóval közlekedik, azt biztos nem támadja meg Cápa.

A fentiek értelmében bődülne a tengeri közlekedési lehetőség, viszont a hajó teljes mértékben megtartaná hasznos voltát.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 

Last edited by [HTPA]GeeForce; 06-11-2009 at 00:44..
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
  #5  
Old 06-11-2009, 00:52
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default Ötletek "vizes" küldetésekre.

Random eséllyel dobhatnának cuccokat.
A Hal dodhatna halhúst, a Cápa halcsontot.


Ezekhez kapcsolódó küldetések alapötletei:

A bölcs (fővárosi) öreg, és beteg, és segítene neki egy jó erős leves. A leveshez 10 halhúst kéne összegyűjteni, és visszavinni a bölcsnek, aki levest főzhet belőle.
Egyszerű küldetés, de nem veszélytelen. (Mivel a sekély vízben is lehet Cápa, aki rádtámadhat éppen...)

TP: teljesített küldetésért 200 TP, 50 ARanypénz.

Küldetés alap a Cápához:

A Gondnok szellemjárta helyen lakik, egyedül. Kerítést szeretne építeni a háza köré, hogy (hiedelme szerint) távol tartsa éjszaka az ártú szellemeket birtokától.
Ehhez kéne neki elvinni 30 halcsontot, melyet kiszárít (így rikító fehér lesz), és a kerítéstartó oszlopainak tetejére szögel, "heggyel" felfelé (mint valami fehéren világító szarvak).
Ettől nyugodtabban alszik, jutalmul 100 Aranyat, és 1000 TP-t biztosítana számodra.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
The Following User Says Thank You to [HTPA]GeeForce For This Useful Post:
  #6  
Old 06-11-2009, 00:56
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default Ötlet új fegyverre 3

Új fegyver

Szigony


Szigony áramvonalassága, vékonysága miatt vízben jól használható, szúrófegyver.

Sebzése: (vízben!) sima karddal megegyező.

Malusz: szárazföldön használva feleannyira hatékony (mivel vágni nem lehet vele, max szúrni) >> feleakkora sebzés.

Előfeltétel:
harcművészet
20. karakterszint
vizi harc
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
  #7  
Old 06-11-2009, 01:03
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

kiegészítés 1:

termsézetesen vízben való harcolás közben az ütés és a rúgás fele annyit sebezzen, fellökni meg ne lehessen egyáltalán!
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 

Last edited by [HTPA]GeeForce; 06-11-2009 at 01:05..
  #8  
Old 07-16-2009, 01:43
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Új képzettségek:

Alkudozás:

Megtanulása után, kereskedésnél a kereskedő nem 90%-os áron veszi meg az automata árhoz képest a kereskedelmi tárgyakat, hanem 1 arannyal olcsóbban...

Feltétele: Nincs


Kritikus ütés: (by Gee)

Megtanulása után 10%-os eséllyel kétszer akkorát üt a karaktered. Csak azokra a támadásokra lenne hatással, amik automatikusan végződnek.

Feltétele: Középszintű harcművészet, 12. szint


Cselezés: (by én)

Megtanulása után 10% esélye van, hogy az adott csatakörben 1-el többször ütöd meg az ellenfeled, mint ahányszor alapból tudnád.

Feltétele: Középszintű harcművészet, 8. szint


Szelídítés:

Megtanulása után 10 tick alatt egy vadállatot magad mellé tudsz állítani, hogy harcoljon Veled. Csak olyan vadállatot szelídíthetsz meg, melynek szintje kisebb mint a Tied. Minden egyes vadállat tickenként 1 húst eszik meg, és ha elfogy a hús, otthagy...

Feltétele: 15. szint


Nyomkeresés:

Megtanulása után, ha használod (pl. mint a keresést), megtudod, hogy az utóbbi 10 tickben, ki járt az adott mezőn, és azt is, hogy ez hány tickje történt...

Feltétele: alvilág


Vakharc:

Megtanulása után a harcban el tudod találni az ellenfeled, de csak 10%-os eséllyel. Ezen kívül, akár harcolsz, akár nem, látod, és használhatod a tárgyaidat...

Feltétele: 12. szint


Alkímia: (by Toto)

Megtanulása után -csakúgy mint a használ funkció- össze tudjuk keverni a bájitalainkat, melyekből megadott, más bájitalok jönnének ki, melynek egy tartományba random mozognak az értékei (létrehozáskor)...

Feltétele: alvilág, 5. szint

Használatának feltétele: 20 ügyesség, és minél nagyobb, annál kisebb eséllyel öntöd mellé / rontod el, stb.

Last edited by Dus; 07-16-2009 at 01:49..
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #9  
Old 07-16-2009, 13:36
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Precizitás:

Megtanulása után a késdobás, bármilyen fegyverrel is történjen, 3-al nagyobbat sebezzen.

Feltétele: középszintű alvilág, késdobás

Mesterfokú késdobás:

Megtanulása után, a késobás mellett külön akció lenne, és használatával a karakter 2 kést dobna el a célpont felé. A találat esélye mindkét kés esetébe 20%-al kisebb, mint egy kés esetében, viszont mindkettő normálisan sebez.

Feltétele: Haladó alvilág, késdobás, precizitás, Haladó harcművészet
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #10  
Old 07-20-2009, 11:06
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Felmerült másik topicban az azonosított tárgyak adatainak megjegyzése:

Új képesség:

Memória:

Megtanulása után, a legutoljára azonosított tárgy adatait megjegyzi a karakter. Azt elérni úgy lehet, hogyha a tárgyra kattintunk és az adatok opciót választjuk (csak ennél a tárgynál jelenik meg)...

Feltétele: azonosítás
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Best of elvetett javaslatok. karesz6 Általános beszélgetés Hódítós témákban 119 07-25-2007 10:43
Javaslatok élesbe rakása... Kisbér Elvetett javaslatok 44 12-04-2006 17:02


All times are GMT +1. The time now is 19:49.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu